درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت  ارزان,درب ضد سرقت  ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ,خرید اینترنتی درب ضد سرقت ,ارسال درب ضد سرقت  به تمام شهرستانها

علت گرانی برخی از درب های ضد سرقت

  • 20/11/1398 03:53:45 ب.ظ
  • 7272 نفر

در بازار و بورس درب ضد سرقت انواع درب ضد سرقت در مدل ها و طراح های مختلف وجود دارد.درب های ضد سرقت در طرح ها و قیمت های متنوع عرضه میشوند.برخی از درب های ضد سرقت دارای قیمت ارزان تری هستند که به اصطلاح به آن ها  درب ضد سرقت ارزان میگویند برخی دیگر هم گرانتر هستند. درب های ضد سرقت گران به طبع دارای ویژگی های زیادی نسبت به درب ضد سرقت ارزان هستند.
ما در این مقاله سعی داریم نگاه کلی به درب ضد سرقت و علت گرانی برخی از درب های ضد سرقت داشته باشیم.
درب امن،تولید کننده انواع درب ضد سرقت آپارتمانی در مدل های مختلف و باقیمت ،طرح ها و قیمت های گوناگون می باشد. با ما همرا باشید.

درب ضد سرقت لوکس

معمولا درب ضد سرقت لوکس قیمت بسیار بالایی نسبت به درب ضد سرقت معمولی دارد. این تفاوت قیمت به دلیل ظاهر زیباتر و یراق آلات و قفل بکار رفته در درب ضد سرقت است.
در ضد سرقت لوکس مدرن به درب هایی گفته میشود که در ساخت آنها معمولا از متریال مصنویی مدرنی مانند سنگ مصنویی و کامپوزیت ها .....استفاده شده و معمولان خبری از چوب طبیعی در آنها نیست .و سازه اهنی که نقش ضد سرقت بودن را در این گونه درب ها ایفا میکند به وسیله رکوب و دور کوب از چشم ها پنهان شده و زیبایی درب ضد سرقت را دو چندان میکند.معمولا سازه فولادی درب ضد سرقت لوکس تقویت شده و از ضخامت بالایی نیز نسبت به درب ضد سرقت ارزان معمولی برخوردارند.قفل و یراق این درب ها نیز لوکس بوده و معمولا از قفل های مولتی(گاوصندوقی و اتوماتیک) استفاده شده در درب ضد سرقت لوکس .معمولا این گونه درب ها ساخت کشور ترکیه یا ایتالیا می باشند و به نصبت لوکس بودن و خاص بودن قیمت ها در آنها افزایش می یابد.

قیمت درب ضد سرقت

اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید قطعا مسئله قیمت در ضد سرقت برای شما بسیار مهم می باشد و نه تنها در این نوع از محصول ساختمانی بلکه در سایر محصولات نیز قیمت بسیار مهم می باشد اما شما بهتر از هر کسی می توانید که هر چه محصول قیمت بلاتری داشته باشد دارای کیفیت بالاتری نیز می باشد.
 قیمت درب ضد سرقت با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود بهتر است بگوویم فاکتورهای مختلفی در قیمت این درب ها تاثیر گذار می باشد در صورتی که قصد خرید این دربها را دارید باید بدانید که قیمت درب سرقت به موارد زیر بستگی دارید:
• متراژ درب
• نوع درب که می تواند چینی ، ترک و ایرانی باشد
• جنسه رویه درب
• یراق مورد استفاده درب
و......

درب ضد سرقت لوکس

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت:

قفل درب ضد سرقت

در بسیاری از مواقع که یک دزدی اتفاق می افتد با بررسی های نه چندان زیاد متوجه خواهید شد که سارق تنها با لگد زدن به درب توانسته است آن را باز کند! این عامل باعث خواهد شد تا افراد برای خرید درب ضد سرقت مناسب بیشتر تشویق شوند. قفل درب ضد سرقت جزئی است که باید بیشتر از سایر اجزا به آن توجه کرد البته این جز تاثیر بسیاری در تعیین قیمت دربهای ضد سرقت شما خواهد داشت. 
انتخاب قفل درب مناسب اولین و شاید اساسی ترین راه برای امن کردن یک درب باشد. به عنوان مثال قفل درب ضدسرقت سه گانه که از سه جهت قفل می شود بی شک امنیت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. قفل ها را فراموش نکنید!
استفاده از قفل دیجیتال در درب ضد سرقت میتواند درب امنی برای شما فراهم بیاورد ولی در عوض قیمت درب ضد سرقت شما هم افزایش می یابد . این افزایش قیمت در برابر امنیتی که برای شما فراهم می آورد ،این ارزش را دارد.

قاب یا چهار چوب درب ضد سرقت

دربها در انواع شکل ها و سایز وجود دارند. یک درب ضدسرقت متناسب با ویژگی های خود ممکن است در انواع سایز ساخته شود و این بی شک تاثیر بسیار در قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی نیز ایفا خواهد کرد. به عنوان مثال هر چه درب بزرگتر باشد مواد بیشتری نیاز است تا ساخته شود. 

جنس درب ضد سرقت

درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت چوبی؟
در درب های ضد سرقت چوبی ،برای امنیت بیشتر از فلزات استفاده می شود پس نمی توان گفت که امنیت درب فلزی از چوبی بیشتر است. درب ضد سرقت چوبی دارای قیمت بالاتر و ظاهری شیک تر نسبت به درب ضد سرقت فلزی است.

براق آلات بکار رفته در درب ضد سرقت :

هرچه یراق آلات بکار رفته در درب ضد سرقت از کیفیت بالاتری یرخوردار باشد به طبع درب ضد سرقت هم از امنیت بیشتری برخوردار است و قیمت تمام شده درب هم بالاتر میرود.

درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی

ابعاد درب ضد سرقت یک ابعاد استاندارد است. زمایکه محل نصب درب ضد سرقت بزرگتر و یا کوچکتر از این ابعاد استاندارد باشد باید درب ضد سرقت با ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید تا ساخته شود. به طبع این سفارش سازی باعث افزایش قیمت درب ضد سرقت خواهد شد.
ر اواخر سال 80 دربهای ضد سرقت ترکیه و ایرانی با حجم زیاد وارد بازار ایران شد با توجه به اینکه بسیاری از پیمانکاران عادت به قرار دادن فریم انتظار با ابعاد 105*210 را داشتند . لذا شرکتهای ایرانی که تمایل به دپو کردن دربهای ضد سرقت را داشتند  با همین ابعاد 105* 210 اقدام به تولید کردند . ولی با گذشتن زمان دربهای ضد سرقت ایرانی با ابعاد بزرگتر هم تولید شد که متداولترین آن با ابعاد 10*210  و بزرگتر از آن 115*215 ، شایان ذکر است ابعاد ذکر شده ابعاد پشت در پشت درب ضد سرقت میباشد و ابعاد جلوی درب ضد سرقت بطور معمول 4 سانت از عرض و 2 سانت از طول بزرگتر میباشد .

علت گرانی درب ضد سرقت

تاثیر شکل درب در قیمت درب ضد سرقت

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در قیمت درب ضد سرقت ترک اصل شاید همین زیبایی ظاهری آنها و تاثیرشان در دکوراسیون منزل باشد. برای مثال رنگ چوب مورد استفاده و یا ایجاد طراحی متفاوت بر روی درب قیمت آن را نیز متفاوت خواهد کرد. 

روشهای مختلف برای خرید درب ضد سرقت

برای خرید درب ضد سرقت شما می توانید از روشهای مختلفی استفاده کنید  از مهمترین روش ها ی برای  خرید درب می توان به مراجعه به بورس درب ضد سرقت در تهران و یا مراکز استان ها ، فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت ، مغازه های فروش درب ضد سرقت اشاره کرد.
فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت یک پدید جدید برای خرید می باشد که شما می توانید با سرچ درب ضد سرقت به فروشگاه های اینترنتی مختلفی دست پیدا کنید و از طریق آن ها اقدام به خرید درب ضد سرقت بفرمایید.
یکی از ویژگی هایی که خرید اینترنتی درب ضد سرقت دارد این است که شما میتوانید تعداد زیادی درب را در سایت ها ببینید و آن ها را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کنید . سپس بر اساس نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید