درب استیل یک و نیم لنگه لابی

درب استیل یک و نیم لنگه کد 05

  • بازدید: 1136 نفر

این مدل از درب استیل یک و نیم لنگه لابی از مقاوم ترین و شیک ترین محصولات تولید شده در درب امن می باشد. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

مشخصات درب استیل یک و نیم لنگه کد 05

درب استیل با استفاده از لوله استیل و یا پروفیل استیل ساخته می شود. همان طور که می دانید استیل از آن دسته موادی است، که هرگز زنگ نمی زند، و بسیار مقاوم و مستحکم هست. از این رو از استیل در بسیاری از سازه ها که نیاز به مقاومت زیاد دارد استفاده می شود. درب استیل نیز یکی از وسایل و سازه هایی است، که با استیل طراحی و ساخته می شود. درب های استیل بسیار مقاوم و مستحکم هستند، و از لحاظ ایمنی بسیار قوی هستند. درب ضد سرقت استیل در کنار ضد سرقت بودن ظاهر بسیار خوبی دارند و با هر محیط و خانه ای ست می شوند. در قدیم مردم از درب های چوبی یا آهنی استفاده می کردند، و معایب زیادی را به همراه داشتند. برای مثال درب چوبی خیلی زود شکسته یا پوسیده می شد، و تمیز کردن آن نیز بسیار دشوار بود، چون ظاهر خود را از دست می داد.

درب های آهنی نیز با کم ترین رطوبت زنگ می زدند. اما درب یک و نیم لنگه استیل صلا زنگ نمیزند و تا مدت های طولانی ظاهر خود را از دست نمی دهد و از طرفی دیگر شست و شو و تمیز کردن آن بسیار راحت هست. درب استیل انعطاف بالایی در کارایی و کاربرد دارند. در هر حوزه یا فعالیتی از درب استیل استفاده می شود.

درب استیل کد 05

درب استیل یک و نیم لنگه یک محصول لوکس و زیبا و متناسب با هر محیطی می باشد. برای مثال شما از درب استیل طلایی در هر مکانی که فکر کنید می توانید استفاده کنید، زیرا یکی از محبوب ترین درب های استیل است. درب های استیل جایگزین درب های چوبی و آهنی قدیمی شده اند که کم کم دارند از رده خارج می شوند، زیرا معایب زیادی دارند. برای مثال درب آهنی زنگ می زند، و درب چوبی پوسیده می شود، و با کوچک ترین ضربه می شکند.

اما درب های استیل به دلیل وجود آلیاژ نیکل در ساختار خود بسیار مستحکم است، و تا مدت ها سالم می ماند. مزیت دیگر درب استیل زیبایی و صیقلی بودن آن است، که با تمام خانه ها ست می شود، و همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت است. درب استیل در رطوبت و گرد و غبار اصلا زنگ نمی زند

استفاده از درب ضد سرقت استیل تاثیر بسیار خوبی در بالا بردن امنیت مکان های مورد استفاده انسان دارد، و همچنین باعث آرامش خاطر ساکنین می شود. درب های ضد سرقت استیل به دلیل متریال های استفاده شده و همچنین نوع طراحی، مقاومت بالایی در برابر ضربات و جلوگیری از ورود سارقین دارا می باشد. همچنین با دلیل استفاده از استیل 304 در ساخت درب استیل ضد سرقت دیگر نگرانی زنگ زدن و تعویض در در شرایط آب و هوایی مختلف را هم نخواهید داشت. درب های ضد سرقت  استیل در انواع مختلفی ساخته و طراحی می شوند.

اگر شما نیازمند یک درب ضد سرقت با طراحی و دیزاین سفارشی خود را دارید می توانید با کارشناسان ما در درب امن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. 

تماس بگیرید