اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

  • 13/05/1397 02:59:57 ب.ظ
  • 42103 نفر

درب های ضد سرقت برای ایجاد حداکثر امنیت برای ساختمان باید دارای ساختاری استاندارد و مقاوم باشند. تک تک اجزای سازنده درب ضد سرقت در ایجاد این امنیت نقش دارند و نباید نسبت به کیفیت آن ها بی تفاوت بود.

اجزای درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. زیرا مرغوب ترین و بهترین درب ضد سرقت حتی اگر از فولاد نفوذناپذیر و بر اساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارد .

علاوه بر این لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده است و کاملا دیده می شود اما لولاهای درب های ضد سرقت چینی پنهان است و نه از داخل و نه از بیرون قابل رویت نمی باشد.

درب ضد سرقت معمولا از چند لایه تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آن معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز معمولا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صوتی و حرارتی نیز باشد.

درب های ضد سرقت باید به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب شوند برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نیست استفاده کرد . 

در مورد درب آکوستیک یا همان درب عایق صدا و درب ضد حریق هم بخوانید.

 

اجزای درب ضد سرقت

روزنه و یا چشمی ها یک لنز های کوچکی هستند که در درب های ضد سرقت قرار داده می شوند تا افراد بتوانند پشت درب را مشاهده کنند. در درب های ضد سرقت ساختمانی که این گونه درب ها معمولا در فضای بیرونی قرار می گیرند برای اینکه امنیت درب افزایش یابد چشمی ها و نیز در کوب را به روی درب قرار نمی دهند.
الارام ها یک سری هشدار برای کاربران درب های ضد سرقت می باشند که مواردی که به امنیت درب های ضد سرقت آسیب وارد خواهند کرد را عنوان می کنند. از جمله ی این الارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه ی فشار و یا جا به جایی به روی درب و … اشاره کرد.
پیچ لولا یک پیچ طولانی می باشد که برای محافظت از باز کردن و جا به جایی درب تعبیه شده اند. در صورتی که افراد اقدام به باز کردن پین های لولا کنند این پیچ لولا مانع از باز شدن درب خواهد شد. درب هایی که دارای امنیت بالایی هستند طوری ساخته می شوند تا لولا های درب از چشم سایرین محفوظ بمانند.
یکی از مهم ترین اجزایی که در درب های ضد سرقت و یا سایر درب ها به کار برده می شود قفل درب می باشد. اگر قفلی که در درب ها استفاده می شود فاقد کیفیت و ایمنی کافی باشد به راحتی توسط سارقان باز و یا حتی شکسته می شود و راه ورود به ساختمان و یا منزل را برای سارقان فراهم می کند. قفل های درب های ضد سرقت یا به صورت مکانیکی هستند و دارای یک کلید می باشند و یا به صورت الکترونیکی هستند و فاقد کلید هستند. قفل  های اکترونیکی معمولا امنیتی فرا تر از قفل های مکانیکی دارند و نیز قیمت بالا تری را هم دارند.

متعلقات درب ضد سرقت

اجزا و متعلقات درب ضد سرقت متشکل از سه عنصر اصلی است که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که درب ضد سرقت دارای اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا یونولیت داخل ، رویه های خاص محیط های اسیدی و.. چشمی های دیجیتالی یا معمولی ، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر ، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … نیز می توان نام برد .

استراکچر

< یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.
قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل می شود.

رویه

اصلی ترین جزو درب ضد سرقت از لحاظ بصری و زیبایی رویه درب است که می تواند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهد. با توجه به سلایق متنوع در بازار فروش درب ضد سرقت رویه های دربهای ضد سرقت نیز از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ ساخته می شوند. اکثر طرح های رویه درب ضدسرقت مورد استفاده،رویه های روکش طبیعی با طرح های برجسته ، نیم برجسته و صاف هستند.

قفل درب

قفل درب ضد سرقت

یراق آلات مورد استفاده در دربهای ضد سرقت اعم از قفل، دستگیره، توپی، قفل پستچی و … از اهمیت به سزایی در درب ضد سرقت بهره می برند اکثر دربهای ضد سرقت از دو نوع قفل های کالی یا کاله ترکیه استفاده می کنند و همه ی دربهای ضد سرقت چشمی نیز دارند. دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و در رنگ های طلایی یا نقره ای هستند. 

قلب و مغز یک درب ضد سرقت قفل آن است، وقتی که قفل ها نباشند ضد سرقت بودن دیگر معنایی ندارد. قفل های متعدد و زیادی بر روی درب نصب می شوند که هرکدام از آنها کاربردی خاص دارد. مثلاً قفل های زبانه دار که امروزه حرف اول را در سیستم های امنیتی درب ها میزند و تعداد زبانه ها هر چه قدر که بیشتر باشد امنیت آن بالاتر است باز کردن آن توسط دزد هم سخت تر می شود، به همین خاطر توصیه می کنیم که هنگام خرید درب ضد سرقت حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که درب شما دارای قفل زبانه دار باشد معمولاً قفل های هفت زبانه در بازار به وفور یافت می شود و سعی کنید که مرغوبترین نوع آنرا خریداری کنید. قفلهای چینی در بازار به وفور یافت میشوند که درجه کیفی بالایی ندارند و به راحتی می توان آنها را باز کرد. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل هستند، قفل و یراق آلات در درب ضد سرقت بیشتر از نوع گاو صندوقی و هر درب ضد سرقت دارای دو قفل مجزا است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریباً در صورت قفل شدن غیرقابل باز کردن هستند.

دستگیره درب ضد سرقت

درب یکی از ملزوماتی است که اگر نباشد نمی توان درب را باز و بسته نمود، دستگیره ها در ابتدا و در قدیم از جنس فلز یا چوب بودند شکل خاصی نداشتند و صرفاً بعنوان یک دستگیره عمل می کردند اما امروزه شاهد این هستیم که تولید کنندگان زیادی اقدام به طراحی دستگیره های خاص و با شکل و شمایل هایی متفاوت کرده اند، مثلاً دستگیره های استیل ضد زنگ به شکل های بسیار زیبایی در بازار عرضه می گردند که متناسب با هر سلیقه ای نیز می باشد. قیمت دستگیره لوکس درب بر حسب متریال به کار رفته و نوع دستگیره بسیار متفاوت خواهد بود.

چهار چوب

بهترین چهارچوب آن است که از جنس آهن يا فولاد و قبل از مصرف رنگ شده باشد، اندازه سایز پشت تا پشت چهارچوب110*210 سانتي متر يا 115*215 سانتي متر مي باشد. چهارچوب درب ضد سرقت از ورق استینلس استیل به ضخامت 1.5 میلی متر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ ساخته می شود. معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

لولا و یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب

لولای درب ضد سرقت نقش بسیار مهمی را دارد وقتی که سارق قصد دستبرد را داشته باشد با درب ضد سرقت مواجه شود حتماً بی خیال می شود چون واقعاً هیچ راهی برای باز کردن آن وجود ندارد، اما یک راه حل در این میان وجود دارد و باقی می ماند و آن هم لولا درب است اگر لولای درب ضعیف باشد و به درستی نصب نشده باشد و از مواد درجه سه و نامرغوب ساخته شده باشد میتوان از طریق آن درب را باز کرد بدین صورت که سارق به وسیله یک دیلم به گوشه و کنار درب و لولا فشار وارد می کند تا آن را کج کند و درب را از سمت مخالف باز کند و اگر لولای درب مناسب نباشد به راحتی میتوان این کار را انجام داد اما اگر از بهترین و مرغوب ترین لولا استفاده کنید اصلاً شاهد چنین صحنه ای نیستید و باز هم سارق ناکام خواهد ماند و توانایی باز کردن درب ضد سرقت را ندارد. با این اوصاف لولای درب هم می تواند بعنوان قلب آن باشد و همچنین باید به قدری قوی باشد که بتواند وزن بالا و سنگین درب ضد سرقت را نیز تحمل کند. توجه داشته باشید که هرچه درب ضد سرقت ایمن تر باشد امنیت آن هم بیشتر است پس گاهی اوقات ممکن است که درب ضد سرقت تا چند صد کیلو وزن داشته باشد که با این اوصاف لولا باید تحمل نگهداشتن پیوسته و مداوم آن را داشته باشد.

درکوب درب ضد سرقت

درکوب بسیار مهم است و میتوان از آن بعنوان زنگ هم استفاده نمود، معمولاً درکوب و چشمی در کنار یکدیگر نصب می شوند و به رنگ های طلایی و نقره ای در بازار عرضه می شوند.

چشمی درب درب ضد سرقت

یکی از مهمترین یراق آلاتی که در درب ضد سرقت وجود دارد قفل شب بند  برای شب ها و هنگام خواب تعبیه شده و دارای یک زنجیر می باشد و فقط کافیست که شما چفت آن را فشار دهید تا قفل شود و هیچکس نمی تواند به داخل وارد شود حتی اگر کلید هم داشته باشد. مثلاً چشمی درب زمانی که شخصی در می زند شما می توانید ابتدا از طریق چشمی وارسی کنید که چه شخصی پشت درب است و در صورت وجود نداشتن مشکل درب را برای وی باز کنید.

بتن و فوم پلی اورتان درب ضد سرقت

بتن و فوم پلی اورتان سبب می شود که درب در برابر ضربات از خود استحکام بالایی نشان دهد. فوم پلی اورتان باعث می شود که یک لایه عایق در داخل درب ضد سرقت ایجاد شود و سر، صدا، آلودگی صوتی و همچنین هوای سرد و گرم نمی تواند به داخل خانه نفوذ کند و از همه مهمتر اینکه حشرات موذی هم راهی برای ورود به داخل منزل با وجود درب ضد سرقت ندارند و دیگر نیازی به درزگیری بوسیله نوارهای درزگیر نیست چون درب های ضد سرقت طوری طراحی و تولید شده اند که بی نیاز از لوازم و تجهیزات جانبی باشند.

کناف و ورق فلزی میانی

این دو قسمت عمدتا با ورقه فلزی ۱٫۵ میل کاملا مقاوم ساخته شده و در شرایط مشابه چهارچوب رنگ می‌شوند. درب‌های ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله‌ای را غیرممکن می‌کند و در صورت غیرممکن کردن با نهایت تاخیر روبه رو می‌کند. همچنین در مورد کناف لازم به ذکر است که در اصل پنل‌های گچی هستند که در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون ساخته می‌شوند. در حین ساخت این پنل‌ها سعی می‌شود مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی وارد شود که به سبکی، استحکام و ایجاد عایق حرارتی، صوتی و برودتی با استفاده از عایق‌های پشم سنگ و پلی استایرن پنل کمک شایانی کند.

همه این تجهیزات در کنار یکدیگر تشکیل ساختمان درب ضد سرقت را می دهند و فقدان هرکدام باعث می شود تا کار لنگ بزند و اما جای پست و یا جا پستی که برای اداره پست در نظر گرفته شده است و از طریق آن میتوان نامه را به داخل انداخت. جاپستی زیاد مهم نیست و نبود آن هم زیاد به چشم نمی خورد اما بودن آن خالی از لطف نیست.

ساختار درب ضد سرقت

اسکلت فلزی قوی شامل دولایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت یک میلی متر با طرح و رنگ چوب طبیعی با لایه پلی یورتان میانی، که از استانداردهای مقاومت در برابر برش، فشار بر سطح و بر گوشه های درب استفاده می کنند، اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت هستند.

چگونگی ساخت درب ضد سرقت

چهارچوب این درب ها از ورق استینلس استیل به ضخامت یک و نیم میلی متر و عرض هفت سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ ساخته می شود. معمولا برای مقاوم سازی و جلوگیری از نفوذ به داخل ساختمان، داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود.
در ساخت برخی درب های ضد سرقت برخلاف سایر درب های چوبی، گاهی از عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده می شود که این درب ها را در برابر برش و فشار مقاوم می کند و همچنین عایق رطوبت نیز هستند. در ساخت انواعی از این درب ها از پشم سنگ نسوز استفاده می شود، که این درب ها را علاوه برضد سرقت بودن ضد حریق هم می نمایند.

اجزاي چهارچوب درب ضد سرقت

  1.  زوار لاستیکی كه بر روی تمامی چهارچوب‌ ها به جهت جلوگیری از عبور هوا، گرد، غبار و صدا از بین چهارچوب و لنگه درب طراحی شده است.
  2.  بدنه چهارچوب كه از ورق فلزی 2 میلی‌ متری بسیار مستحکم ساخته شده
  3.  قاب زبانه كه از جنس استیل و بسیار قوی به جهت نگهداری زبانه قفل برای درب ‌های ضد سرقت و معمولی استفاده می‌شود، درب‌های ضد سرقت در 4 نقطه تعبیه شده است.
  4.  ریل موقت جهت نگهداری ساختار چهارچوب در ابعاد طراحی شده، برای لنگه جهت نصب دقیق چهارچوب استفاده می‌گردد.
  5.  فضای خالی برای ثابت نگه داشتن چهار چوب بر روی دیوار که به صورت معمول با آجرهای دیوار قابل چفت شدن می‌باشد.
  6.  لولا برای درب‌ های ضد سرقت: از 3 عدد لولا استفاده شده است و تا ۹۰ درجه باز شدن لنگه قابل مشاهده نمی‌باشد.
  7. زنجیر درب

 یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت، زنجیر درب است، این باعث می‌شود که درب را کمی باز کنید و شخصی که پشت درب است را به راحتی ببینید.

مقاومت درب ضد سرقت

در داخل درب ضد سرقت دو نوع متریال قرار دارد و قطعات و لوازم و یراق آلات مختلفی در ساختار آن استفاده شده اند تا در نهایت به یک ساختار امن برسد، یکی پلی اورتان که همان یونولیت نسوز خودمان است و دیگری بتن که باعث ایستایی و مقاومت بیشتر است و وزن درب هم بسیار سنگین می شود.
از جمله مهمترین بخش های تشکیل دهنده یک درب سرقت یراق آلات و لوازم جانبی آن می باشد که نقش بسیار مهمی را در کارکرد درب ایفا می کنند و بدون آنها درب ضد سرقت معنایی ندارد.3-

 

ملاحظات قسمت‌های فلزی درب ضد سرقت

با توجه به اینکه درب‌های ضد سرقت بسیار سنگین هستند، استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ میل برای ساخت چهارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چهارچوب جهت نگهداری درب می‌شود و در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می‌گردد. استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ میل برای ساخت کناف داخلی و صفحه میانی، باعث سنگین شدن درب می‌شود و احتمال این که سارق بتواند درب را از لولا خارج کند را به حداقل می‌رساند. در زمینه صفحه میانی نیز لازم به ذکر است که در صورتی که سارق موفق به شکستن روکش MDF درب شود، به صفحه فلزی بر می‌خورد که خم کردن این صفحه، علاوه بر طاقت فرسا بودن، سر و صدای بسیاری نیز به دنبال دارد و موجب بالا رفتن ریسک سارق می‌شود.

روکش MDF یا مصنوعی درب ضد سرقت

روکش‌های درب‌های ضد سرقت با توجه به شرکت و کشور تولیدکننده متفاوت خواهد بود. عموما روکش‌های MDF چوب طبیعی که در برترین مدل‌های آن‌ها را در درب‌های ساخت ترکیه مشاهده می‌کنیم دارای قیمت و کیفیت بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های با روکش مصنوعی و عموما شفاف هستند که عمدتا تولید کشور چین می‌باشند و در واقع رده درب ضد سرقت ارزان قیمت  را در بازار در اختیار دارند.

بهترین مدل درب ضد سرقت

اما در مکان هایی مانند کارخانه ها و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب درب را به راحتی دارا هستند باید از درب های ضد سرقت با ویژگی های خاص استفاده کرد تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلیمتر افزایش می یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته ، ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت شده و از استانداردهای ویژه کیفیت این گونه درب ها برخوردار می گردد.

صرف نظر از استانداردهای امنیتی مورد نیاز در تولید و انتخاب درب های ضدسرقت، از دیگر ویژگی هایی که این درب ها باید داشته باشند می توان به پوشش های روی درب اشاره کرد. اگر درب های ضد سرقت قرار است در مکان های مرطوب یا مکان های صنعتی به کار برده شوند ، پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد اسید باشند.

روکش درب ضد سرقت

رویه درب ضد سرقت چینی به صورت فلزی (استیل) با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. ولی رویه درب های ضد سرقت ترک به دو دسته MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC تقسیم  بندی می شود.

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از اجزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد. به طوری کلی درب های ضد سرقت به دو گونه دیده می شوند و برای خرید در بازار وجود دارند که مشخصات درب ضد سرقت نیز متفاوت می باشد. درب های فولادی ضد سرقت و یا openwork که مانند فولاد و یا آهن نرم می باشد و یک قطعه شیشه ی آب دیده در پشت پنل درب تعبیه شده است. مدل دیگری از در های ضد سرقت درب هایی هستند که به صورت فایبر گلاس و یا چوبی دیده می شوند و ظاهری زیبا مانند سایر درب های عادی و مرغوب دارند اما ساخت و اجزای آن ها با درب های چوبی معمولی کاملآ متفاوت است. این گونه درب های دارای ترکیبی از چوب و فاز می باشند. در دو طرف درب ورقه هایی از فلز و یا آلیاژ فلز که دارای مقاوت زیادی باشد قرار داده می شود و روی آن با چوب های ورقه های ام دی اف و یا رنگ ها پوشانده می شود تا زیبایی و جلوه ی درب حفظ شود. هم چنین در بین و اطراف این ورقه های فلزی استفاده شده در درب های ضد سرقت با مواد عایقی هم چون پشم سنگ ها پوشانده می شود. این پشم سنگی که در درب های ضد سرقت استفاده می شود هم سبب می شود تا فلزاتی که در درب استفاده شده در برابر آسیب ها و قارچ ها ایمن بمانند و درب ضد سرقت را دارای خاصیت عایق می کند به این صورت که درب های ضد سرقت می توانند مانع از عبور صدا و یا حتی هوا شوند و باعث حفظ دمای مکان ونیز آرامش بیشتر شوند.

امنیت در ضد سرقت

درب های ضد سرقت این قابلیت را دارند که می شود سطح امنیت آن ها را افزایش داد به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم های ضد سرقت را در انواع مختلف می توانیم به روی آن ها نصب کنیم. این سیستم های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند و نیز ویژگی های متفاوتی را دارند و هر یک میزان امنیت خاصی را برای درب ها فراهم می کنند. برخی از این سیستم ها شامل قفل های کارتی، قفل های چشمی و نیز قفل های اثر انگشتی هستند که هر کدام دارای هشدار های مخصوص به خود می باشند و ازامنیت درب و نیز ساختمان محافظت می کنند. البته ابزار ها و وسائل دیگری هم هستند که به روی درب های ضد سرقت نصب می شوند از این دسته وسائل می توان به نرده ها، آلارام های هشدار دهنده، زنجیر های مقاوم، چشمی و یا روزنه و پیچ لولا و … اشاره کرد.

برای خرید انواع در ضد سرقت و درب داخلی با درب امن تماس بگیرید.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید