مزایای درب ضد سرقت,درب  آکاردئونی,طراحی درب ضد سرقت,حفاظ درب

مزایای انواع درب ضد سرقت نسبت به حفاظ های آکاردئونی

  • 15/05/1398 10:07:09 ب.ظ
  • 12382 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

یکی از راه های ورود افراد متجاوز به خانه شما یا نقاط ضعف، درب ورودی منزل است. روش‌های متفاوتی برای بهبود امنیت منزل شما وجود دارد که یکی از آنها حفاظ درب آپارتمان و یا استفاده از درب ضد سرقت می‌ باشد. برای ایجاد امنیت در منزل میتوان از حفاظ های درب ورودی و یا درب ضد سرقت استفاده کرد.

 حفاظ درب آپارتمانی :

 حفاظ درب آپارتمانی به نوعی حفاظ گفته می‌شود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان از سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از حفاظهای درب آپارتمان موجود است.

 

درب آکاردئونی(حفاظ درب)

درب آکاردئونی به نوعی درب گفته می‌شود که به منظور حفاظت درب آپارتمان از دزدها و سارقان در مقابل درب ورودی نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب علاوه بر درب منزل می‌تواند در مقابل پنجره‌ها، مغازه‌ها و انباری‌ها و مکان‌های دیگر نیز بکار گرفته شود.درب آکاردئونی نوعی حفاظ امنیتی از جنس آهن است که ضریب امنیتی بالایی دارد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی بر روی درب ورودی نصب شده و به عنوان درب ضد سرقت استفاده می شود. 

درب آکاردئونی از انواع تا شونده است که قابلیت جمع شدن فوق العاده ای را دارد. درب آکاردئونی روی قاب در نصب شده و فضای اضافی اشغال نمی کند. در صورت عدم نیاز به بستن کامل حفاظ آکاردئونی، می توان درب را تا انتها بر روی ضلع عمودی چهارچوب جمع کرد. به این ترتیب می توان حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی را مناسب ترین درب ضد سرقت برای راه پله های کوچک و باریک دانست. درب های آکاردئونی با طرح ها و اندازه های متفاوت در مرکز کارگاهی شرکت کاوه ساخته شده و رنگ آمیزی می شود. درب کامل شده توسط افراد کاربلد و حرفه ای در زمان بسیار کوتاهی در محل مورد نظر نصب می شود.
ساختار اصلی درب آکاردئونی به صورت تسمه‌های فلزی است که توسط پیم‌های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار می‌گیرد که بصورت ریلی در محور عرضی درب حرکت می‌کند.
درب آکاردئونی یک مانع فیزیکی قوی برای حفاظت از درها و پنجره‌ها با کاربری‌های مختلف از جمله درب‌های پاسیو است و می‌تواند یک بازدارنده‌ی کارآمد بصری در مقابل حمله باشد.

نام گذاری این حفاظ به دلیل شکل ظاهری و نحوه باز و بسته شدن آن صورت گرفته است. تا شدن این حفاظ شباهت زیادی به جمع شدن ساز آکاردئون دارد. چنانچه این درب ها را از نزدیک دیده باشید متوجه تفاوت درب آکاردئونی با حفاظ های لولایی خواهید شد. در واقع حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت و تاشو است که در بین عموم به درب آکاردئونی شهرت پیدا کرده است. درب آکاردئونی به سادگی و بدون نیاز به ریموت کنترل بر روی ریل حرکت می کند. وزن سبک و روان بودن ریل بر روی عملکرد حرکتی درب تاثیر گذار است. البته نوع ریموت دار این درب هم قابل اجراست که اغلب برای درب پارکینگ انجام می شود. حفاظ آکاردئونی پارکینگی فضای کمی را اشغال کرده و مناسب پارکینگ های شخصی و عمومی است.

کاربرد درب آکاردئونی:

انواع درب های آکاردئونی کاربرد گسترده ای دارند و به منظور حفظ امنیت ساختمان نصب می شوند. جنبه حفاظتی- امنیتی درب آکاردئونی مهم ترین ویژگی کاربردی ان است. به این ترتیب همه ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری می توانند ازحفاظ درب آپارتمان آکاردئونی برای امنیت بیشتر استفاده کنند. کاربرد درب آکاردئونی تنها مختص درب های ورودی داخل ساختمان نیست. انواع حفاظ آکاردئونی پارکینگی برای فضای خارج از ساختمان و محوطه پارکینگ و حیاط نیز قابلیت نصب را دارند. برخی از عمده ترین کاربردهای درب آکاردئونی عبارتند از:

  • ساخت درب آکاردئونی پارکینگ

  • دربهای آکاردئونی کارگاهی

  • درب آکاردئونی فروشگاهی

  • حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی

 و اما  درب ضد سرقت 

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت نسبت به انواع حفاظ:

درب ضد سرقت نشکن است.

اکثر انواع این درب ها بسیار سخت هستند. هرکس که اجازه باز کردن درب را نداشته باشد، نمی تواند با شکستن یا باز کردن قفل آن را باز کند. از آنجایی که این درب ها به دلایل امنیتی خاص ساخته شده اند، تولیدکنندگان این اطمینان را می دهند که هیچ کس نمی تواند با آسیب رساندن یا اعمال زور درب را باز کند. علاوه بر این، به دلیل دوام درب ضد سرقت ، طول عمر طولانی نیز خواهند داشت.

سیستم قفل خودکار


اکثر این درب های ضد سرقت  دارای سیستم قفل خودکار هستند. به محض بستن درب، به صورت خودکار قفل می شود. این، عامل مهمی است زیرا اگر فرد به محض ترک محل؛ فراموش کند که درب را قفل کند، با قفل خودکار درب، هیچ گونه مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد.  به همین دلیل فرد نباید برای قفل بودن درب یا باز ماندن آن نگران باشد. سیستم قفل خودکار، حتی در زمان فراموشی قفل کردن درب و ترک خانه، موجب فراهم کردن امنیت در محل می شود.

نیاز همیشگی به کلید اصلی

از آنجا که همه درب های ضد سرقت  برای جلوگیری از سرقت ساخته شده اند،هیچ شانسی برای باز کردن درب بدون کلید اصلی وجود ندارد. اگر فردی بخواهد درب را با کلید کپی گرفته از کلید اصلی باز کند، باز کردن درب مشکل خواهد شد. درواقع، بازکردن درب بدون کلید اصلی غیرممکن است.

تسهیلات دوربین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ویژگی های درب ضد سرقت نیز توسعه یافته است. یکی از بهترین پیشرفت ها، نصب دوربین است. دوربین ها بر روی درب نصب شده اند از این رو افراد داخل ساختمان می توانند هر فردی را که بیرون درب ایستاده ببینند. حتی اگر شما در خانه یا اداره نباشید، می توانید با اتصال دوربین از طریق اینترنت به تلفن همراهتان مکان را نظارت کنید. با این امکانات، می توانید مکانتان را ایمن تر سازید.

سیستم هشدار

البته که می توانید بدون سیستم هشدار،خانه یا اداره ی ایمنی داشته باشید. سنسورهای هشدار معمولا بر درب خانه یا اداره شما نصب می شوند. ازطریق سیستم هشدار مرکزی، اگر کسی بخواهد با شکستن درب وارد شود، با ارسال پیام به تلفن همراهتان، به سرعت باخبر خواهید شد. ازاین رو، بودن یا نبودن شما در اداره مهم نیست. با دریافت پیام هشدار از طریق تلفن خود، به سرعت واکنش نشان خواهید داد.

ضدحریق

اکثر درب های ضد سرقت از استیل گالوانیزه ساخته شده اند. همانطور که همه ما می دانیم، استیل گالوانیزه بسیار به آهستگی می سوزد. در مواقع تصادفی، موجب توقف آتش سوزی خواهد شد. امروزه، اکثر افراد ترجیح می دهند درب های استیل برای جلوگیری از پیشرفت بسیار سریع آتش در چنین مواقعی برای خانه های خود نصب کنند. بنابراین، زمانی که این درب های امنیتی نصب می شوند خانه را ضدحریق می سازند چون مواد استفاده شده برای این درب ها، مقاوم به آتش هستند.

زیبایی درب ضد سرقت

امروزه تولیدکنندگان درب ضدسرقت نسبت به طراحی درب های خود توجه زیادی معطوف کرده اند. شما می توانید از میان طرح ها، بهترین طرح مناسب با مکانتان  را انتخاب کنید. این گزینه قطعا اثرات بصری خوبی به امنیت خانه یا اداره اضافه می کند.
دسترسی آسان فریم پایینی درب های ضد سرقت در سطح طبقه جوش می خورد . به همین دلیل، به راحتی می توانید هرگونه شئ جوش خورده را از طریق درب بدون بالا بردن آن حرکت دهید. این عامل، خطر رفت و آمد افراد را ازبین می برد.

انرژی کارآمد

مزیت دیگری که می توانید از درب ضد سرقت استنباط کنید این است که موجب کاهش میزان مصرف برق می شود. غالبا، به این مزیت درب های ضد سرقت نگاهی می اندازید. زمانی که حرارت بسیار بالاست، با باز نگه داشتن درب اصلی آن را تعدیل کنید. این امر موجب گردش هوای خنک در خانه شما می شود. این عامل در طول زمستان مفید است چون درب استیل به عنوان رسانا عمل می کند و مانع ورود هوای سرد می شود. بنابراین، زمانی که درب ضد سرقت برای خانه خود نصب می کنید، نه تنها از امنیت مکان خود اطمینان حاصل می کنید، بلکه بسیاری موارد دیگر در بلند مدت می توانند مفید باشند.

  • درب ضد سرقت از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

  • درب های ضدسرقت دارای لولای مخفی و غیرقابل دیدن دارند که باعث امنیت بالایی میشود.

  • این  مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ های معمولی درب نشان دهنده این است که به راحتی میتوان به کیفیت و امنیت درب ضد سرقت اعتماد کرد و برای امنیت منزل خود آن را تهیه کنیم.
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید