فروش درب داخلی در آذربایجان شرقی | خرید انواع درب چوبی اتاقی در تبریز و دیگر شهرها

  • 30/01/1403 10:00:06 ب.ظ
  • 54 نفر

درب داخلی اتاق

درب داخلی یا درب اتاق ، درب‌هایی هستند که بعنوان جداکننده اتاق‌ها یا فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها درواقع جزئی اساسی از ساختار داخلی یک منزل یا محل کار هستند و وظیفه ایجاد حفاظت، حریم خصوصی و جداسازی فضاها را بر عهده دارند.

درب‌های داخلی  معمولاً از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف  و ... ساخته می‌شوند. طراحی و شکل این درب‌ها نیز متنوع است و می‌تواند بر اساس سلیقه و نیازهای دکوراسیون داخلی انتخاب شود. انواع مختلفی از درب‌های داخلی وجود دارند، از جمله درب‌های ضد حریق، درب‌های تزئینی با طرح‌ها و نقوش مختلف، درب‌های پرده‌دار و ...

درب داخلی نه تنها اثر زیبایی‌بخشی در دکوراسیون منزل یا محل کار دارند، بلکه می‌توانند تأثیر مثبتی بر فضا و احساس کلی آن داشته باشند. انتخاب درست درب داخلی می‌تواند به واحدیجاد تناسب و هماهنگی مناسب با بقیه دکور منزل کمک کند.

درب داخلی اتاق یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی است که می‌تواند تاثیر بزرگی بر زیبایی و احساس کلی اتاق داشته باشد. برخی از تاثیرات مهم درب‌های داخلی عبارتند از:

۱. سبک و طراحی: طراحی و سبک درب می‌تواند جذابیت و زیبایی اتاق را تقویت کند. انتخاب درب‌هایی با جزئیات زیبا مانند خطوط، مدل‌های گره‌زنی و طرح‌های دیگر می‌تواند اتاق را به زیبایی و شکوه بیشتری برساند.

۲. جنس و رنگ: مواد مورد استفاده برای درب (مانند چوب،ام دی اف و ...) و رنگ آنها می‌تواند اثر زیبایی‌بخش دیگری داشته باشد. انتخاب رنگ متناسب با دکور اتاق و موضوع کلی آن می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به آن ببخشد.

۳. تأثیر بصری: اندازه، شکل و قرار گرفتن درب نیز می‌تواند تأثیر زیبایی‌بخشی داشته باشد. درب‌هایی که به اندازه و شکل اتاق متناسب باشند، به عنوان یک عنصر تازه‌بخش در دکور اتاق عمل می‌کنند.

نمایندگی شرکت درب امن در استان آذربایجان شرقی

شرکت درب امن به عنوان یکی از تولیدکنندگان دربهای داخلی و دربهای اتاق خواب ، جهت خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز آذربایجان شرقی نمایندگی دائمی خور را در شهر تبریز راه اندازی نموده تا خدمات رسانی بهتر به مردم شریف استان و همچنین شهر های تبریز ، مراغه ، مرند ،اهر ، میانه ، بناب، سهند ، آذرشهر، هادی شهر ، سردرود،ملکان ، شبستر ، بستان آباد ،سراب ورزقان  و... انجام گیرد.

تبریز

مراغه

مرند

اهر

میانه

بناب

ارسنجان

تسوج

خوی

سهند

آذرشهر

هادی شهر

سردرود

ملکان

شبستر

بستان آباد

سراب

ورزقان

استان آذربایجان شرقی دارای بسیاری از شهرهای مهم و جالب است که هر یک از آنها دارای جاذبه‌های خاص خود هستند. برخی از مهمترین شهرهای این استان عبارتند از:

1. تبریز: پایتخت استان آذربایجان شرقی و یکی از بزرگترین شهرهای ایران. تبریز دارای تاریخ، فرهنگ و صنایع دستی معروفی است.

2. مراغه: شهری با مناظر زیبا و تاریخ باستانی. در این شهر می‌توانید معابد و مقبره‌های باستانی را ببینید.

3. اهر: محل شهرت به خاطر گلهای زنبق که در فصل بهار می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. 

4. میانه: شهر استراحتی با طبیعتی آرام و دلنشین که مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

5. تسوج: شهری کوهستانی با طبیعتی زیبا که جایگاه خوبی برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی دارد.

6. خوی: یکی از شهرهای باستانی ایران که دارای تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی است، همچنین معبد فایناق در این شهر قرار دارد.

7. شبستر: شهری با طبیعت دلنشین و تنوع معماری که از معماری تاریخی تا معماری مدرن را می‌توان در آن دید.

8. ارسنجان: یکی از شهرهای کوهستانی و زیبای آذربایجان شرقی که دارای مناظر طبیعی زیبا و آبشارهای دیدنی است.

9. بناب: شهر زیبا و با صنایع دستی معروفی که در زمینه‌های گلیم بافی و قالیبافی شناخته شده است.

10. میامی: شهری کوچک و زیبا که دارای مناطقی برای مسافرت و استراحت است. این شهر همچنین از تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی معروف است.

انواع درب داخلی اتاقی

درب ضد آب حمام و سرویس

درب ضدآب برای سرویس بهداشتی و حمام، همانند درب‌های چوبی دیگر، برای جداکردن و محافظت این فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به دلیل این که این فضاها ممکن است با رطوبت و آب در تماس باشند، انتخاب درب‌های ضدآب بسیار مهم است.

درب‌های ضدآب برای سرویس بهداشتی و حمام مورد نظر ما از جنس ای بی اس (abs )  ساخته می‌شوند. این درب‌ها باید به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت کنند تا از آسیب و خرابی زودرس جلوگیری کنند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، آسانی تمیز شدن و دوام بالا از ویژگی‌های مهم این درب‌ها هستند.

انتخاب درب‌های ضدآب مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام می‌تواند به بهبود امنیت و بهداشت این فضاها کمک کند و از زیبایی و کیفیت دکوراسیون آنها نیز حمایت کند.

درب پلی وود

درب‌های پلی وود یا چوب پلاست یا همان درب‌های چوب با پلاستیک آمیخته، نوعی درب داخلی هستند که از ترکیب چوب و پلاستیک ساخته شده‌اند. این درب‌ها اغلب از ترکیب چوب مرغوب و پلاستیک با کیفیت به دست می‌آیند و از خصوصیات هر دو ماده استفاده می‌کنند.

درب‌های پلی وود دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، آسانی در نگهداری و تمیزکاری، مقاومت مکانیکی مناسب و ... هستند. این نوع درب‌ها به عنوان یک گزینه میان‌راه بین درب‌های چوبی سنتی و درب‌های پلاستیکی می‌توانند عمل کنند و با ترکیب دو جنس مختلف، مزایای هرکدام را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین، درب‌های چوب پلاست به دلیل طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی که در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند، می‌توانند به زیبایی و شکوه دکوراسیون داخلی نیز اضافه کنند.

درب روکش پی وی سی

درب‌های PVC با روکش وکیوم (Vacuum)، نوعی درب داخلی هستند که از مواد روکش های نازک PVC  ساخته شده و دارای روکش وکیومی بر روی سطح خارجی آنها می‌باشند. این نوع درب‌ها اغلب از یک هسته مقاوم که با PVC پوشیده شده است، تشکیل شده‌اند.

درب‌های PVC با روکش وکیوم معمولاً خصوصیت‌هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، زیبایی ، آسانی در نگهداری و تمیزکاری، عدم جاذبیت گرد و غبار، و ... را دارا هستند. روکش وکیومی که بر روی آنها قرار داده می‌شود، باعث افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری آنها می‌شود و تا حدی پوستهٔ حفاظتی آنها نیز محسوب می‌شود.

انتخاب درب‌های PVC با روکش وکیوم می‌تواند یک گزینه عالی برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما باشد، زیرا علاوه بر مزایای فنی، این درب‌ها انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی را نیز برای شما فراهم می‌کنند.

درب ملامینه

درب‌های ملامینه نوعی درب داخلی هستند که با استفاده از تکنیک ملامینه ساخته شده‌اند. در این تکنیک، یک ورق کاغذ خاص با روکش ملامینه روی یک هسته فشرده (معمولاً از MDF یا چوب) چسبیده و از طریق فشردن و گرم شدن، درب نهایی شکل گرفته و ساخته می‌شود.

درب‌های ملامینه برخی از ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر ضربه، خط و خش، رطوبت، حشرات و ... را دارا هستند. علاوه بر این، این نوع درب‌ها دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به درب‌های چوبی معمولی می‌باشند و در عین حال ظاهر مشابهی به درب‌های چوب طبیعی دارند.

درب‌های ملامینه انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و تکسچرهای متنوعی را به شما ارائه می‌دهند که می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل دکوراسیونی خود انتخاب کنید. این درب‌ها انعطاف پذیری زیادی در زمینه طراحی و مدل‌سازی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا تازگی و زیبایی به فضای داخلی خانه یا محل کارتان بدهند.

درب اچ دی اف

درب‌های HDF  یک نوع درب داخلی هستند که از یک نوع از تخته چوب مرکب به نام HDF ساخته شده‌اند. این تخته‌ها از فیبرهای چوبی متراکم تشکیل شده‌اند که با استفاده از فشار بالا و گرما به هم فشرده شده‌اند. این فرآیند باعث ایجاد یک سطح صاف، مقاوم و حالتهای قابدار و ساده نهایت شکل داده می‌شود.

درب‌های اچ دی اف معمولاً دارای ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر خط و خش، رطوبت و تغییرات دما، استحکام بالا، و وزن سبکتر نسبت به درب‌های سنتی چوبی می‌باشند. همچنین، این درب‌ها به راحتی پذیرای تزئینات مختلفی هستند و می‌توانند با رنگ‌ها، روکش‌ها و طرح‌های متنوعی هماهنگ شوند.

درب‌های اچ دی اف به دلیل قیمت مقرون به صرفه و مقاومت مناسب‌شان، یک گزینه خوب برای استفاده در اتاق‌های مختلف از جمله اتاق‌های خواب، نشیمن و ... هستند. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، این نوع درب‌ها می‌توانند به تزیین و بهبود ظاهر داخلی فضا کمک کنند.

هموطنان عزیز در استان آذربایجان شرقی جهت خرید انواع درب با کارشناسان فروش شرکت درب امن تماس بگیرید

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید