درب حیاط

قیمت درب حیاط ساده و شیک

  • 27/10/1401 09:23:52 ق.ظ
  • 6560 نفر

درب حیاط به عنوان یکی از مهم ترین انواع درب وروردی موجود در بازار می باشد، و افراد برای این که بتوانند نسبت به خرید درب حیاط اقدام کنند، نگرانی هایی در این مورد دارند. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که امنیت خانه و محل کار برای این افراد بسیار مهم و ضروری می باشد. پس بهتر است، هنگام انتخاب درب پارکینگ ساختمان و درب حیاط نفر رو به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید، و برای مدت زمان طولانی از درب ها استفاده کنید. درب های تولید شده در فروشگاه درب امن در مدل های مختلف به صورت فلزی، فرفورژه، لیزری، استیل، درب حیاط CNC، چوبی فلزی، شیشه ای فلزی طراحی و تولید می شوند.

خرید درب حیاط

با توجه به این که مدل‌های مختلفی برای درب حیاط نفر رو و یا پارکینگ در نظر گرفته شده است، شما می توانید با توجه به ابعاد مد نظر خود و با توجه به سلیقه ی خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. ولی همواره پیشنهاد می کنیم، که برای حیاط خود درب حیاط فرفورژه، درب حیاط لیزری، درب حیاط چوب و درب حیاط فلزی را انتخاب کنید، این درب ها به عنوان کاربردی ترین نوع درب حیاط محسوب می شوند. قطعاً همان طور که این درب ها می توانند امنیت منزل و یا محل کار شما را تأمین کنند، یک سری مزایای دیگری هم برای شما دارند، که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت درب حیاط

درب حیاط ساده و شیک

از مهمترین مزایای درب حیاط این است که می‌توان درب را کاملا بر اساس سلیقه شما تولید نمود. هم چنین در طراحی این نوع از درب ها از رنگ هایی استفاده می کنند، که هماهنگی و زیبایی لازم را برای نمای بیرونی ساختمان شما به وجود بیاورند. زمانی می توان گفت، که درب حیاط انتخاب شده توسط شما می تواند امنیت لازم را برای ساختمان شما تأمین کند، که در تولید آن موارد زیر رعایت شده باشد.

 

  • به کارگیری از بهترین قطعات و متریال برای تولید درب همراه با انتخاب کلاف های پروفیلی استاندارد (برای این که درب را به صورت ضددیلم طراحی کنند، و از ورود افراد ناشناس جلوگیری کنند.)
  • برای جلوگیری از پوسیدگی درب باید رنگ و ضد زنگ مناسب را برای درب انتخاب کنید.
  • رگلاژ درست و اصولی درب (با توجه به این که وزن درب ها زیاد می باشد، در برخی از مواقع و در فواصل زمانی مشخص بهتر است، درب رگلاژ شود.)

همانطور که قبلاً هم به این مورد اشاره کردیم، درب های حیاطی در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف به صورت تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه طراحی و تولید می شوند. اگر قصد دارید، مدل پرفروش این درب را برای خرید انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب مدل درب حیاط ساده و شیک دو لنگه می باشد. شما می توانید قفل و دستگیره مد نظر خود را برای نصب بر روی درب انتخاب کنید. تنوعی که برای قفل ها دستگیره ها در نظر گرفته شده است، باعث می شود، تا بتوانند پوشش دهنده ی همه ی سلیقه ها باشد. برای این که سطح امنیت درب حیاط را افزایش دهید، نوع قفل انتخاب باید از نوع ضد سرقت می باشد. به غیر از این قفل می توان قفل درب حیاط ضامن دار را انتخاب کنید.

برخی از مدل های درب حیاط تولید شده توسط درب امن

دربهای حیاط دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند که با استفاده از متریال مختلف و با طراحی‌های متنوع تولید می‌شوند. از انواع درب حیاط می‌توان به این موارد اشاره نمود:

درب‌ چوبی حیاط

درب‌ چوبی حیاط به عنوان یکی از مدل های ساده در نظر گرفته شده برای انتخاب می باشد. این درب از نظر شکل ظاهری، ظاهری مانند چوب دارند، و مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی در ساختمان های جنوبی می باشد. با توجه به این که از نوع چوبی هستند، سطح امنیت کمتری را ایجاد می کنند.

درب‌ استیل

درب‌ استیل مناسب برای نصب به عنوان درب حیاط، پارکینگ، باغ و درب ویلا می باشد. نکته ی مهمی که باید در مورد این درب ها به آن توجه کنید، این است، که این درب پس از گذشت مدت زمانی که از آن استفاده می کنید، به خاطر این که در معرض تغییرات شرایط آب و هوایی قرار می گیرند، کیفیت مطلوب خود را از دست می دهند.

درب حیاط ساده اهنی و فلزی

درب حیاط ساده اهنی و فلزی به عنوان یکی از ایمن ترین نوع درب های موجود در بازار محسوب می شود، و می توانند سطح امنیت را افزایش دهند. طرح های در نظر گرفته شده برای تولید این درب متنوع می باشد، و به زیبایی و شیک شدن نمای بیرونی ساختمان شما کمک می کنند. در مورد سطح مقاومت این درب در برابر تغییرات شرایط محیطی باید گفت، که بسیار مقاوم و دوام بالایی دارند.

اکثر مدلهای درب حیاط در دسته درب ورودی فلزی قرار دارند.

خرید درب حیاط فرفورژه

درب فلزی حیاط ساده و شیک

بررسی تفاوت های موجود بین انواع درب حیاط ساده و درب حیاط مدرن 

مدل های مختلف از درب های حیاط ساده برای استفاده در ساختمان هایی با طرح های متنوع و زیبا مورد استفاده قرار می گیرند. درب حیاط دو لنگه ساده بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان درب ورودی خودرو می باشد. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که وزن این درب زیاد سنگین نیست. برای ورودی درب نفررو هم می توانید درب حیاط ساده و شیک تک لنگه را انتخاب کنید. 
درب آهنی هم در مدل های مختلف به صورت درب حیاط ساده اهنی، درب فلزی حیاط به صورت پروفیلی، برش لیزری و یا فرفورژه طراحی و تولید می شوند، و تفاوت اصلی این دو مدل از درب به خاطر کلاسیک یا مدرن بودن آن ها می باشد. زمانی که درب حیاط به صورت مدرن طراحی می شود، دیگر خبری از فرفورژه و نقش و نگارهای در طراحی آن نخواهید بود. در این مدل از درب ها طرح ها در بیشتر موارد به صورت ترکیبی از طرح برش لیزری با خطوط منظم پروفیل آهنی و یا چوب با توجه به نمای ساختمان استفاده خواهد شد.

قیمت درب حیاط

قیمت درب حیاط با توجه به موارد مختلفی اعم از ابعاد و مدل درب (تک، دو و سه لنگه)، نوع یراق آلات انتخاب شده برای تولید و... تعیین خواهد شد. هم چنین نوساناتی که در زمینه ی خرید قطعات و یراق آلات وجود دارد، باعث می شود، تا قیمت درب های حیاطی روز به روز افزایش پیدا کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب حیاط ساده و ارزان

درب حیاط ساده و ارزان بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی دارد، و نوع کیفیت ساخت این درب برای تولیدکنندگان آن موضوع مهمی محسوب می شود. درب حیاط ارزان مناسب درب‌ های حیاط جزو درب های قدیمی به شمار می روند، که برای درب ورودی اصلی یک حیاط و درب ورودی حیاط، درب حیاط دو درب حیاط (افقی)، دو درب حیاطی (عمودی) و نیز درب حیاط آپارتمانی به صورت افقی طراحی و تولید می شوند. در مواردی که درب انتخابی توسط شما از نوع درب فلزی حیاط و درب پارکینگ حیاط باشد، می توانید در منازل خود که به صورت آپارتمانی ساخته شده اند، نصب و استفاده کنید.

درب حیاط آهنی جدید

درب حیاط آهنی جدید به عنوان یکی از سبک های در نظر گرفته شده برای ساخت مدل های درب حیاط و درب ورودی ساختمان های ویلایی و حتی آپارتمانی می باشد. این مدل از درب ها به صورت (تک، دو و سه لنگه) در مدل های مختلف به صورت ساده، طرح دار نرده گل دار و یا فرفورژه طراحی و تولید می شوند. مدل های در نظر گرفته شده برای درب حیاط آهنی جدید شامل درب فرفوژه (درب حیاط کلاسیک)، درب فلزی طرح چوب، درب لیزری، درب لولایی، درب کشویی، درب ریلی و درب کرکره ای می باشد. درب هایی که قرار است، به صورت ترکیبی از چوب و یا شیشه طراحی شود، ممکن است، از نظر شکل ظاهری مناسب باشند، ولی دوام و مقاومت مد نظر شما را برای تأمین امنیت نخواهند داشت. ولی می توان گفت، که درب فرفورژه و یا درب فلزی در برابر تغییرات شرایط محیطی (آب و هوا) مقاومت زیادی دارند، و شکستن آن ها بسیار دشوارتر می باشد.
به طور کلی می توان گفت، که درب آهنی از نظر انرژی کارآمدتر هستند، و عایق بندی بهتری دارند، و از هدر رفتن سرما و یا گرما جلوگیری می کنند.


نکات مهمی که در تولید درب حیاط آهنی جدید باید رعایت شود، به شرح زیر می باشد.

رعایت نکاتی که در ادامه آنها را یادآور می‌شویم موجب تولید محصولی امن، مقاوم و ضد سرقت برای ساختمان‌ها می‌شود.

کیفیت جوشکاری در حیاط

اهمیت این مورد به قدری می باشد، که برای یکپارچه سازی بسیار مهم و ضروری می باشد. بهترین نوع جوش که شما می توانید در تولید از آن استفاده کنید، جوش co2 و یا جوش آرگون می باشد.

افزایش استحکام درب

در مواردی که قرار است، از این مدل درب ها به عنوان درب پارکینگ استفاده شود، برای تولید آن باید از باکیفیت ترین نوع فلز استفاده شود، محافظت از کل ساختمان می باشد. برای تولید درب می توان از آهن استفاده کرد. دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر می باشد، که خاصیت چکش خواری بالایی دارند، و می توانند مقاومت خوبی را در برابر ضربه و فشار داشته باشند.

زیبایی ظاهری درب

با توجه به این که آهن ها قابلیت انعطاف پذیری و رنگ پذیری بسیار بالایی دارند، قابلیت استفاده از انواع طرح ها و گل نرده ها برای تولید درب وجود دارد.

هزینه ی ساخت و تولید درب

هزینه ی ساخت و تولید درب به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی می باشد، که در تعیین هزینه ی نهایی درب تأثیر بسیار زیادی دارند. به همین خاطر انتخاب متریال آهن در مقایسه با دیگر متریال ها و فلزات از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

پوشش رنگ

بعد از این که تمام مراحل تولید درب به پایان رسید، برای افزایش سطح کیفیت و مقاومت درب در برابر تغییرات شرایط محیطی درب های آهنی تحت پوشش رنگ استاتیک قرار می گیرند، تا در برابر رطوبت و سایر اتفاقات مقاومت و استحکام لازم را داشته باشند. بهترین نوع پوشش رنگ کوره ای می باشد.    

برای خرید انواع درب حیاط و همچنین درب ضد سرقت با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

درب ضد سرقت یکی از محصولات محبوب در بازار است که به عنوان درب ورودی در ساختمان ها نصب می شود. این مدل از درب ورودی در برابر ورود غیر مجاز به ساختمان بسیار مقاوم است.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید