درب ضد سرقت,درب ضد سرقت شیشه,درب ضد سرقت مدرن

درب مدل شیشه پلاست - ضد سرقت

  • بازدید: 3496 نفر

درب ضد سرقت مدل شیشه پلاست از جنس شیشه سکوریت و نوعی کامپوزیت تشکیل شده، و در سری تولیدات مدرن شرکت درب امن قرار میگیرد

درب ضد سرقت شیشه پلاست از جنس ورق کامپوزیت با طرح سنگ و بخش مشکی بزرگتر از جنس شیشه سکوریت می باشد، و ظاهر اصلی درب سبک مدرن و... مناسب می باشد. ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.25 میلی متر، با کفی 0.18 ورق داخلی لنگه به صورت کاملاً سرتاسری، با ضخامت 0.6 میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل آهن جهت استحکام درب پشت ورق فولادی قرار گرفته، که امکان کندن ورق فولادی هنگام سرقت را از بین می برد.

لنگه درب ضد سرقت لوکس ضد اهرم بوده، و تعداد 3 عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب ترک شب بند دارمی باشد. عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست، که تأثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 3 عدد لولااختار بکار رفته است. نوار لاستیک درزگیر فشاری، جهت عایق بندی صدا، گرد و خاک بکار رفته است. جنس رویه درب از شیشه سکوریت و نوعی کامپوزیت تشکیل شده است.

مشخصات درب ضد سرقت مدل شیشه پلاست

وقتی در مورد انواع کامپوزیت صحبت می‌ کنیم، منظورمان کامپوزیت‌ های مهندسی است، و نه کامپوزیت‌ های طبیعی مانند دندان کامپوزیت شامل یک فاز زمینه (ماتریکس) و یک یا چند فاز تقویت‌ کننده (پرکننده یا فیلر) است. البته ترکیب مواد در کامپوزیت یک ترکیب فیزیکی و ماکروسکوپی است، یعنی اجزای تشکیل‌ دهنده یک کامپوزیت با هم به صورت شیمیایی ترکیب نمی‌ شوند، به طوری که اجزای تشکیل دهنده ماهیت شیمیایی و طبیعی خود را کاملا حفظ می کنند، و سطح مشترک مشخصی بین اجزا وجود دارد.

کامپوزیت‌ های مهندسی را می‌ توان از نظر فاز زمینه به 3 دسته (کامپوزیت‌ های با زمینه سرامیکی)، (کامپوزیت‌ های با زمینه پلیمری) و (کامپوزیت‌ های با زمینه فلزی) تقسیم‌ بندی کرد.

اما از نظر فاز تقویت‌ کننده کامپوزیت‌ ها به 2 دسته کامپوزیت‌ های تقویت‌ شده با فیبر و کامپوزیت‌ های تقویت شده توسط ذرات دسته‌ بندی می‌ شوند.

به عنوان مثال فایبرگلاس که یکی از پرکاربردترین کامپوزیت‌ هاست، یک کامپوزیت با زمینه پلیمری است، که توسط فیبرهای شیشه تقویت شده‌ است. سیمان و بتن هم نمونه‌ هایی از یک کامپوزیت سرامیکی هستند.

درب های ضد سرقت نیمه لوکس مانند درب های ضد سرقت لوکس دارای دو قفل مجزا، قفل پستچی و چشمی می باشند. تمامی قفل ها برند کاله می باشند، که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می کند.

مشخصات فنی محصول

تولید کنندهدرب امن

ضخامت فلز چهار چوب

1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهکامپوزیت و شیشه سکوریت
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهوه ای الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله 5 کلید
وزن95 kg

برای خرید و اطلاع از قیمت درب مدل شیشه پلاست با درب امن تماس بگیرید.

تماس بگیرید