درب لابی کد 9005

درب لابی کد 9005

34,000,000 تومان

مشخصات
درب لابی کد 9003

درب لابی کد 9003

28,000,000 تومان

مشخصات

درب لابی به دربهایی گفته می‌شود که به عنوان درب ورودی، در ساختمان‌های مسکونی و تجاری نصب می‌شوند. درب ورودی لابی دارای امنیت بالا و ظاهری بسیار شیک برای ساختمان شما فراهم می‌آورد. این محصولات بیشتر به عنوان درب ورودی در ساختمانهای لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درب ورودی لابی به دلیل نصب در فضای بیرونی ساختمان باید در مقابل رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باشند. به همین دلیل برای روکش این درب ها ترجیح داده می‌شود از چوب طبیعی و یا انواع رویه فلزی استفاده شود. تمام مدل های درب لابی ضد سرقت ساخته شده در گروه تولیدی درب امن، دارای کیفیت بالا هستند و به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه، دارای قیمت بسیار ارزانتر از سایر فروشگاه‌ها هستند. قیمت درب لابی چوبی بسته به ابعاد درب، نوع یراق آلات به کار رفته در ساخت، جنس و نوع رویه درب متغییر است. درب لابی تک لنگه، دولنگه، چوبی، فلزی و ..  از انواع درب وردی لابی می باشد. محصولات در لابی به عنوان درب ورودی لاکچری شناخته می شوند. درب لابی فلزی، چوبی و استیل از انواع این محصولات به شمار می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با همکاران فروش ما در درب امن تماس بگیرید.

محصولات عرضه شده در درب امن ارزان قیمت (بهترین قیمت بازار)، باکیفیت و دارای طراحی بسیار شیک و لاکچری می باشند. درب لابی یکی از انواع درب ورودی ساختمان است.

انواع درب ورودی لابی

درب لابی لاکچری و مدرن نیز مانند هر محصول دیگری دارای دسته بندی و مدل‌های مختلفی می‌باشد. درب امن تولید کننده بهترین و لوکس ترین مدل های درب ورودی لابی در ایران می باشد. در هنگام خرید این محصولات باید به ابعاد درب لابی و نصب این محصولات نیز دقت نمایید. جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب، فلزی وشيشه یا ترکیبی از هرسه باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است، مي‌تواند ساخته شود. شيشه به كار رفته در درب لابي معمولا از نوع شيشه هاي دكوراتيو می‌باشد و همچنین چوب بكار رفته در درب لابي معمولا از دو چوب راش و گردو است. 

از انواع درب لابی می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب لابی فلزی
  • درب لابی چوبی
  • درب آهنی
  • درب لاکچری
  • درب استیل

اگر احتمال می‌دهید درب ورودی لابي در مواجه با آب و رطوبت قرار گیرد، بهترین انتخاب استفاده از درب لابي با رویه پلي وود استفاده نمایید. ضمنا درب لابي ميتواند مانند در ضد سرقت از نظر امنيتي تقويت گردد و با يكسري سازه‌هاي فلزي که هنگام ساخت مورد استفاده قرار می‌گیرد، ضد سرقت و امن ساخته شود. برای ساخت درب لابی برای روکش درب می‌توان از شیشه استفاده نمود که به اين گونه دربها، درب لابی شيشه خور می‌گویند.

قیمت درب لابی چوبی 

می توان با اطمینان گفت درب ورودی لابی از جمله مهمترین موارد در در ایجاد ظاهری جذاب برای ساختمان شماست. البته با  یک درب ورودی با ابهت و شکیل با طراحی زیبا و مناسب، ساختمان را می‌توان مطابق میل و سلیقه مشتری تنظیم کرد. درب ورودی لابی تمام چوب، ساخته شده در درب امن از چوب های بسیار مرغوب و خوش نقش ساخته شده است و کاملا مطابق با سلیقه مشتری ساخته میشوند. در کلیه مراحل خشک کردن و عمل آوری چوبها تا تولید در لابی و مونتاژ نهایی از فنون و تجارب خاص این شرکت استفاده می شود که این عمل باعث دوام دربها وعدم پیچیدگی یا تاب برداشتن درب طی سالیان، میشود. در میان درب‌هایی که برای بخش ورودی و لابی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند دو متریال چوب و آهن بیشترین کاربرد را دارد.

به طور حتم درب‌های آهنی استحکام و پایداری بیشتری نسبت به درب‌های چوبی دارند اما چوب ویژگی‌هایی دارد که هیچگاه آهن نمی‌ تواند داشته باشد. به همین خاطر اگر دقت کرده باشید، بیشتر درب‌های لابی به صورت تمام چوب ساخته می‌شوند. قیمت درب لابی چوبی از سایر مدل ها گران تر می باشد. چوب نسبت به آهن سبک‌تر است و برای ساخت درب‌های لابی بلند با ابعاد بزرگ، گزینه مناسب‌تری است.

درب چوبی لابی در دو مدل درب تمام چوب و درب تولید شده با چوب مصنوعی، تولید می‌شوند که مدلهای تمام چوب دارای ظاهری شیک، قیمت گرانتر و مقاومت بیشتر هستند.

