درب ضد سرقت مدل های گلس مدرن,درب ضد سرقت ارزان,قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدل های گلس مدرن

  • بازدید: 5070 نفر

درب ضد سرقت مدل های گلس مدرن

مشخصات درب ضد سرقت مدل های گلس مدرن:

درب ضد سرقت مدل های گلاس مدرن به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل های گلاس مدرن 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده.

ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به صفر رسانده. قفل درب ضد سرقت کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده. جنس رویه درب از نوع روکش های گلاس میباشد.«های گلاس»  یک نوع ورق با مغزی ام دی اف (MDF) و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد.

معمولا ورق های های گلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده و سمت دیگر ورق با لایه های  ارزانتر پوشش داده می شه. این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق «های گلاس» میده. پس دلیل براق بودن کابینت های هایگلاس، به پوشش پلکسی گلاس روی ورق های گلاس برمیگرده. این ورق ها به دلیل براق بودن، کاربرد زیادی در تولید دربهای ساختمانی  پیدا کرده است.. البته درخشندگی سطح ورق های هایگلاس هم میتونه شمشیر دولبه باشه. این درخشندگی باعث زیبایی سطح درب میشه ولی احتمال لکه شدن و یا خش افتادن سطح روهم بالا میبره.



سایرمشخصات محصول

در داخل درب ضد سرقت مدل های گلاس مدرن دو نوع متریال قرار دارد و قطعات و لوازم و یراق آلات مختلفی در ساختار آن استفاده شده اند تا در نهایت به یک ساختار امن برسد، یکی پلی اورتان که همان یونولیت نسوز خودمان است و دیگری بتن که باعث ایستایی و مقاومت بیشتر است و وزن درب هم بسیار سنگین می شود.
از جمله مهمترین بخش های تشکیل دهنده یک درب سرقت یراق آلات و لوازم جانبی آن می باشد که نقش بسیار مهمی را در کارکرد درب ایفا می کنند و بدون آنها درب ضد سرقت معنایی ندارد.

درب های ضد سرقت این قابلیت را دارند که می شود سطح امنیت آن ها را افزایش داد به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم های ضد سرقت را در انواع مختلف می توانیم به روی آن ها نصب کنیم. این سیستم های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند و نیز ویژگی های متفاوتی را دارند و هر یک میزان امنیت خاصی را برای درب ها فراهم می کنند. برخی از این سیستم ها شامل قفل های کارتی، قفل های چشمی و نیز قفل های اثر انگشتی هستند که هر کدام دارای هشدار های مخصوص به خود می باشند و ازامنیت درب و نیز ساختمان محافظت می کنن. درب ضد سرقت مدل های گلاس مدرن قابل سفارش طبق نظر مشتری میباشد.


مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویههای گلاس
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

 

 برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید