درب لابی ,درب لابی چهار لنگه شیشه خور

درب لابی چهار لنگه شیشه خور

  • بازدید: 3659 نفر

درب لابی چهار لنگه شیشه خور

 

تولید درب های لابی لوکس از تخصص های اصلی ما می باشد. ما با تکیه بر دانش و هنر کارمندان خود توانسته ایم لوکس ترین مدل های درب لابی تمام چوب را در داخل کشور تولید کند. نمونه کارهای فراوان ما در این حوزه و رضایت مشتریان عزیز باعث شده است تا به برترین برند تولید کننده درب لابی و درب چوبی در کشور تبدیل شویم.

مشخصات درب لابی چهار لنگه شیشه خور:

درب لابی چهار لنگه یکی از انواع درب ساختمانی می باشد که می تواند تا حد زیادی امنیت ساختمان شما را تامین نماید. قیمت درب ضد سرقت لابی بر حسب ابعاد درب، یراق آلات مورد استفاده و جنس رویه درب متغیر می باشد. اما آنچه در انتخاب و نصب درب ورودی لابی مورد اهمیت می باشد، جنس و مقاومت رویه درب در مقابل عوامل محیطی است. از آنجایی که درب لابی در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شود، باید در مقابل روطوبت و نور خورشید مقاوم باشد. در صورت انتخاب درب و خرید در لابی با کیفیت این محصول می تواند سال ها مورد استفاه قرار گیرد.

 یک درب ورودی شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان را می توان مطابق میل و سلیقه مشتری تنظیم کرد. از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب می شود.


جدید ترین مدل های درب لابی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید شده در درب امن

عرضه با تمام شهرهای ایران

امکان ساخت سفارشی با طرح و سایز دلخواه

 

مشاهده نمونه کار شده محصول:

 

درب لابی جدید

تماس بگیرید