درب لابی ترمووود

درب ضد سرقت لابی ترمووود سه لنگه ضد سرقت | فروشگاه درب امن

  • بازدید: 2168 نفر

این درب ضد سرقت سه لنگه لنگه یکی از شیک ترین مدل های در ضد سرقت است، که می تواند به عنوان درب ورودی ساختمان و درب لابی مورد استفاده قرار بگیرد. برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت محصول با درب امن تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت سه لنگه ترمووود:

  • ورق 1.5 چهارچوب و لنگه
  • ورق ایمنی فولادی صد در صدی
  • حفاظ فولادی دکورال
  • شیشه سکوریت
  • فوم تزریقی جهت عایق بودن درب با چگالی بالا
  • رویه ترموود فنلاندی
  • با قفل کاله دوقفل و کاله سنترال

مشخصات فنی محصول

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن180 kg

سایر مشخصات محصول

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.5 میلی متر، با کفی 18 می باشد.

ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری، با ضخامت 0.6 میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و 4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت لوکس جهت استحکام لنگه به کار رفته است. لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده، و تعداد 3 عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش می دهد.

عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست، که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت ترمووود دارد. تعداد 4 عدد لولای 20 در 100 قابل روغن کاری در ساختار به کار رفته است. دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده، و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده است. دستگیره بلند از جنس استیل، کامپوزیت مشکی زیر دستگیره قرار می گیرد. جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلی متر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد.

روکوب از جنس ترمو چهار چوب فلزی رو پوشانده مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان می باشد. جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده می شود. لاک های ماهگونی، تیک، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش می باشد.

همان طور که در تصویر این درب مشاهده می فرمایید، این محصول دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد. استفاده از رویه چوبی ترمووود و شیشه های سکوریت و هم چنین حفاظ های دکورال موجب شده است، شکلی خاص و منحصر به فردی به خود بگیرد. درب های ضد سرقت سه لنگه عمدتاً به عنوان درب لابی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، و از آن جا که درب لابی باید دارای مقاومت بالایی باشد، در این درب ها هم از استانداردهای لازم استفاده شده است، و یکی از مقاوم ترین و شیک ترین درب هایی می باشد، که می توانید برای درب لابی از آن استفاده نمایید. هم چنین می توانید برای درب لابی فضای باز و مناطق شرجی و بارانی و نمای ساختمان های مدرن از آن استفاده کنید.

درب ضد سرقت لابی ترمووود

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای، درب ضد سرقت ویلایی

برای ثبت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر با درب امن تماس بگیرید.

تماس بگیرید