درب ضد سرقت,درب ضد سرقت جدید,درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ,خرید درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدل استیل کامپوزیت

  • بازدید: 4827 نفر

درب ضد سرقت مدل استیل کامپوزیت برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

درب ضد سرقت مدل کامپوزیت مشکی از جنس ورق کامپوزیت مشکی رنگ  و ظاهر اصلی درب سبک مدرن و بیشتر برای فضای اداری تجاری  مطب و... مناسب میباشدورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.25میلی متر،با کفی  18. ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر.

تعداد 5 عدد پروفیل آهن جهت استحکام درب پشت ورق فولادی قرار گرفته که امکان کندن ورق فولادی هنگام سرقت را از بین میبرد. .لنگه درب ضد سرقت ضد اهرم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌.

قفل درب ترک شب بند دارمیباشد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 3عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰، قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. . نوار لاستیک درزگیر فشاری، جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب ازکامپوزیت  مشکی تولید شده. دستگیره در زمان تولید طبق سفارش مشتری نصب میشود.



سایر مشخصات درب ضد سرقت مدل استیل کامپوزیت

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشد. روش هایی نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها امنیت در ضد سرقت را افزایش داد. نصب قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی جز مواردی است که می توان از آن ها برای بهبود امنیت این مدل از درب ها استفاده نمود. مورد بعدی استفاده از ورق های دوبل فلزی در داخل ساختار درب می باشد، در این حالت ضخامت ورق فلزی داخل درب به دو میلی متر افزایش پیدا می کند، که موجب ایجاد امنیت بیشتر می شود.

درب ضد سرقت استیل کامپوزیت به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در درب های ضد سرقت استیل کامپوزیت و به زبان ساده نفوذپذیری سخت و دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحاً به آن درب ضد سرقت می گویند. در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود. درب ضد سرقت باید بر اساس استاندارد های محیطی مثل سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته و عرضه شوند.

قابل ذکر است که اطمینان به درهای ضد سرقت استیل کامپوزیت صد در صد نیست ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. در ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر انتخاب شود.به طور مثال در ضد سرقت برای ویلا ها، کارخانه ها و ادارات که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند،باید از لحاظ کیفیت و امنیت بالاتر باشد به این صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف در ضد سرقت به ضخامت 1 میلی متر تعبیه شود و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود.

 
قفل ضد سرقت بر روی درب ضد سرقت بر خلاف قفل های معمولی (که دارای یک زبانه برای قفل کردن درب هستند)، دارای زبانه های مختلفی است و در چهار جهت به چهار چوب قفل می شود که مانع از هرگونه اهرم نمودن درب می شود. قفل های ضد سرقت انواع مختلفی دارند.

مشخصات فنی محصول

  • نوع رویه : کامپوزیت

  • قابل سفارش در دو سایز : 210*110  و  210*105

  • ضخامت رویه ورق جلو : 1.25 میلی متر

  • ضخامت رویه ورق پشت : 8  میلی متر

  • ضخامت ورق چهارچوب : 1.25 میلی متر

  • کفی چهارچوب :18 سانتی متر

  • رنگ چهارچوب : مشکی الکترو استاتیک

  • نوع قفل : قفل با 5 سال ضمانت

  • انتخاب رنگ به سفارش مشتری

  • کیفیت عالی

  • بسیار زیبا و با دوام

  • مجهز به با کیفیت ترین یراق آلات و قفل ضد سرقت
  • امکان ساخت در ابعاد دلخواه

 

محصولات: درب ضد سرقت لوکس

تماس بگیرید