درب ضد سرقت مدل لارا سفید

درب ضد سرقت مدل لارا سفید

  • بازدید: 2304 نفر

درب ضد سرقت مدل لارا سفید یکی از شیک ترین محصولات موجود در بازار می باشد، که در عین زیبایی دارای امنیت بسیار بالایی نیز می باشد.

چارچوب درب ضد سرقت لارا دارای ضخامت 17 سانتی متر بوده، و قطر ورق آن ها نیز 1.4 میلی متر می باشد. هم چنین لنگه درب ضد سرقت لوکس در حدود 90 میلی متر ضخامت داشته، و پاشنه ی ان از جنس ورق استیل ضد زنگ می باشد. گفتنی است که ساختار داخلی درب ضد سرقت از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است.

مشخصات درب ضد سرقت مدل لارا سفید:

درب ضد سرقت لارا دارای 4 عدد لولا بوده، و از قابلیت ریگلاژ نیز برخوردار می باشند. هم چنین بر روی آن ها یک عدد چشمی نصب گردیده، و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شیب بندی نیز می باشند.

درب ضد سرقت سفید مدل لارا از آن دسته رنگ هاست، که تقریباً بین همه محبوبیت دارد. این رنگ با تعداد طرفدارانی که دارد، یک رنگ بی رقیب محسوب می شود. سفید یک رنگ خنثی به شمار آمده، و به عنوان پر طرفدارترین رنگ در طراحی دکوراسیون شناخته می شود. 
کاربرد این رنگ به عنوان پس زمینه به حدی زیاد است، که می توان گفت با کمتر فضایی مواجه شده ایم، که حداقل یک دیوار سفید نداشته باشد. بنابراین اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون ساده و در عین حال شیک هستید، سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. یک دکوراسیون ساده و زیبا، همیشه خاص بودن خود را حفظ خواهد کرد، و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد، در هنگام نصب درب ضد سرقت با مشکلات زیادی روبرو می شوید، و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت مدل لارا باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد، و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد، و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد. جنس رویه درب ضد سرقت لارا باید با مکانی که درب در آن جا نصب می شود، همخوانی داشته باشد. در ساخت درهای ضد سرقت از سنگ پشم نسوز برای جلوگیری از حریق استفاده می شود، که عایق حرارت هستند. ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد، که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

مشخصات درب ضد سرقت مدل لارا سفید:

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

برای خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت مدل لارا سفید با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت سفید

تماس بگیرید