یراق آلات درب ضد سرقت

بهترین برند برای یراق درب ضد سرقت کدام است؟

  • 19/04/1400 11:25:10 ق.ظ
  • 5487 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

بدون تردید امروزه، درب ضد سرقت نقش ویژه ای را در منازل ما  ایفا می کنند و بسیاری از افراد به داشتن منزلی امن تمایل دارند. یراق آلات درب ضد سرقت از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این نوع درب ها به شمار می آیند که انتخاب گزینه مناسب، می تواند علاوه بر ایجاد امنیت سبب افزایش زیبایی درب ها نیز شود. شاید در طول روز به این یراق آلات اهمیت ندهید و کارایی آن ها زیاد به چشم نیاید ولی در نبود آن ها متوجه می شوید که این ابزار ها چقدر مفید هستند و به آسایش ما کمک می کنند. هر درب باید با توجه به نیاز و نوع طراحی از یک سری یراق آلات خاص استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت و بهترین برندهای تولید کننده یراق آلات در بازار ایران آشنا شوید.  قیمت یراق درب ضد سرقت یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید این اکسسوری ها می باشد که همراه توصیه می شود کیفیت را فدای قیمت نکنید و برای درب ضد سرقت خود که امنیت شما را تامین می کند از بهترین متریال و یراق آلات استفاده نمایید.

برای خرید انواع یراق آلات درب می توانید به فروشگاه یراق ابزار مراجعه بفرمایید.

 

انواع یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب ضد سرقت از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن است. از این یراق ها می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. قفل
  2. دستگیره
  3. چشمی
  4. لولا 
  5. درکوب 
  6. ضربه گیر
  7. قفل شب بند

 

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت موجود در بازار بر اساس نوع روکش چوب، یراق آلات درب ضد سرقت و میزان برجستگی درب تقسیم بندی شده اند که توسط برندهای مختلف در کشورهای سراسر جهان تولید می شوند. از مهمترین بخش های تشکیل دهنده درب ضد سرقت، یراق آلات و لوازم جانبی آن محسوب می شود که خود به اجزای مختلفی تقسیم می شود.

به طور کلی یراق آلات و لوازم جانبی از مهمترین بخش های تشکیل دهنده درب های ضد سرقت به شمار می آیند.

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت به نوعی قلب درب سرقت به حساب می آید زیرا شاید بتوان گفت که اصلی ترین بخش درب ضد سرقت است. این قفل ها در مدل ها و با کاربردهای متنوعی تولید می شوند. برای مثال قفل هایی با تعداد بیشتری زبانه امکان ایجاد امنیت بیشتری را فراهم می کنند. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی، ترک، چینی و… از عمده تولید کنندگان قفل درب ضد سرقت موجود در بازار ایران هستند.

یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده قفل درب ضد سرقت با کیفیت، برند کاله ترکیه است. انواع قفل های درب ضد سرقت بسیار متنوع اند و قیمت آنها نیز بستگی به میزان تجهیزات به کار رفته و میزان امنیت آنها دارد. این قفل ها ممکن است به صورت قفل توکار یا به صورت قفل روکار برای تامین امنیت بیشتر درب های ضد سرقت به فروش برسند.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال یا همان قفل هوشمند، نوعی قفل الکترنیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. دسترسی به قفل دیجیتال توسط رمز، کارت و اثر انگشت می باشد. قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت از قفل های مکانیکی بسیار بیشتر است و در قیمت تمام شده درب ضد سرقت تاثیر بسیاری دارد.

دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره‌ درب ضد سرقت نیز از جمله کالاهایی است که بر زیبایی درب ها و حتی محیط ساختمان تأثیرگذار هستند. این در حالی است که بسیاری از مردم نمی‌دانند، اکثر کالا و تجهیزاتی که در ساختمان‌هایشان استفاده می‌شود، دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند. مثلاً قفل و حتی دستگیره‌ درب ضد سرقت در صورت خراب شدن، قابلیت استفاده از ضمانت شرکت عرضه‌ کننده آن کالا را دارد. دستگیره های درب ضد سرقت دارای قیمت های مختلفی می باشند، از عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگیره لوکس درب می توان به این عوامل اشاره داشت: برند سازنده و تولید کننده، کیفیت، رنگ بندی و نوع آبکاری دستگیره، مدل دستگیره(پلاک، رزت، دیجیتال، مکانیکی)

چشمی درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت بنا به متریال استفاده شده در آنها دارای ضخامت های متفاوتی هستند و همین امر باعث ایجاد مشکل برای نصب چشمی بر روی آنها می گردد زیرا چشمی های موجود در بازار معمولا دارای سایزهای استانداردی هستند که انداره آنها جوابگوی ضخامت متفاوت درب ضد سرقت نمی باشند. چشمی مخصوص درب ضد سرقت به راحتی قابل نصب بر روی این درب ها می باشد.  چشمی 200 درجه درب ضد سرقت دارای رابطی به طول 30 میلمیتر می باشد که جوابگوی اکثر دربهای ضدسرقت می باشد. چشمی درب ضد سرقت به دو دسته ساده و دیجیتال دسته بندی می شود.

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال در ضد سرقت، دستگاهی است که پشت درب ورودی آپارتمان، به جای چشمی های قدیمی نصب می شود و صاحب خانه می تواند با وضوح بالا، جلو درب را دیده و در صورت نیاز عکس برداری کند.برای درب ضد سرقت بهترین گزینه برای چشمی، استفاده از چشمی دیجیتال درب ضد سرقت است با نصب این دستگاه امنیت منزل و محل کار خود را چندینن برابر افزایش خواهید داد.

یراق آلات درب ضد سرقت کاله

از معتبرترین برندهای یراق آلات درب ضد سرقت می توان به برند کاله ترکیه اشاره داشت. این برند دارای انواع یراق آلات در ضد سرقت می باشد و کیفیت این محصولات باعث شده است که این برند در بازار ایران، اولین گزینه برای هر درب ضد سرقت باکیفت باشد. 

جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید