بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

  • 27/05/1397 03:38:08 ب.ظ
  • 15045 نفر

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالی كه برای خريدار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتی بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم واين سؤال براي شما پيش مي ايد كه كدام درب ضد سرقت بهتر و كدام بدتر است در حالي كه همه ی درب هاي موجود به اسم ضد سرقت به فروش مي رسد و براي راهنمايي مشتريان بايد به چند نكته اشاره كنيم .

چه نوع درب ضد سرقتی بخريم؟

ضخامت ورق چهار چوب بهتر است كه حداقل 25/1 ميليمتر وضخامت ورق لنگه درب ۷دهم ميلي متر باشد كه متاسفانه برخي فروشندگان به دروغ اين ضخامت ها را بيان ميكنند كه ميتوان با كوليس ضخامت را كنترل نموده وهمچنين برخي فروشندگان ورق درب را معيار قرار مي دهند در صورتي كه برخي از توليدات بي كيفيت چيني با گذاشتن قطعات بتن در داخل لنگه درب سنگين شده و باعث اغفال مشتريان ميگردند . در مورد سيستم قفل بهترين معيار سنجش ورق توپي يا سيلندراست كه مي توان آن را از روي درب به راحتي باز نموده و چنانچه خيلي سبك باشد قطعا” بی كيفيت است.

در مورد رنگ شدن دو نوع دكورال وچرمي وجود دارد كه البته رنگ چرمي ارزان تر بوده ولي مقاومت بالاتري در مقابل خط وخش ونور آفتاب دارد ولي رنگ دكورال زيباتر مي باشد .

مورد مهم ديگر در درب هاي ضد سرقت طرح ترك نوع قفل است كه بهتر است از نوع كاله اورجينال باشد چون قفل هاي مشابه قابل اعتماد نيستند .

نكته ديگر رويه ام دي اف درب ضد سرقت است كه مي تواند از نوع CNC يا برجسته يا روكش PVC باشد كه روكش پي وي سي پايين ترين قيمت را دارد مشتري با توجه به قيمت داده شده توسط فروشگاه بايد دقت نمايد كه چه نوع روكشي در فاكتور خريد ذکر مي شود .

نوع لنگه درب ميتواند معمولي يا دور آلومينيوم باشد كه درب ضد سرقت دور آلومينيوم گران ترين نوع و زيباترين نوع درب ضد سرقت است .

مشتريان بايد توجه کنند که اكثر مواردي كه فروشندگان درب ها را ضد سرقت ترك معرفي مي کنند در واقع مونتاژ بوده ومشتري نبايد درب ضد سرقت ايراني را بعنوان تركيه خريداري نموده و پول بیشتری پرداخت کند .

بهترین جنس درب ضد سرقت چیست ؟

فلز ، چوب یا کامپوزیت؟
درب های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما فراگیر شده و باعث شده توجه پیمانکاران و ساختمان سازان زیادی را به خود جلب کند ، نقش بسیار پر رنگی در فراهم کردن این امنیت و آسایش دارند. به هر حال استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این درب‌ها نیز می تواند نقشی هرچند کوچک در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.
اما سوالی که شاید برای خیلی از شما وجود داشته باشد این است که از درب ضد سرقت چوبی استفاده کنیم یا فلزی؟ آیا استفاده از هر یک از این جنس‌ها در میزان امنیت درب‌ها نقش دارد یا خیر؟

بد نیست چند تفاوت میان درب‌ های چوبی و فلزی را با یکدیگر بررسی کنیم :

همانطور که از نام درب ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌مند می باشند. بد نیست بدانید که شما برای انتخاب رنگ مناسب برای این درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به برخی نکات همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آنها نیز توجه داشته باشید.

همواره بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمایند. گفتنی است امروزه برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.

نکته دیگری که درباره ی درب های فلزی باید بدانیم این است که در این درب‌ها ، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید.

البته علی‌‍رغم برخی مشکلات که در انتخاب رنگ مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی وجود دارد، نباید از این نکته نیز غافل شده که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت بیشتر درب های فلزی در مقایسه با سایر انواع درب ها شده است، امکان استفاده از چندین قفل در قسمت های مختلف آن می باشد . امری که در درب های چوبی امکان پذیر نیست ! نکته جالب توجه دیگر در خصوص درب های فلزی این است که این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.

اگر هنوز هم به دلیل زیبایی کمتر درب های فلزی نسبت به درب های چوبی مردد هستید ، باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که با بهره گیری از فرفورژه می توانید طراحی و زیبایی بیشتری به درب های ضد سرقت فلزی خود ببخشید.

انواع درب ضد سرقت ترک

تمامی مدل های درب ضد سرقت ترک از چوب و آهن تشکیل شده است . روند تکامل و شکل گیری درب ضد سرقت از ترکیه شروع شده و زمانی که که عده ای در این کشور بردهای الکتریکی تولید می کردند به تولید این نوع درب ها روی آوردند اما با گذشت سال ها از این روند در ایران نیز انواع مختلف این نوع محصولات تولید می گردد.

درب ضد سرقت ترک کشویی

این نوع درب ها محصول تونا ترکیه می باشد و چهارچوب آن ها کشویی می باشد و داخل کلیه درب ها از پشم سنگ استفاده شده است.

درب ضد سرقت ثابت

این نوع درب ها از نوع چارچوب ثابت ساخته شده است.

درب ضد سرقت ترک با قفل مونو

این نوع درب های ضد سرقت دارای دو عدد قفل می باشند و از 13 زبانه تشکیل شده اند. همه ی قفل ها این نوع درب ها ساخت کاله ترکیه می باشد و از لحاظ کیفیت از بسیاری از محصولات بالاتر می باشند.

درب ضد سرقت با قفل مرکزی

این نوع درب ها دارای 21 زبانه می باشند و دارای دور آلومینیوم و دور استیل هستند.

درب ضد سرقت با قفل نیمه مرکزی

این نوع درب ها دارای 13 زبانه می باشند.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید