مرکز فروش درب پلی وود,نمایندگی درب پلی وود

نمایندگی درب پلی وود در تهران، اصفهان و مشهد + شماره تلفن

  • 09/05/1402 10:21:40 ق.ظ
  • 868 نفر

درب پلی وود از جمله مدلهای درب ضد آب است که در زمره پرتقاضاترین درب‌های داخلی ساختمان قرار دارد. این نوع از درب‌‌ها در شهر تهران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است. شرکت تولیدی درب امن به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی درب پلی وود در تهران و هم‌چنین در سایر شهرها است که در جهت تامین نیازهای مشتریان، بهترین مدلهای درب داخلی ساختمان را عرضه می‌نماید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی نمایندگی و مرکز فروش درب پلی وود در تهران، کرج و اصفهان می‌پردازیم.

نمایندگی درب پلی وود در تهران

شرکت تولیدی درب امن به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی درب پلی وود در تهران، بهترین نوع درب را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه تولید کننده انواع درب به ویژه درب‌های پلی وود است که تمامی آن‌ها را با کیفیت بالا و طراحی بی‌نظیر به بازار عرضه می‌نماید. درب پلی وود یکی از بهترین و مقاومترین مدلهای درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام به شمار می‌رود. از دربهای پلی وود می‌توان به عنوان درب اتاقی هم استفاده نمود. خصوصا در مناطقی با آب و هوای مرطوب، نصب درب پلی وود به عنوان درب اتاق، توصیه می‌شود.

تولید کننده درب پلی وود

درب پلی وود یکی از انواع درب داخلی ساختمان است که دارای بالاتری کیفیت در بین سایر محصولات تولید شده در زمینه درب داخلی می باشد. پیشرفت دنیای تکنولوژی سبب شده است تا در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه تولید درب، تغییرات اساسی ایجاد گردد. یکی از این تغییرات، تولید درب‌های پلی وود است که از ترکیب چوب و پلیمر ساخته شده است. این نوع از درب، علاوه بر مزایای بی‌شماری که دارد، سهم بسزایی در حفظ محیط زیست و عدم قطع درختان ایفا می‌نماید. شرکت درب امن به عنوان تولید کننده درب پلی وود توانسته است از طریق این تکنولوژی به تولید درب پلی وود اقدام نماید و مخاطبان و مشتریان بسیاری را با خود همراه نماید.

مرکز فروش درب پلی وود در کرج

در صورتی که قصد خرید درب پلی وود در کرج را دارید، بهترین کار مراجعه به مرکز فروش درب پلی وود در کرج است. شرکت تولیدی درب امن، انواع درب‌های پلی وود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. هدف گذاری کیفیت و خدمات رسانی مناسب به مشتریان در کنار تعهد و مسئولیت پذیری اساس کار شرکت تولیدی درب امن است.

مرکز فروش درب پلی وود در تهران

مرکز فروش درب پلی وود در اصفهان

بخشی از کارخانه تولیدی شرکت درب امن در اصفهان واقع شده است از این رو تحت عنوان مرکز فروش درب پلی وود در اصفهان نیز شناخته می‌شود. درب‌های پلی وود مجموعه درب امن از قیمت مناسب‌تری به نسبت دیگر درب‌ها برخوردار است. این مجموعه علاوه بر اصفهان در سایر شهرها نیز دارای نمایندگی است و آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می‌باشد.

درب پلی وود یا چوب پلاست

درب پلی وود یا چوب پلاست نوعی از انواع درب‌های داخلی ساختمان است که در ساختار آن به جای چوب و ام دی اف از مواد پلاستیک و پی وی سی به کار رفته است. مواد و متریالی که در آن به کارر فته است به نحوی است که در آب و هوای مرطوب به هیچ عنوان تغییر شکل نمی‌دهد. علاوه بر این موارد، این درب‌ها در برابر آتش نیز شعله ور نمی‌شوند. از درب پلی وود برای درب اتاق و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این نوع درب برای ساخت پنجره و کابینت نیز کاربرد دارد.  مجموعه درب امن به عنوان بهترین تولید کننده درب پلی وود، اقدام به ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌نماید.

نصب درب پلی وود در تهران

نصب درب پلی وود در تهران برای مشتریان توسط تیم حرفه‌ای و باتجربه مجموعه درب امن انجام می‌پذیرد. میزان هزینه نصب درب پلی وود بر اساس شرایط نصب، بعد مسافت و.. تعیین می‌گردد. به منظور کسب اطلاعات می‌توانید با کارشناسان مجموعه درب امن در ارتباط باشید و کسب مشاوره نمایید.

عوامل موثر بر قیمت درب پلی وود در تهران

با توجه به اینکه درب‌های پلی وود از نوع درب‌های ضد آب است قابلیت انتخاب انواع رنگ‌ها را دارد. به طور کلی درب‌های پلی وود تولید شده توسط نمایندگی‌ها به دلیل مشخصات یکسانی که دارند، از قیمت مشابهی برخوردار است اما به لحاظ ساختار داخلی ورق‌های نگهدارنده رویه درب ممکن است برخی از درب‌ها با بقیه فرق داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر راجع به قیمت درب‌ پلی وود در تهران می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

نمایندگی درب پلی وود در تهران

مزایای درب پلی وود

درب پلی وود به نسبت سایر درب‌ها از ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برخوردار است همچون :

  • از وزن سبک‌تری به نسبت چوب طبیعی برخوردار است.
  • یک عایق عالی در برابر سرما و گرما می‌باشد.
  • عمر مفید و ماندگاری بالایی به نسبت دیگر درب‌ها دارد.
  • امکان شستشوی آن با انواع شوینده فراهم است.
  • از مقاومت بسیار زیادی در برابر خط و خش و ضربه برخوردار است.
  • درب پلی وود ضد حریق است و در برابر آتش مقاوم می‌باشد.

کاربردهای درب پلی وود

از درب چوب پلاست می توان برای کاربردهای مختلف استفاده نمود. از کاربردهای این مدل از دربهای داخلی می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب اتاقی
  2. درب سونا و استخر
  3. تولید کابینت
  4. تولید انواع درب چوبی
  5. درب بیمارستان‌ها
  6. در محیط‌های صنعتی همچون آزمایشگاه، کارگاه و..
  7. انبارها
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید