در این مقاله قصد داریم در مورد درب های ضد سرقت با رویه فلزی مطالبی را برای آگاهی هرچه بیشتر شما از ویژگی ها و قیمت درب ضد سرقت فلزی در اختیارتان قرار دهیم.
نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که درب های ضد سرقت رویه فلزی در ایران تولید بسیار محدودی دارند. پس آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می بینید عموما درب ضد سرقت چینی هستند. درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایین‌تر و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت رویه فلزی بر اساس نوع روکش چوب، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاسی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی (CNC) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده کمتری دارند، درب ضد سرقت با روکش گردو از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر است و برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

مدل های جدید درب ضد سرقت فلزی

درب فلزی مدل دیپلمات

مدل دیپلمات

قیمت : 4,200,000 تومان

درب فلزی مدل پردیس

مدل پردیس

قیمت : 4,200,000 تومان

درب مدل آرامیس

درب مدل آرامیس

قیمت : 4,200,000 تومان

 

درب فلزی مدل الماس

مدل الماس

قیمت : 4,200,000 تومان

درب ضد سرقت فلزی مدل ایساتیس

مدل ایساتیس

قیمت : 4,200,000 تومان

 

 

ویژگی درب های ضد سرقت رویه فلزی:

رویه درب ضد سرقت فلزی معمولا با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک طرح چوب رنگ شده‌اند. البته برخی از آن‌ها دارای روکش pvc هستند.ابعاد چهارچوب درب‌های ضد سرقت فلزی حداکثر 105 در 210 سانتی متر بوده و عرض مفید آن ها بین 90 تا 92 سانتی متر است.ضخامت ورق داخلی به کار رفته در درب‌های فلزی معمولا کمتر از یک میلیمتر و در بیشترین حالت حدود 0/8 میلی متر است.
درب ضد سرقت که در واقع همان درب های رویه فلزی می باشند، عموما تک قفله بوده و امنیت آنها توسط زبانه‌هایی که در سه طرف درب باز و بسته می‌شوند، تامین می‌گردد. زبانه‌های به کار رفته در این نوع درب ها عموما تو خالی بوده و توسط اهرم به راحتی باز می‌ شوند.
با توجه به تمام مطالبی که گفته شد می توان نتیجه گرفت استفاده از درب های ضد سرقت با روکش فلزی با نظر به اینکه سایر متریال استفاده شده در آن ها معمولا کیفیت پایینی دارند، ایمنی ساختمان را آن گونه که باید و شاید تضمین نمی کند.
• ابعاد پشت تا پشت چهار چوب 105 * 205 سانتیمتر می باشد
• ضخامت درب  7 سانتیمتر می باشد
• ضخامت چهار چوب  12 سانتیمتر می باشد
• دارای 8 عدد کلید کامپیوتری

  1.  عدد کلید مخصوص نصاب و کارگران مشغول بکار در ساختمان.
  2.  عدد کلید جهت تغییر رمز قفل.
  3.  عددکلید اصلی جهت استفاده ساکنین

همه چیز درباره درب ضد سرقت فلزی

از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.
در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید این نوع از درب ها باید به چهارچوب درب و رنگ فلز توجه کرد. این نکته قابل توجه است که کلید درب ضد سرقت کامپیوتری است و در صورت خراب شدن و نیاز به کلیدسازی باید هزینه بیشتری بپردازید. درب ضد سرقت فلزی یکی از انواع درب ورودی ساختمان است. این درب ها به دلیل مقاومت بالا در برابر نفوذ و عوامل محیطی از بهترین گزینه ها برای درب ورودی ساختمان هستند که در بیرون ساختمان و در فضای باز نصب می شوند.

درب ضد سرقت فلزی

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی

  •  جنس ماده ای که درب ضد سرقت فلزی از آن ساخته می شود، فولاد نورد سرد می باشد.
  • این نوع درب ها در برابر آتش، مقاومت بالایی دارند.
  •  به دلیل تعبیه شدن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در آن ها، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، مانع خوبی محسوب می شوند.
  •   این درب ها عایق صوت و گرما نیز می باشند.
  •   جنس رویه بیرونی این نوع از درب ها، رنگ کوره ای به علاوه روکش PVC است.
  • ضخامت ورقه چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا ۵.۱-۳.۱ میلی متر است.
  • موادی که فاصله بین دو ورقه رویه درب را پر می کنند، پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی هستند.
  •  قسمت بازشوی درب هم دارای ضخامتی نزدیک ۷ سانتی متر است.
  •  قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد.
  •  جنس آستانه درب های ضد سرقت فلزی استیل ضد زنگ می باشد.
  •  این نوع از درب ها، در ابعاد ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر در بازار موجود هستند و زمانی که باز می شوند، فضایی با ابعاد ۱۹۷*۹۱ سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهند.
  •  از تجهیزات درب ضد سرقت فلزی می توان به مواردی مانند چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره، شب بند، لایه درزگیر پلیمری، کلید اصلی وکلید کارگری اشاره نمود که به همراه درب، ارائه می شوند.
  • اکثر درب های ضد سرقت فلزی چهار لولای داخلی داشته، که هر کدام از آنها ۵ نقطه اتصال به درب دارند.

خرید درب ضد سرقت فلزی

قبل از انتخاب درب ضد سرقت می بایست محل مورد استفاده را ارزیابی کرد تا درب ضد سرقت متناسب با آن انتخاب شود، در اجزای درب ضد سرقت فلزی از دو لایه ورق به ضخامت تا یک میلی ‌متر ساخته شده است و در دو طرف درب ضد سرقت نصب می شود. برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صدا های زندگی شهری از یک لایه عایق صدا در لایه میانی درب ضد سرقت استفاده می شود از طرفی نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی نیز از عایق گرمایی در همان لایه میانی استفاده می شود. هچنين اماکنی دور از حضور جمع از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌ های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده شود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌ های سطحی درب ضد سرقت به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب ضد سرقت  به دو میلی ‌متر و جمعاً چهار میلی‌ متر افزایش می ‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان درب ضد سرقت تقویت گردیده است.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

قیمت درب ضد سرقت فلزی :

– درب های ضد سرقت فلزی علاوه بر مقاومت در برابر حریق، در مقابل تبادل دما و صدا عایق بوده و نوار درزگیر پلیمری آنها مانع از نفوذ گرد و غبار می گردد . درب ضد سرقت فلزی از فولاد نورد سرد تهیه گردیده و با بالاترین کیفیت عرضه می گردند .
– سطح بیرونی درب : رنگ کوره ای از نوع تکنولوژی هیت ترنسفر (Heat Transfer) با روکش PVC .
– ضخامت ورق های رویه : بر اساس میلیمتر از ۰/۸ تا ۰/۹ متغیر می باشد .
برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت فلزی با درب امن تماس بگیرید.

مواردی که بر قیمت درب ضد سرقت فلزی تاثیر می گذارند:

جنس مواد استفاده شده و میزان کاری که روی درب انجام شده در قیمت آن تاثیرگذار هستند. مثلاً مدل هایی از درب های ضد سرقت که دارای طرح های برجسته (CNC) هستند نسبت به مدل های ساده، قیمت تمام شده بیشتری دارند.

جنس روکش چوبی نیز می تواند در قیمت درب ضد سرفت فلزی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال درب های ضد سرقتی که روکش آن ها از جنس چوب راش می باشد، نسبت به مدل هایی که روکش آنها از جنس چوب گردو است قیمت کمتری دارند. بعضی از این درب ها یراق آلاتی از جنس استیل یا برنج را دارند، که این مورد نیز بر قیمت تاثیر گذار می باشد. درب های ضد سرقت فلزی یکی از انواع درب ضد سرقت ضد آب می باشد.

مشخصات درب ضد سرقت فلزي استاندارد

1. دستگیره، در طرح های متنوع به همراه قفل شب بند
2. قفل مولتی سیستم که با چرخاندن کلید بطور همزمان تعداد 12 زبان قفل در چند جهت وارد چهار چوب می گردد
3. نوار هوابند مخصوص، جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار
4. چهار عدد لولای مخفی قابل رگلاژ درب ضد سرقت
5. قابلیت رگلاژ بعد از نصب درب ضد سرقت
6. چشمی با زاویه باز و زنگ
7. چهار چوب درب از جنس فولاد گرم با ضخامت 12 سانتیمتر.
8. داخل درب از جنس Honeycomb جهت  عایق صدا
9. روکش درب  با پوشش رنگ کوره ای
10. رویه درب از ورق فولاد گرم با ضخامتهای مختلف.
11. آستانه تمام استیل

برای خرید انواع درب ضد سرقت فلزی و دیدن نمونه کارهای بیشتر با ما در درب امن تماس بگیرید.

تماس بگیرید