درب ورودی ساختمان,انواع درب ورودی ساختمان

قیمت انواع درب ورودی ساختمان

  • 24/09/1397 10:11:18 ب.ظ
  • 11471 نفر

درب ورودی ساختمان، باید مقاوم، امن، با دوام و زیبا باشد. علاوه بر این باید در برابر بارندگی، نور خورشید و سایر تغییرات آب و هوایی مقاوم و در عین حال زیبا و تاثیر گذار باشد. درب ورودی ساختمان دارای مدل های مختلفی می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع درب ورودی ساختمان از تولیدات درب امن آشنا سازیم.

درب ورودی ساختمان

می توان با اطمینان گفت درب ورودی ساختمان را از جمله مهم ترین موارد در جلب توجه ساختمان در بدو ورود دانست. البته با  یک درب ورودی شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان را می توان مطابق میل و سلیقه مشتری تنظیم کرد. امروز اکثرا از درب ضد سرقت به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده می نمایند که البته بسته به نوع کاربرد می توان از اسسیر درب های نیز استفاده نمود. هر درب برای کاربرد خاص خود طراحی و ساخته شده است و بهتر است از محصولات در مکان مناسب آن ها استفاده نمایید. از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب می شود.

انواع درب ورودی ساختمان

درب های ورودی دارای انواع مختلفی می باشند که از پر کاربردترین مدل های می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب لابی
  2. درب ضد سرقت
  3. درب ورودی فلزی
  4. درب ورودی استیل
  5. درب ورودی چوبی

در ادامه با هریک از این محصولات، کاربرد و مشخصات آن ها آشنا خواهید شد.

درب ضد سرقت

یکی از امن ترین مدل های درب ورودی می توان به درب ضد سرقت اشاره نمود. این درب ها که در سال های اخیر وارد بازار ایران شده اند توانسته اند محبوبیت بسیار بالایی را کسب نمایند. درب ضد سرقت را می توان به عنوان درب ورودی آپارتمان، ویلا و یا لابی مورد استفاده قرار داد. این درب ها به دلیل ساختار مستحکم و مقاومی که دارند در مقابل نفوذ سارقان و ورود غیر مجاز به داخل ساختمان بسیار مقاوم هستند. درب های ضد سرقت در مدل های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در بازار موجود می باشند. درب امن معتبرترین و قدیمی ترین تولید کننده و عرضه کننده درب های ضد سرقت در ایران می باشد. در درب ضد سرقت دولنگه اگر نمای درب برجسته باشد پشت درب از نمای CNC ساده استفاده می شود. در پشت لنگه ثابت نیز از قفل های خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود که ایستایی درب ضد سرقت دولنگه افزایش پیدا کند. در کنار این مورد بارگیری این نوع درب در کارخانه و انبار کارخانه و حرکت درب در طول خط تولید سخت تر از درب های معمولی می باشد.

در ادامه برخی از مدل های پرفروش درب ضد سرقت را مشاهده می فرمایید.

برخی از مدل های درب ضد سرقت

درب لابی

درب لابی یکی از لوکس ترین مدل های درب ورودی می باشد که معمولا در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شود. به همین دلیل این درب ها باید در مقابل تابش نورخورشید و رطوبت مقاوم باشند. البته تمام مدل های درب ورودی ساختمان باید در مقابل عوامل محیطی و پوسیدگی دارای مقاومت بالایی باشند. درب لابی در جنس های مختلف مانند چوب، فلزی و استیل تولید می شوند. شما می توانید این درب ها را در ابعاد مختلف با قیمت بسیار مناسب در درب امن سفارش دهید. نصب درب لابی با استفاده از پیچ های مخصوص و فوم فشرده پلی اورتان انجام می شود. 

درب لابی تمام چوبی از نظر قیمت نسبت به درب لابی ضد سرقت گران تر می باشد. درب لابی چوبی از نظر زمان بر بودن تولید قیمت نهایی بالاتری دارد. معمولا درب لابی چوبی بین ۳۰ تا ۴۰ روز بستگی به ابعاد درب لابی چوبی زمان تولید می باشد. این درب صورتی است که به طور مثال درب لابی ضد سرقت دو لنگه ۱۵ روز زمان تولید می باشد. درب لابی ضد سرقت دارای مراحل خاص تولید می باشد و رویه های درب لابی ضد سرقت تقریبا آماده می باشند و زمان ۱۵ روز بیشتر مربوط به ساخت استراکچر درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی یک و نیم لنگه می باشد. درب لابی استیل از هم از محصولات لوکس و گران قیمت بازار به شمار می رود.

برخی از مدل های درب لابی

درب ورودی استیل

 درب استیل از شیک ترین و گران ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می روند. این درب ها دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی هستند به گونه ای که تا سال ها بعد از نصب نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی نخواهند داشت. اگر به دنبال یک درب لوکس و زیبا برای ورودی ساختمان خود هستید، پیشنهاد ما درب های استیل است. درب استیل طلایی محبوب ترین مدل در میان انواع  درب استیل می باشد. برای تولید درب استیل طلایی همان طور که از نام این درب های مشخص است از ورق های استیل طلایی 316 استفاده می شود. 

مدل های درب ورودی ساختمان از جنس استیل

 

درب ورودی چوبی

درب های ورودی چوبی می توانند از نمونه محصولات درب ضد سرقت چوبی باشند و یا درب های معمولی. این مدل از درب ورودی از شیک ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می رود. درب چوبی به دلیل استفاده از چوبی طبیعی در ساخت این درب ها دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند. اما می توان از مدل های درب که از روکش چوب مصنوعی ساخته شده اند نیز استفاده نمود. درب چوب طبیعی معمولا از چوب هایی مانند چوب گردو، راش و بلوط ساخته می شوند.

مراحل انتخاب درب ورودی منزل

برای انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان باید به نکاتی توجه نمایید که این نکات را در ادامه به شما یادآور خواهیم شد:

ابعاد درب ورودی ساختمان را تعیین نمایید.

شاید یکی از مهتمرین عوامل در انتخاب درب ورودی منزل ابعاد آن باشد .به عبارتی، هرچقدر طول و عرض دربهای ورودی آپارتمان  باهم متناسب تر و همچنین ارتفاع آن بیشتر باشد باعث زیبایی درب می گردد.

ابعاد درب ورودی ساختمان از موارد ضروری است که باید در هنگام طراحی ساختمان آن را مد نظر قرار داد در واقع باید چهارچوب آن را متناسب و در صورت امکان با ابعاد بزرگتری طراحی کرد زیرا هرچقدر درب ساختمان عظیم تر باشد موجب افزایش شکوه و جلال ملک می گردد.

 تعیین مدل درب ورودی ساختمان 

انواع درب منزل از تنوع بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از مواقع شما یا درب ها ی قاب دار و یا مسطح را انتخاب می کنید. این انتخاب بهتر است که با سبک ساختمان و معماری انجام گیرد. بنابراین معین کردن سبک معماری خانه اولین گام مهم در انتخاب راهی است که می خواهید بروید.

در نظر داشته باشید که درب های قاب دار، با حفظ ظاهر ساده ی خود، می توانند در فضاهای مدرن با خطوط قوی و محکم انطباق پیدا کنند. طراحی، قطر و موادی که برای ساخت درب استفاده می شوند همه تاثیر گذاری هستند.

انتخاب یراق آلات و قفل درب ورودی

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید درب ورودی،انتخاب یراق آلات بکار رفته در درب و قفل آن است.یراق آلات مانند دستگیره و چشمی باعث افزاش کارایی و زیبایی درب خواهند شد و استفاده از یک قفل با کیفیت نیز امنیت محل زندگی و یا کار شما را افزایش خواهد داد. پس حتما در هنگام انتخاب قفل سعی کنید بهترین برند قفل را برگزینید.

 

 

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید