درب ضد سرقت ونوس فلزی سفید

درب ضد سرقت ونوس فلزی سفید

  • بازدید: 5850 نفر

درب ضد سرقت ونوس فلزی سفید از سری تولیدات شرکت درب امن می باشد، که جهت امنیت بالا و فضای بیرونی طراحی شده است.

درب ضد سرقت ونوس فلزی سفید بر اساس میزان برجستگی درب و یراق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند، و شاسی کشی فلزی داخلی درب های ضد سرقت در تمامی مدل ها به صورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی (CNC) می باشند، از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده کمتری دارند، درب ضد سرقت سفید مدل ونوس فلزی از نوع بسیار سنگین سری تولیدات فلزی شرکت درب امن می باشد.

درب ضد سرقت ونوس فلزی سفید :

جنس مواد استفاده شده و میزان کاری که روی درب انجام شده، در قیمت آن تاثیرگذار هستند. مثلاً مدل هایی از درب های ضد سرقت که دارای طرح های برجسته (CNC) هستند، نسبت به مدل های ساده، قیمت تمام شده بیشتری دارند.

جنس روکش چوبی نیز می تواند در قیمت درب ضد سرقت فلزی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال درب های ضد سرقتی که روکش آن ها از جنس چوب راش می باشد، نسبت به مدل هایی که روکش آن ها از جنس چوب گردو است، قیمت کمتری دارند. بعضی از این درب ها یراق آلاتی از جنس استیل یا برنج را دارند، که این مورد نیز بر قیمت تاثیر گذار می باشد. درب ضد سرقت فلزی یکی از انواع درب ضد سرقت ضد آب می باشد. البته علی‌‍ رغم برخی مشکلات که در انتخاب رنگ مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی وجود دارد، نباید از این نکته نیز غافل شده، که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند.
یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که سبب محبوبیت بیشتر درب ضد سرقت ونوس فلزی در مقایسه با سایر انواع درب ها شده است، امکان استفاده از چندین قفل در قسمت های مختلف آن می باشد، امری که در درب های چوبی امکان پذیر نیست! نکته جالب توجه دیگر در خصوص درب های فلزی این است، که این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.

مشخصات تکمیلی درب ضد سرقت ونوس فلزی

  1. دستگیره، در طرح های متنوع به همراه قفل شب بند
  2. قفل مولتی سیستم که با چرخاندن کلید به طور همزمان تعداد 12 زبان قفل در چند جهت وارد چهار چوب می گردد.
  3. نوار هوابند مخصوص، جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار
  4. چهار عدد لولای مخفی قابل رگلاژ درب ضد سرقت
  5. قابلیت رگلاژ بعد از نصب درب ضد سرقت
  6. چشمی با زاویه باز و زنگ
  7. چهار چوب درب از جنس فولاد گرم با ضخامت 12 سانتی متر.
  8. داخل درب از جنس Honeycomb جهت عایق صدا
  9. روکش درب با پوشش رنگ کوره ای
  10. رویه درب از ورق فولاد گرم با ضخامت های مختلف.
  11. آستانه تمام استیل

    جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب پی وی سی، درب ورودی آپارتمان

تماس بگیرید