درب ضد سرقت ارزان,درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت مدل های گلس سفید مات

درب ضد سرقت مدل های گلس سفید مات

  • بازدید: 2451 نفر

درب ضد سرقت مدل های گلس سفید مات قیمت : 6,800,000 تومان

 


درب ضد سرقت های گلس سفید مات به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در درب های ضد سرقت هایگلاس سفید مات و به زبان ساده نفوذپذیری سخت و دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحاً به آن درب ضد سرقت می گویند. در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود. درب ضد سرقت باید بر اساس استاندارد های محیطی مثل سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته و عرضه شوند.

قابل ذکر است که اطمینان به در ضد سرقت صد در صد نیست ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. در ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر انتخاب شود. به طور مثال در ضد سرقت برای ویلا ها، کارخانه ها و ادارات که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند،باید از لحاظ کیفیت و امنیت بالاتر باشد به این صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف درب ضد سرقت به ضخامت 1 میلی متر تعبیه شود و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود.

مشخصات  درب ضد سرقت مدل های گلس سفید مات

مرغوبترین قفل هم روی درب نصب شود که در این صورت میتوان آن را درب ایمنی تری نسبت به درب معمولی دانست.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در در های ضد سرقت یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و بسیار دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحا به آن در ضد سرقت می گویند. اینکه به چه اندازه میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها میتوان اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتور های متعددی مانند نوع در ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چارچوب، قفل درب و ... بستگی دارد.

  • وزن این درب ها بسیارسنگین است و این امر یکی از راه های شناخت در ضد سرقت با کیفیت است.
  • برای ساخت کلاف داخلی درب و قسمت میانی از ورقه های فلز استفاده شده است.
  • یکی دیگر از آیتم هایی که درهای ضد سرقت می بایستی نسبت به درب های معمولی داشته باشد این است که استانداردهای لازمه هنگام وقوع آتش سوزی و زلزله رانیز برخوردار بوده تا مانع کمک رسانی نیروهای امدادی نباشد.
  • ر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها،درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهرچوب متصل میشوند که این خود از ویژگیهای منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد
  • درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی می باشند.
  • در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.
  • ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن میباشد.
  • در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است.
  • نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.
  • قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه میباشند که در سه جهت مختلف عمل میکنند.
  • ضخامت ورق به کا رفته در آن بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست.
  • ضد آب بودن

 

مشخصات فنی محصول

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویههایگلاس
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبسفید الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

محصولات: درب ضد سرقت سفید

تماس بگیرید