چارچوب فلزی درب,چهار چوب فلزی

چهار چوب فلزی درب ، فروش چارچوب فلزی آماده

  • 25/09/1398 11:03:02 ق.ظ
  • 15940 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

چهارچوب درب میتواند چوبی یا فلزی باشد که نوع چوبی آن در طرح های جدید از قطعات MDF روی محل کار توسط استاد کار ماهر نصب می شود که از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد. ولی چهارچوب فلزی در اندازه های استاندارد با توجه به نوع درب (داخلی یا ورودی) در کارگاه تولید شده و به محل کار ارسال می شود و یا پس از دریافت ابعاد سفارشی قیمت تعیین شده و تولید میگردد.

انواع چهارچوب های فلزی

اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروز استفاده از چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد .
چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای از بازار را از آن خود کرده است علت آن نیز دوام و ماندگاری است که چهار چوب فلزی دارا می باشد . همچینن خاصیت طرح و رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت چهار چوب فلزی به شمار می رود .
چهارچوب های فلزی این واحد که بر روی آن درب های چوبی یا فلزی نصب می شود ، در مدل های گوناگون تولید می شود که دارای مشخصات فنی به شرح ذیل هستند:

  • جای قفل پانچ شده و پشت آن بوسیله یک قطعه فلزی مخصوص پرس شده بسته می شود تا از ورود هرگونه مصالح ساختمانی به جلوی زبانه و قفل جلوگیری کند.
  • جای لولا پانچ شده که پشت آن بوسیله یک قطعه به نام پشت لولا بسته شده است و سوراخ های قلاویز شده دارد و لولا بر روی آن بسته می شود.

از نکات مهم و فنی جای لولای پانچ شده این است که:
اگر لولا به مرور زمان دچار مشکل شود قابل تعویض است.
زمانی که لولا بر روی چهارچوب نصب می شود هیچگونه بر آمدگی اضافه بر روی بدنه چهارچوب مشاهده نمی شود.

برای خرید انواع درب داخلی با درب امن تماس بگیرید.

قیمت چارچوب فلزی درب اتاق

اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروزه استفاده از چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد.
چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای از بازار را از آن خود کرده است علت آن نیز دوام و ماندگاری است که چهار چوب فلزی دارا می باشد. همچینن خاصیت طرح و رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت چهار چوب فلزی به شمار می رود. درب چوبی اتاق، را می‌توان با انواع چهارچوب فلزی و چویس نصب نمود.

انواع چارچوب فلزی تولید شده توسط درب امن

  • چارچوب  فلزی بدون شیشه خور پاشنه دار با رنگ کوره ای
  • چارچوب فلزی بدون شیشه خور بدون پاشنه دار با رنگ کوره ای
  • چارچوب فلزی بدون شیشه خور بدون پاشنه دار با رنگ کوره ای
  • چارچوب فلزی شیشه خور بدون  پاشنه دار با رنگ کوره ای
  • چارچوب فلزی درب ضد سرقت با رنگ کوره ای

چهارچوب فلزی

گروه درب امن  در زمینه تولید پروفیل برای چهارچوب درب و لنگه درب های ضد سرقت اقدام به تولید پروفیل های مربوطه برای انواع درب ها نموده است.درب امن انواع چهار چوب چوبی و فلزی را ارائه می کند.
 
محصولات این بخش :
1- تولید انواع پروفیل های چهارچوب فلزی
2- ساخت چهارچوب فلزی
3- خمکاری انواع نبش و ناودانی
4- انجام خدمات پرس جای لولا و جای قفل بر روی تمامی چهارچوب ها
 
تمامی اندازه های این مجموعه بر حسب میلیمتر می باشد و ضخامت ورق مورد استفاده در پروفیل ها از ورق دو میلیمتری بوده  و این پروفیل ها جهت استفاده در چهارچوب پنجره های تمام فلزی، ویترین مغازه - فریم پنجره های PVC و آلومنیومی نیز قابل استفاده می باشد.

نکات مهم هنگام خرید چهار چوب فلزی 

انتخاب چهارچوب درب به عوامل مختلفی در پروژه بستگی دارد. در نتیجه نمی توان دستورالعملی مشخص به طور کلی صادر کرد. از طرف دیگر در این نوشته تبلیغ نوع خاصی از چهارچوب های فلزی را نمی کنیم به همین خاطر تنها راه باقی مانده ارائه ی ویژگی های کامل و مناسب یک چهارچوب فلزی فوق العاده است.
1. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید باتوجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود .
2. نکته دیگری که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار دهید این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد . این به این دلیل است که مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی جوشکاری آن است زیرا یک جوشکاری محکو بسیار بادوام بوده و یکبار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت خریداری میکنید .
3. حال به سومین نکته در زمینه خرید چهارچوب فلزی می پردازیم که یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است . این نکته نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی است که باید مد نظر داشت . به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد .
4. در هنگام خرید چهارچوب فلزی این نکته را به فروشنده گوشزد کنید که چهار چوب فلزی که به شما پیشنهاد میکند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی برش جای قفل توسط شما نباشد .
5. حال آخرین نکته که باید در هنگام خرید چهارچوب فلزی مد نظر قرار دهید را به شما خواهیم گفت : آن این است که رنگ و طرح چهارچوب فلزی انتخابی شما متناسب با فضا و محیط باشد .

 

چهار چوب فلزی درب ضد سرقت

ویژگی های یک چارچوب فلزی فوق العاده

  1. حتما به خوبی می دانید انتخاب چارچوب درب بویژه  چهارچوب درب ضد سرقت به عوامل مختلفی در پروژه بستگی دارد. در نتیجه نمی توان دستورالعملی مشخص به طور کلی صادر کرد. 
  2.  در صورتی که باید سفارش چارچوب دهید به ترتیب اصل های زیر را بخوانید و بسته به نیاز خود به آن ها پاسخ دهید؛ در انتها اشتراک پاسخ ها ویژگی چارچوبی است که برای پروژه ی شما مناسب است.
  3.  در شرایط اقتصادی این دوران کاهش هزینه و افزایش بهره وری حرف اول را در تمامی پروژه ها می زند. حتما می دانید که قیمت چارچوب های فلزی بر اساس وزن آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه انتخاب چارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را کاهش می دهد. هم به طور مستقیم پول کمتری بابت چهارچوب می پردازید و هم وزن کلی سازه را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح است.
  4.  تطبیق پذیری یا سازگاری تحت عنوان Adaptability امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک معماری قوی است. در نتیجه چهارچوبی را انتخاب کنید که پذیرای طیف وسیعی از درب های موجود در بازار باشد.
  5.  به پلان چهارچوب مورد نظر خود توجه داشته باشید. چارچوب های به شکل زیر در دو بعد مدل می شوند و شاید لازم باشد قبل از سفارش پلان آن ها را بررسی کنید تا با ضخامت دیوار و جایگذاری محیط های مختلف در پروژه ی شما همخوانی داشته باشند:
  6.  علاوه به کیفیت جنس یا متریال چارچوب فلزی حتما تمرکز ویژه ای روی کیفیت جوش داشته باشید. یک چارچوب هر چقدر هم جان مایه ی قدرتمندی داشته باشد بدون جوش های قوی و ظریف، دوام و زیبایی ندارد.
  7.  رنگ و طرحی که برای چارچوب فلزی درب خود انتخاب می کنید باید با فضا و دکور شما همخوانی داشته باشد؛ تغییر آن پس از نصب کار پر هزینه و دشواری است.
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید