درب ضد سرقت تک قاب

درب ضد سرقت مدل تک قاب ریشه

  • بازدید: 2561 نفر

درب ضد سرقت مدل تک قاب ریشه به دلیل ساختاری که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است، و دارای امنیت بسیار بالاتری است. برای خرید و اطلاع از قیمت روز محصول با درب امن تماس بگیرید.

درب ضد سرقت مدل تک قاب ریشه به دلیل ساختاری که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است، و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضد سرقت لوکس از نظر ساختار کلی یعنی قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل در ضد سرقت تک قاب ریشه بسیار تقویت شده اند، و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند. ابعاد درب ضد سرقت مدل لوتوس 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده است. ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده است. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به صفر رسانده است. قفل درب ضد سرقت تک قاب ریشه کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده است. جنس رویه درب از نوع روکش راش و رنگ ترک قابلیت نصب روکوب و پشت کوب را دارد.

برخی ویژگی های درهای ضد سرقت تک قاب ریشه

  • وزن این درب ها بسیارسنگین است، و این امر یکی از راه های شناخت در ضد سرقت با کیفیت است.
  • برای ساخت کلاف داخلی درب و قسمت میانی از ورقه های فلز استفاده شده است.
  • یکی دیگر از آیتم هایی که درهای ضد سرقت می بایستی نسبت به درب های معمولی داشته باشد، این است، که استانداردهای لازمه هنگام وقوع آتش سوزی و زلزله رانیز برخوردار بوده، تا مانع کمک رسانی نیروهای امدادی نباشد.
  • برخلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نشده، و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها، درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل می شوند، که این خود از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت می باشد.
  • درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی می باشند.
  • در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده می شود، که عایق حرارت می باشد، ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد، که با رعایت استانداردهای لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.
  • ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد، که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می باشد.
  • در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است.
  • نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است، که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود، که این خود باعث می شود، کمترین آسیب به درب وارد شود.
  • قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه می باشند، که در سه جهت مختلف عمل می کنند.

مشخصات درب ضد سرقت مدل تک قاب ریشه

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

    برای خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت مدل تک قاب ریشه با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای

تماس بگیرید