درب لابی ضد سرقت,درب لابی دو لنگه,سارای دو لنگه

درب لابی مدل سارای دو لنگه

  • بازدید: 2503 نفر

این درب لابی از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار ساخته شده است. یراق آلات به کار رفته در این درب ظاهری زیبا به آن داده است. می توانید برای ثبت سفارش خرید با درب امن تماس بگیرید.

سری درب ضد سرقت دو لنگه که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از سری درب های تولیدی شرکت درب امن می باشد، که از یراق لوکس و با کیفیت در آن استفاده شده است.

وزن این درب ضد سرقت بسیارسنگین است، و این امر یکی از راه های شناخت در ضد سرقت لابی با کیفیت است. برای ساخت کلاف داخلی درب و قسمت میانی از ورقه های فلز استفاده شده است.

مشخصات درب لابی مدل سارای دو لنگه

یکی دیگر از آیتم هایی که درب لابی ضدسرقت می بایستی نسبت به درب های معمولی داشته باشد، این است، که استانداردهای لازمه هنگام وقوع آتش سوزی و زلزله رانیز برخوردار بوده، تا مانع کمک رسانی نیروهای امدادی نباشد.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در درب لابی یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و بسیار دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحاً به آن در ضد سرقت لابی می گویند. این که به چه اندازه می توان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها می توان اعتماد کرد، دقیقاً به عوامل و فاکتورهای متعددی مانند نوع در ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چارچوب، قفل درب و... بستگی دارد. 

قابل سفارش با روکوب یا بدون روکوب

دو فاکتور اصلی این است:

  1. تمام چوب
  2. استراکچر فلزی دارد یا در اصطلاح درب لابی ضد سرقت

شرکت درب امن هر دو مدل از درب های لابی را تولید می کند. درب لابی دو لنگه مدل سارای با استراکچر فلزی ساخته شده. در ادامه مشخصات کامل را در جدول زیر می بینید.

مشخصات درب لابی مدل سارای دو لنگه

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 ml
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدارد
چشمیندارد
نوع عایقفوم
رنگ چهارچوبهمراه با روکوب
نوع قفلکاله
وزن160kg

برای خرید و اطلاع از قیمت درب لابی مدل سارای دو لنگه با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت لوکس

تماس بگیرید