درب لابی کد 9005

درب لابی کد 9005

34,000,000 تومان

مشخصات
درب مدل پازلی

درب مدل پازلی

15,000,000 تومان

مشخصات

درب ضد سرقت لوکس دارای سه عدد لولا، قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی و چشمی می باشند. لنگه این درب ها با استفاده از  ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب  گردو  ساخته شده است که با طرح های برجسته زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشند. بر روی چهار چوب فلزی درب های ضد سرقت لوکس، روکوب باروکش طبیعی چوب قرار گرفته است. داخل درب دارای ورق فولادی کامل به صورت شبکه ای می باشد که عایق های صوتی و حرارتی در بین شبکه ها قرار گرفته اند.. درب های ضد سرقت لوکس بوسیله 14 زبانه متحرک و 4 زبانه ثابت در مجموع 18 زبانه با چهاچوب درگیر میشوند. دور لنگه درب با استفاده از استیل پوشیده شده که بر زیبایی این درب ها افزوده است. 

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس با توجه به ظاهری بسیار لوکس، به روز و تنوع بالای طرح با استقبال بسیار زیاد سازندگانی که علاوه بر استحکام به ظاهر ساختمان نیز اهمیت زیادی می دهند مواجه شده است، همچنین امکان اضافه کردن آلارم، چشمی و قفل دیجیتال در این سری وجود دارد.
قفل درب ضد سرقت لوکس به صورت پیش فرض از نوع مرکزی یا مولتی برند کاله ترکیه با 60 ماه گارانتی بوده که دارای 14 زبانه در حالت قفل شده می باشد که از سه جهت با چهارچوب درگیر می شود، قفل ها با توجه به سفارش مشتری قابل تبدیل به دو مدل چنگکی (HOOK) و ساده (MONO) نیز می باشد، کلاف این نوع دربها از جنس استیل درجه یک است و علاوه بر روکش چوب طبیعی خود درب، قابلیت اضافه شدن چوب طبیعی به چهارچوب نیز همانند اکثر درب ها وجود دارد.

درب چوبی لوکس

در سالیان اخیر نه تنها مقاومت درب ضد سرقت، بلکه لوکس بودن و ظاهر طبیعی درب ضد سرقت نیز مورد توجه سازندگان قرار گرفت است. تولید کنندگان درب ضد سرقت نیز در این راستا با استفاده از مصنوعات چوبی سعی در بهبود زیبایی درب ضد سرقت و هارمونی ظاهر درب ضد سرقت لوکس با دیگر عناصر و متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخل خانه دارند. در همین راستا از روکش های مختلفی در ساختار و ظاهر درب ضد سرقت استفاده می شود که باعث می شود قیمت درب ضد سرقت نیز نسبت به نمونه های ساده تر، گرانتر تمام شود، به طور مثال در سالیان اخیر استفاده از روکش گردو وارداتی به شدت در صنعت درب ضد سرقت افزایش پیدا کرده است، استفاده از چوب های خراطی شده در نمای درب ضد سرقت و طرح های برجسته سلطنتی با روکش و یا چوب گردو بسیار کاربردی شده است. در این میان استفاده از چوب های دیگر لوکس مانند چوب های آفریقایی، چوب بلوط، روکش های بلوط و رویه های ضد سرقت با رویه های روکش های درجه یک چوب تزئینی آمریکایی و اروپایی به شدت در حال گسترش و به کارگیری است. مدل های مدرن درب های ضد سرقت نیز با روکش های براق سفید، مشکی، هایگلاس، رنگ های پوست پولیش در برخی موارد استفاده می شود و باید در نظر داشت که استفاده از این نوع متریال باعث افزایش قیمت درب ضد سرقت و افزایش قیمت خانه خواهد شد.

ساختار درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

برخی از مشتریان که به دنبال لوکس گرایی هستند و از نظر معماری، طرح های لوکس جذابیت زیادی برایشان دارد معمولاً در معماری مدرن از رنگ های سفید و تیره و در معماری سنتی و کلاسیک از روکش های چوبی استفاده می کنند.
استراکچر درب ضد سرقت لوکس بستگی به نوع درب انتخابی دارد. برخی از مدل ها پک وارداتی ترک می باشند و برخی از کشورهای ایتالیا و اروپا وارد ایران می شوند که بیشتر مدل های اروپایی درب های لوکس مدرن می باشند.
درب های ضد سرقت لوکس علاوه بر دارا بودن تمامی مشخصات درب های ایمن، از لحاظ زیبایی بصری نیز با زیبا ترین دربهای چوبی رقابت می کنند و در ساختار این درب ها که به صورت تمام ام دی اف کار می شود، طرح های برجسته با دستگاه سی ان سی روی ام دی اف حک شده است.
قفل به کار رفته در مدل درب ضد سرقت لوکس از باکیفیت ترین برندها می باشد که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می کند، درب های ضد سرقت لوکس به وسیله ۱۴ زبانه با چهارچوب درگیر می شوند و دور لنگه درب با استفاده از استیل پوشیده شده که بر زیبایی این درب می افزاید.
وزن درب ضد سرقت لوکس 125 کیلوگرم، روکوب 2 طرف و دور لنگه استیل، قطر چارچوب 18 الی 24 کشویی می باشند و در داخل کلیه درب ها از ورق فولادی سرتاسری به همراه فوم پلی اورتان استفاده شده است.

درب ضد سرقت نیمه لوکس

درب ضد سرقت نیمه لوکس

درب ضد سرقت نیمه لوکس دارای طراحی مدرن و مطابق معماری روز می باشند و برای استفاده در فضاهای با طراحی مدرن مناسبند، این درب ها با تیپ تمام ام دی اف بوده و کلیه یراق آلات استفاده شده در درب ها کاله ترکیه می باشند
درب ضد سرقت نیمه لوکس دارای دو قفل مجزا و همانند درب های ضد سرقت لوکس دارای قفل پستچی و چشمی می باشند. لنگه درب با استفاده از  ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب  گردو و راش ساخته شده است که زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشد و تمامی قفل های به کار رفته با برند کاله می باشند که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می کند. درب های ضد سرقت نیمه لوکس در سه گروه نیمه لوکس مدرن، نیمه لوکس برجسته و نیمه لوکس سی ان سی طبقه بندی شده اند.
درب های ضد سرقت لوکس خود را از شرکت های تولید کننده که برای مدت طولانی در این کسب و کار بوده اند و یا از نمایندگی های مجاز آن ها می توانید تهیه کنید .

شرکت درب امن در زمینه ی فروش درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب داخلی ساختمان، درب لابی فعالیت دارد. برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید