درب لابی ترموود سه لنگه طرح ایتالیا

  • بازدید: 2316 نفر

برای ثبت سفارش خرید این درب لابی ضد سرقت با درب امن تماس بگیرید. این درب لابی دارای ظاهری بسیار شیک و لوکس می باشد، و یکی از پرفروش ترین محصولات درب ورودی ساختمان است.

مشخصات درب ورودی لابی مدل ترموود سه لنگه طرح ایتالیا

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن180 kg

سایر مشخصات محصول

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.5 میلی متر، با کفی 18 می باشد. ورق داخلی لنگه به صورت کاملاً سرتاسری، و با ضخامت 0.6 میلی متر و تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و 4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت لوکس جهت استحکام لنگه بکار رفته است. لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده، و تعداد 3 عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب لابی را افزایش می دهد.

عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست، که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 4 عدد لولای 20 در 100 ، قابل روغن کاری در ساختار به کار رفته است. دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده است، و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده است.

جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلی متر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای می باشد. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد. مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان می باشد. جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده می شود. لاک های ماهگونی، تیک، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه ی مشتری قابل سفارش می باشد. شیشه های پشت حفاظ طبق سفارش مشتری به شکل مات تیره دودی و شفاف نصب می گردد.

برای خرید و اطلاع از قیمت درب ورودی لابی مدل ترموود سه لنگه طرح ایتالیا با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت ترمووود، درب ضد سرقت ویلایی

تماس بگیرید