مدل جدید درب ضد سرقت

مدل جدید و شیک در ضد سرقت عرضه شده در درب امن

  • 29/04/1400 03:56:18 ب.ظ
  • 9111 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

درب امن بزرگترین و معتبرترین تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت در ایران می باشد. طرح های جدید درب ضد سرقت عرضه شده در درب امن بسیار مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است. در ادامه سعی داریم تعدادی از مدل های درب ضد سرقت شیک و زیبا تولیدی درب امن را به نمایش بگذاریم. برای ثبت سفارش خرید این مدل ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مدل های جدید درب ضد سرقت

در مقالات قبلی به تفصیل در مورد انواع درب ضد سرقت و ویژگی های هر یک برای شما صحبت کردیم. در این جا به طور خلاصه مروری بر مطالب قبلی خواهیم داشت. همان طور که گفته شد درب های ضد سرقت در بازار ایران از لحاظ کشور سازنده به سه دسته بندی اصلی تقسیم می شوند:

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. درب ضد سرقت ترک
  3. درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی که معمولا دارای رویه فلزی می باشند دارای قیمت ارزان تری هستند و به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار ایران شناخته شده اند. اما در مقابل این ارزانی این درب ها دارای کیفیت زیاد مطلوبی نیستند و زیاد توصیه به خرید درب ضد سرقت چینی نمی شود. درب ضد سرقت ترک، دارای کیفیت بالایی می باشد و ظاهری شیک و دلنشین دارند. اما قیمت این درب ها به دلیل نوسانات قیمت ارز بسیار بالا رفته و از لحاظ اقتصادی برای خرید مناسب و به صرفه نمی باشد. در این میان درب ضد سرقت ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه های برای خرید درب ضد سرقت باشد.

درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و از لحاظ کیفیت و دوام با درب ضد سرقت ترک قابل رقابت می باشد. این درب ها توسط نیروها و شرکت های داخلی تولید و روانه بازار می شوند و از لحاظو امنیت کاملا تایید شده و دارای استاندارد های لازم می باشند.

برای خرید انواع درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمانی می توانید با ما در درب امن تماس بگیرید.

 

مدل های جدید درب ضد سرقت

 

مدل جدید درب ضد سرقت

نمونه مدل های جدید درب ضد سرقت

در ضد سرقت جدید

جدید ترین مدل های در ضد سرقت

تاثیر در ضد سرقت بر دکوراسیون منزل شما

درب ضد سرقت وزن زیادی دارد و برای ساخت کلاف داخلی و قسمت میانی درب ضد سرقت از ورقه های فلزی استفاده شده است.(:با توجه به اینکه این درب ها بسیار سنگین هستند ،استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ برای ساخت چارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چارچوب جهت نگه داری درب ها می شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می شود. درب ضد سرقت یا ورودی ساختمان از نظر رنگ درب، طرح درب، جنس درب میتواند متغییر بوده و با ساختمان شما همخوانگردد. شما میتوانید با خریدی بسیار ارزان تاثیری بسیار بزرگ بر ظاهر ساختمان شما بگذارد.

از مهمترین ویژگی های هر ساختمانی است. زیبایی و راحتیه  باز و بسته شدن درب ورودی، اهمیت زیادی دارد. در صورتی که به این دو ویژگی توجه کافی نشان داده نشود، در اولین مشاهده درب ضد سرقت، این نقص بزرگ و ناکارآمدی احساس می شود و تاثیر منفی بر ذهن فرد می گذارد. استفاده مداوم افراد مقیم یک ساختمان، از درب ورودی غیر قابل انکار است. پس، کارایی و کیفیت درب اهمیت بسیاری پیدا می کند. تاثیر نمای درب ضد سرقت  و فرم ظاهری بر روی بیننده کاملا مشخص است.

شما می توانید برای خرید انواع درب ضد سرقت با کیفیت و لوکس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت

جنس چهارچوب درب ضد سرقت : که باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

روکش درب ضد سرقت دارای در مختلفی در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد که به واسطه سابقه خوبی که دارند از بهترین کشور های سازنده می باشند.

قفل و یراق ها همگی باید از مرغوب ترین ها باشند و در غیر این صورت تمامی امنیتی که برای درب شما به کار رفته است هیچ خواهد بود! پس انتخاب یک قفل و یراق خوب از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات درب ضد سرقت مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

مدل جدید درب ضد سرقت در سال 1400

خرید و قیمت درب ضد سرقت در سال 1400

محصولات: درب ضد سرقت لوکس

جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید