قیمت تعویض روکش درب چوبی,تعمیر روکش درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت | قیمت تعویض روکش درب چوبی، رویه درب ضد سرقت

  • 14/12/1398 07:23:20 ب.ظ
  • 20429 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

یکی از خدمات پس از خرید انواع درب چوبی و درب ضد سرقت تعمیر و تعویض روکش درب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

روکش درب ضد سرقت

تنوع رنگی و متریال در روکش های درب ضد سرقت بسیار زیاد شده است .بصورتی که حتی سازندگان نیز در بعضی از مواقع قابلیت تشخیص انواع جدید روکش درب ضد سرقت را ندارند. البته در ابتدا باید اشاره بشود که خیلی از انواع روکش درب ضد سرقت از کشور های اروپایی بخصوص کشور همسایه ترکیه وارد می شود.
البته بسیاری از فرآیند های تولید درب ضد سرقت نیز توسط مهندسین ترکیه در ایران راه اندازی شده است. روکش های جدید که مورد استفاده می شود روکش های گردو آمریکایی و بلوط آمریکایی می باشد. دلیل استفاده از این نوع روکش ها این می باشد که طرح و نقش چوب گردو و بلوط بسیار زیبا می باشد و در بعضی از مواقع بخصوص برای چوب گردو نیازی به استفاده از رنگ های متنوع با شاپان نمی باشد و با استفاده از یک خود رنگ ساده طرح و نقش زیبایی روکش درب ضد سرقت ایجاد می شود.

انواع روکش های درب ضد سرقت

با توجه به اینکه تفاوت های زیادی بین ساختار درب های معمولی و درب های ضد سرقت وجود دارد و از لحاظ ایمنی و امنیت درب ضد سرقت تفاوت خیلی زیادی دارد اما همیشه ظاهر درب مهم است. به همین دلیل در اکثر درب های معمولی از روکش چوبی یا برخی مواقع از MDF یا PVC استفاده می شود حال اینکه ممکن است با استفاده از پیشرفت تکنولوژی از abc نیز استفاده شود که باعث مقاوم بودن درب در برابر آب باشد. اما به طور کلی انواع روکش های درب ضد سرقت استفاده می شود شامل MDF و PVC  می باشد که همین امر باعث زیبا شدن درب می شود.
در هنگام خرید درب ضد سرقت شما می توانید علاوه بر انتخاب طرحی که روی درب بکار برده می شود و نوع قفلی که می خواهید استفاده شود به آنها بگویید که روکش درب ضد سرقت از چه نوعی باشد. هر چند که شما بعدا می توانید اقدام به تعویض قفل درب ضد سرقت کنید اما روکش درب را به هیچ وجه نمی توانید تغییر دهید پس به این نکته خیلی دقت کنید. و باید به شما بگوییم که حتی روکش درب ضد سرقت را استفاده از پلی استر رنگ آمیزی می کنند که درب خیلی قشنگ می شود. همچنین درب ضد سرقت فلزی یکی از پرفروش ترین مدل ها در ضد سرقت است که می توان در بیرون و داخل از ساختمان آن را نصب نمود.

رویه درب ضد سرقت

 انواع روکش درب ضد سرقت

رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت

این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر همراه با رویه چوب راش یا گردو و با چسباندن پروفیل های روکش شده ساخته می شوند. رویه درب های ایرانی معمولا ۸ میل و درب های آلتین معمولا ۱۰ میل هستند. این رویه ها پس از نصب بر روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند.

رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت

ابتدا ام دی اف با روکش راش یا گردو روکش شده سپس قطعاتی از ام دی اف با طرحهای مختلف که با دستگاه سی ان سی طرح داده شده روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود، رویه درب ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد، ضخامت ام دی اف رویه درب در این حالت معمولاً ۸ میلی متر است و طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

رویه درب ضد سرقت CNC

روکش چوب درب ضد سرقت سی ان سی ابتدا ام دی اف ۸ میلی متر با روکش راش یا گردو روکش شده سپس در دستگاه سی ان سی طرحهای مختلف روی آن حکاکی می شود،سپس رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد و معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

رویه درب ضد سرقت PVC

نیازی به نگهداری ندارد.این به این معنی است که رویه PVC در مقایسه با سایر رویه در گذر زمان از لحاظ ماندگاری رنگ و نگهداری نسبت به روز اول خود هیچ فرقی نمیکند و نیازی به نگهداری ندارد

رویه های درب ضد سرقت نوع ملامینه

این نوع رویه ها از ام دی اف هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر ساخته می شوند. یک ورق نازک ملامینه روی این رویه ها پرس می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر رویه درب ضد سرقت میتوانید به مقاله تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت مراجعه کنید.

رویه های طبیعی چوب :

این رویه ها به دو نوع پر مصرف در صنعت درب های ضد سرقت تقسیم بندی میشود

  •  رویه چوب طبیعی راش
  •  رویه چوب طبیعی گردو

البته روکش های دیگری هم وجود دارد به سفارش مشتری بر روی درب های ضد سرقت قابل اجرا میباشد
 مهمترین مزیت این نوع رویه ها حس طروات و تازگی هست که چوب طبیعی به محیط میدهد به این معنی که هر رویه از یک درخت منحصربه فرد تولید شده و با رویه مثلا راش درب مشابه از لحاظ رگه کاملا متفاوت هست.

تعویض و تعمیر رویه درب ضد سرقت

اگر رویه درب ضد سرقت شما به هر علتی دچار مشکل شده و یا از طرح آن خسته شدید و خواستار تغییر در رویه آن هستید، این کار را به گروه راشا در بسپارید.ما در کوتاهترین زمان کار تعویض رویه درب شما را انجام میدهیم و یک کار با کیفیت و زیبا برای شما محیا میکنیم.
تعویض رویه درب ضد سرقت، قیمت روکش درب ضد سرقت، فروش روکش درب ضد سرقت، انواع روکش درب ضد سرقت، تعمیر روکش درب ضد سرقت، تعویض رویه درب چوبی از خدمات گروه درب امن به شمار میرود.

قیمت روکش درب ضد سرقت

 یک نوع روکش وجود دارد که بسیار زیاد در ایران مورد استقبال می باشد و استفاده از روکش ملچ می باشد که نقش زیبا و زنده ای را بوجود می آورد. جدیدا از روکش های hpl و روکش های ملامینه نیز برای روکش درب ضد سرقت استفاده می شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طرح های پاییز و بهار و زمستان بر روی درب ضد سرقت می تواند علامت زندگی باشد که بسیار زیبا و دل فریب می باشد. یک نوع دیگر روکش درب ضد سرقت روکش راش می باشد که شاید بتوان گفت بیشتر حجم مصرف را در بین روکش ها دارد و دلیل آن قیمت مناسب و طرح های مناسب این نوع روکش می باشد.معمولا روکش درب ضد سرقت بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر میگذارد.

برای اطلاع از قیمت روکش درب ضد سرقت با ما تماس بگیرید.

روکش درب ضد سرقت


انواع روکش های درب ضد سرقت

 روکش های درب های ضد سرقت موجود در بازار را نیز می توان به دسته بندی های زیر تقسیم کرد:

  •  لمینت: شباهت چشمگیر آن به روکش های چوبی و مقاوت بسیار زیادش در برابر اشعه های مضر خورشید را می توان بزرگترین مزیت های آن دانست.
  • پرینت: به صورت چاپ شده بر روی روکش های MDF ساخته می شود.
  • گردوی طبیعی: کیفیت بسیار بالایی دارد که با توجه به وجود رگه های زیاد چوب در آن، گاها از محبوبیت بیشتری نسبت به راش طبیعی نیز برخوردار است.
  • هایگلاس: یکی از انواع روکش های MDF است که در عین مقاوم بودن، بسیار سبک نیز هست.
  • راش طبیعی: معروف ترین روکش موجود در بازار ایران است که از چوب مرغوب راش طبیعی تهیه می شود.
  • هات پرس: ارزان قیمت ترین نوع رنگ و روکش درب ها است که محبوبیت چندانی در میان مشتریان ندارد!
  • فلزی: درب رویه فلز یکی از محبوب ترین مدل های در ضد سرقت می باشد.

محصولات: درب ضد سرقت سفید، درب ضد سرقت قهوه ای و درب ضد سرقت ترمووود

جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید