درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون

درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون

  • بازدید: 4548 نفر

درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون برای خرید انواع درب ضد سرقت با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون:

درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند. ابعاد درب ضد سرقت مدل سه قاب لیون 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده. ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به صفر رسانده. قفل درب ضد سرقت کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده. جنس رویه درب از نوع لامیکس میباشد. 

بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت هم نمیتوانند تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند.اما بهترین درب ضدسرقت دربی است که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شود و همچنین مرغوبترین قفل هم روی درب نصب شود که در این صورت میتوان آن را درب ایمنی تری نسبت به درب معمولی دانست.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در در های ضد سرقت یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و بسیار دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحا به آن در ضد سرقت می گویند. اینکه به چه اندازه میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها میتوان اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتور های متعددی مانند نوع در ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چارچوب، قفل درب و ... بستگی دارد.

 

سایر مشخصات درب ضدسرقت مدل سه قاب لیون

مشخصات فنی
تولید کنندهادرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.25 میل
عرض چهار چوب105cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14cm
نوع رویهلامیکس
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن65kg

 

مشخصات تکمیلی محصول

  • رویه درب ضد سرقت: راش
  • رنگ  : پلی اورتان
  • رنگ چهارچوب : الکترواستاتیک
  • مجهز به ورق ایمنی فولادی صد در صد
  • ضخامت ورق چهارچوب درب: 1.25
  • ابعاد درب مدل درب مدل سی ان سی راش: 210.105
  • کفی : 14

 

برای خرید این مدل از درب ضد سرقت با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

    تماس بگیرید