درب لابی سه لنگه

خرید درب لابی مدل سه لنگه اهورا

  • بازدید: 2063 نفر

برای ثبت سفارش خرید این درب ضد سرقت لابی با فروشگاه درب امن تماس بگیرید. این درب لابی در مدل ها، ابعاد ورنگ بندی مختلف قابل تولید و عرضه می باشد.

مشخصات درب لابی مدل سه لنگه اهورا

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 ml
عرض چهار چوب180 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدارد
چشمیندارد
نوع عایقفوم
رنگ چهارچوبهمراه با روکوب
نوع قفلکاله
وزن140 kg

سایر مشخصات محصول:

درب لابی مدل اهورا  نمونه لابی درب ضد سرقت تک لنگه اهورا است، که در دو طرف درب شیشه و حفاظ نصب شده است. ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت لوکس با ضخامت 1.5 میلی متر، با کفی 18 می باشد. ورق داخلی لنگه به صورت کاملاً سرتاسری، با ضخامت 0.6 میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و 4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه به کار رفته است.

لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده، و تعداد 3 عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش می دهد. جنس رویه درب از نوع روکش گردو کانادایی می باشد. عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست، که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 4 عدد لولای 20 در 100، قابل روغن کاری در ساختار به کار رفته است.

دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده، و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده است. نوار لاستیک درزگیر فشاری، جهت عایق بندی صدا، گرد و خاک به کار رفته است. این درب مناسب برای درب لابی و ورودی ساختمان می باشد، و قابل سفارش در طرح و رنگ های مختلف مقاوم در مقابل رطوبت ولی در مقابل بارش مستقیم باران دوام لازم را ندارد.

امکان ساخت درب در ابعاد دلخواه مشتری.

درب لابی مدل اهورا

برای خرید و اطلاع از قیمت درب لابی مدل سه لنگه اهورا با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب پی وی سی

تماس بگیرید