درب ورودی شیشه خور,قیمت درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه خور

  • 27/12/1398 02:38:33 ب.ظ
  • 22648 نفر

یکی دیگر از محصولات گروه درب امن، درب ضد سرقت شیشه خور است. برای آشنایی بیشتر با درب ضد سرقت شیشه خور با ما همراه باشید.

 درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می گیرد می باشد.این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط شرکت درب امن تولید می گردد. این در محصول کشور ترکیه بوده و در کارخانه تولید درب های ضد سرقت درب امن مونتاژ و به بازار ارائه می گردد.
درب ضد سرقت شیشه خور دارای قطر رویه ۱۰ میلیمتر ترکیه بوده و رنگ پلی اورتان با روکش راش نمایی زیبا به این درب بخشیده است و بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می خرند.
نوع یراق آلات ، قفل و دستگیره درب ضد سرقت  شیشه خور،کاله ترکیه با ۵ سال ضمانت تعویض می باشد که مشتریان با خاطری آسوده می توانند از آن در پروژه های خود استفاده نمایند.درب ضد سرقت شیشه خور در ابعاد موجود تودرتوی فریم : ۱۱۱*۲۱۱ و ۱۰۶*۲۱۱ تولید می گردد که با هماهنگی بخش فنی امکان تغییر ابعاد امکان پذیر می باشد.

گروه صنعتی درب امن با سالها تجربه تولید و فروش انواع درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان و … خرید درب ضد سرقت  شیشه خور را به مشتریان خود و به کسانی که زیبایی درب مدنظرشان می باشد پیشنهاد می دهد.

جهت خرید درب ضد سرقت  شیشه خور با واحد فروش درب امن در ارتباط باشید.

 

درب ورودی شیشه خور :

 درب شیشه خور به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالایی که دارد در زمره پرفروش ترین درب های درب امن میباشد. درب ضد سرقت شیشه خور ساخت کشور ترکیه می باشد و در کارخانه تولید درب های ضد سرقت مونتاژ و به مشتریان عرضه می گردد. داخل این درب سرتاسری فولادی می باشد و ضخامت چهارچوب آن ۱۸ سانتی متر است و رویه آن ۱۰ میلیمتر در نظر گرفته شده است. در ساخت این درب از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترکیه استفاده گردیده و یراق آلات آن یراق کاله ترکیه است که دارای ۵ سال ضمانت یراق می باشد و همچنین ابعاد درب ها به صورت سفارشی ساخته می شود.

درب لابی شیشه خور

امنیت درب ضد سرقت شیشه دار

میدانیم که درب ضد سرقت انواعی دارد که شامل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت شیشه خور می باشد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا درب ضد سرقت به صورت یکپارچه ساخته می شود و در بدنه آن مانند درب های معمولی از شیشه جهت زیبا سازی استفاده نمی شود.
پاسخ به این سوال کاملا واضح و روشن است. دلیل آن این است که در صورتی که از شیشه برای زیبا سازی بدنه استفاده شود یکپارچگی درب ضد سرقت به هم خورده در نتیجه امنیت درب به خطر می افتد این به این معناست که در صورتی که بخواهیم از شیشه ای در درب ضد سرقت استفاده کنیم به صورتی که مانند درب های معمولی سمت دیگر درب از شیشه قابل دیدن باشد امنیت درب ضد سرقت شیشه خور به شدت کاهش یافته و امکان آن که به صفر برسد نیز وجود دارد به دلیل آنکه ممکن است سارق با استفاده از وسایل مخصوص اقدام به شکستن و یا آب کردن شیشه نمایند که در این صورت منفذ خوبی برای ورود این دست از افراد ایجاد می شود و به راحتی از بین درب خود را به داخل منزل یا محل کار می رسانند و یا می توانند به وسیله همان منفذ ایجاد شده اقدام به باز کردن درب ضد سرقت نمایند.به همین دلیل در درب های ضد سرقت شیشه خور از طراحی های پیشرفته استفاده میشود تا امنیت این درب ها افزایش پیدا کند.در بدنه این درب ها از شیشه استفاده نمیشود و درب بصورت یکپارچه ساخته میشود و تنها برای زیباسازی درب از شیشه در درب استفاده میشود.


ویژگی های درب ضد سرقت شیشه خور

  • درب ضد سرقت با روکش چوب
  • سازه فلزی داخلی درب ضد سرقت شیشه خور
  • قابلیت نصب شیشه با شرایط خاص
  • قابلیت نصب انواع دستگیره و قفل
  • قابلیت ساخت درب ضد سرقت به هر شکلی
  • اندازه و ابعاد در ضد سرقت به دلخواه مشتری
  • طرح شیشه و طرح درب  قابل تغییر
  • رنگ درب و رنگ شیشه قابل تغییر  درب ضد سرقت شیشه خور


درب ضد سرقت شیشه خور ۱٫۵ لنگه :

این گونه درب ضد سرقت یک و نیم لنگه بیشتر در لابی ساختمان , گاهی اوقات در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. درب ضد سرقت شیشه خور ۱٫۵ لنگه وارداتی از کشور ترکیه می باشد و در کارخانه شرکت درب امن مونتاژ و به مشتریان ارایه می گردد. درقسمت داخلی درب و چهارچوب از ورق فولادی ضخیم و بخشی دیگر از شیشه استفاده شده است و از عایق صوتی – حرارتی (یونولیت فشرده) در داخل درب ام دی اف ۱۰ میلی متری بکار گرفته شده است. در درب ضد سرقت شیشه خور ۱٫۵ لنگه از یراق آلات کاله ترکیه استفاده شده و دارای ۵ سال گارانتی می باشد .

در این نوع درب ها که معمولا بصورت دو طرف شیشه خور و وسط طرح  با قابلیت ضد سرقتی تولید می گردد. بدین صورت که دو طرف درب ثابت و فقط وسط بازشو می باشند و این نوع درب ها عموما از متریال درجه یک جهت ساخت و تولید ان ها استفاده می گردد. سال هاست که جهت تولید محصولات با کیفیت بالاتر سعی کرده ایم از متریال درجه یک استفاده نماییم .این نوع درب ها دارای لولا های بسیار مستحکم می باشند و این نوع لولا ها بسته به ضخامت چارچوب و وزن درب از طرف داخل قابلیت رویت دارد معمولا در درب های ورودی اصلی شرکت درب امن در از حداقل ۴ لولا استفاده میگردد.
این نوع درب ورودی قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های مختلف را دارند و بر اساس سلیقه مشتری ساخته و روانه بازار می گردند و حتی در رنگ کردن این نوع درب ها نیز سعی می شود که از متریالی درجه یک و ایزار و یراق خاص استفاده گردد. به دلیل قرار گیری این نوع درب ها در محیط بیرون عموما از رویه های ضد آب و ضد آفتاب جهت تولید آن ها استفاده می گردد .درب ورودی ضد سرقت با چوب گردو و بلوط از سایر درب ها گرانتر می باشند و درب های تولیدی با چوب روس نسبت به سایر درب ها ارزان تر می باشند اما به جهت مقومت درب های راش بلوط یا گردو مقاومت بیشتری دارند و برای محیط های بیرونی درب با چوب بلوط یا گردو توصیه می گردد.

چند مدل از درب ضد سرقت شیشه خور تولید شده در درب امن:

درب ضد سرقت راشا گلس

درب ضد سرقت روکش راش رنگ شده ترک قفل و یراق با سال ضمانت در انواع رنگ ها و طرح های مختلف یراق کاله ترک انتخاب رنگ به سفارش مشتری.

درب ضد سرقت راشا گلس

درب ضد سرقت تاویژ مدل اهورا

روکش راش، پلی اورتان ترک ضد خش ورق کفی 18 ۶.۵ متر پروفیل در ۵ ردیف

درب شیشه خور

درب ضد سرقت مدل ارمغان لوکس دولنگه

رویه : راش ترک رنگ پلی اورتان ترک ورق سرتاسری۱۰۰٪ 6.5 متر پروفیل کفی۱۸، عرض200 قفل کاله ترک

دربضد سرقت شیشه خور لوکس

 

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید