درب ضد سرقت,قیمت درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل راشا یک رو فلز

درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز

  • بازدید: 8092 نفر

درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز قیمت : 8200000

 

از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی آرشا اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.

در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی آرشا این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید این نوع از درب ها باید به چهارچوب درب و رنگ فلز توجه کرد. این نکته قابل توجه است که کلید درب ضد سرقت کامپیوتری است و در صورت خراب شدن و نیاز به کلیدسازی باید هزینه بیشتری بپردازید.

درب ضد سرقت مدل آرشا یک رو فلز 

رویه درب ضد سرقت فلزی آرشا  با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک  رنگ شده‌اند.ابعاد چهارچوب درب‌های ضد سرقت فلزی حداکثر 110در 210 سانتی متر بوده و ضخامت ورق داخلی به کار رفته در درب‌های فلزی معمولا کمتر از یک میلیمتر و در بیشترین حالت حدود 0/8 میلی متر است.

درب ضد سرقت که در واقع همان درب های رویه فلزی می باشند، عموما تک قفله بوده و امنیت آنها توسط زبانه‌هایی که در سه طرف درب باز و بسته می‌شوند، تامین می‌گردد. زبانه‌های به کار رفته در این نوع درب ها عموما تو خالی بوده و توسط اهرم به راحتی باز می‌شوند.

  1.  ابعاد پشت تا پشت چهار چوب 110* 210سانتیمتر می باشد
  2. کفی درب 18 سانتیمتر می باشد
  3.  ضخامت چهار چوب  1.5 میلیمتر می باشد.
  4. نوع رویه جلو : فلز رنگ شده
     

مشخصات فنی محصول

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهفلز سنگین
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

 

تفاوت میان درب‌ های چوبی و فلزی 

همانطور که از نام درب ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌ مند می باشند. بد نیست بدانید که شما برای انتخاب رنگ مناسب برای این درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به برخی نکات همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آنها نیز توجه داشته باشید.

همواره بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار کند. گفتنی است امروزه برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.

نکته دیگری که درباره درب های فلزی باید بدانیم این است که در این درب‌ها، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و چهارچوب درب نیز دقت فرمایید.

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای

تماس بگیرید