برای خرید انواع درب ضد سرقت و در لابی می توانید با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

قیمت درب لابی لاکچریقیمت درب لابی ارزانجدیدترین مدل درب ورودی لابی درب لابی چوبی

درب لابی چوبی و شیشه ای

درب ورودی لابی فلزی

اگر شما دقت کافی در خرید درب لابی فلزی را نداشته باشید، ممکن است محصولی بی کیفیت نصیبتان شود. اگر از در لابی غیر استاندارد استفاده کنید در کوتاه ترین زمان این درب ها دچار فرسودگی شده و شما مجبور به پرداخت هزینه مجدد، برای خرید درب ورودی لابی خواید شد. شرکت های متفاوتی این روزها مشغول تولید و فروش انواعی از درب های لابی می باشند که از مرسوم ترین نوع ها می‌توانیم به درب ورودی لابی فلزی، درب های لابی فرفورژه، درب استیل لابی و یا درب چوبی شیشه ای لابی اشاره نمود. قیمت درب لابی فلزی نسبت به سایر محصولات مناسب تر می باشد. برای مشاهده و خرید خرید درب ضد سرقت فلزی کلیک کنید.

درب استیل لابی

درب های استیل از جمله درب های مقاوم و لاکچری مورد استفاده در ساختمانها می‌باشند. درب استیل را می‌توانید به عنوان درب ورودی لابی، درب آپارتمان، درب مغازه و فروشگاه و ... مورد استفاده قرار دهید. این درب‌ها دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات می‌باشند اما در عوض درب استیل دارای مشخصاتی مانند ظاهر بسیار شیک، مقاومت بسیار بالا و عدم نیاز به سرویس و نگهداری در طولانی مدت می باشد.

شما می‌توانید لوکس ترین مدل های درب استیل ضد سرقت لابی را از درب امن تهیه نمایید.

از چه چوب هایی برای ساخت درب لابی استفاده می شود؟

بسته به محیط و تابش نور خورشید و رطوبت محیط، نوع متریال به کار رفته در درب چوبی متفاوت است. به طور مثال در مکان هایی که در معرض مستقیم نور آفتاب می باشد معمولا از چوب راش جنگلی استفاده می شود و روی درب با رنگ روغن پوشش داده می شود. از بین متریال های درب چوبی ورودی لابی می توان به چوب بلوط و چوب گردو اشاره کرد که این دو مدل چوب رایج ترین نوع چوب می باشد، اما بهترین نوع چوب به کار رفته در در لابی چوبی چوب ماهون هندوراس می باشد. 

  1. چوب درخت گردو از جمله بهترین و مرغوب ترین و معروف ترين چوب ها براي درب لابي مي باشد. این چوب، صیغل پذیر، رنگ پذیر و به رنگ قهوه ای تیره می باشد. این چوب نیمه سنگین و نیمه سخت می باشد و مقاومت مناسبی در برابر فشار، خمش، رطوبت و کشش دارد. 
  2. چوب راش نیمه سنگین و دارای بافتی همگن و تقریبا مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها می باشد. از این چوب بیشتر از همه در صنعت مبلمان استفاده می گردد و آن هم به خاطر بافت همگن و سختی مناسب آن است.

قیمت درب لابی چوبی، فلزی، استیل و شیشه خور در درب امن با توجه به اینکه محصولات به صورت مستقیم عرضه می شوند بسیار مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد. برخی فروشگاه ها اقدام به عرضه محصولات با ظاهر مشابه، کیفیت کمتر و قیمت ارزان تر نموده اند. قبل از خرید درب لابی ضد سرقت از کیفیت و امنیت آن اطمینان حاصل نمایید.  

ابعاد درب لابی یک و نیم و دو لنگه و کتیبه خور

معمولا طبق مشخصات فنی درب های ضدسرقت و درب های لابی چوبی، روال بر این قرار است که عرض های کمتر از ۱۵۵ سانتی متر به عنوان ابعاد درب لابی یک و نیم لنگه شناخته می‌شوند. درب لابی یک و نیم لنگه، بازشو اصلی درب می تواند ۹۵ سانتی متر و ۴۵ سانتی متر برای لت کوچک در نظر گرفته می‌شود. ولی با توجه به نوع ساختمان‌ها معمولا عرض ها متفاوتی برای درب لابی چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

درب لابی دولنگه

برخی از ساختمان سازان تمایل دارند که درب لابی چوبی دو لنگه استفاده کنند و هیچ گونه کتیبه و شیشه خور در کنار درب ها وجود نداشته باشد. برخی دیگر نیز تمایل دارند درب لابی چوبی با یک درب اصلی با بازشو ۹۵ تا ۱۰۰ سانتی متر و در کنار درب از استراکچرهای ترکیبی شیشه و شبکه فلزی آلومینیوم استفاده کنند که معمولا این نوع درب لابی چوبی با کتیبه های کناری جذابیت بیشتری برای مشتریان و ساختمان سازان دارد.

درب های لابی چوبی با عرض های بزرگ می تواند محدود به ابعادی مشخص باشد. در این مقاله سعی بر این است ابعاد کلی بیان شود ولی تجربه نشان داده است ساختمان سازان متناسب با شرایطی که دارند درب های خودشان را با ابعاد های سفارشی، سفارش می دهند.

درب ورودی لابی با عرض های پشت تا پشت چهارچوب ۱۹۵ سانتی متر برای درب های تک لنگه با کتیبه های کناری، درب با عرض ۲۷۰ سانتی متر برای درب های دو لنگه با دو کتیبه کناری ابعاد استاندارد می باشد. ارتفاع طول نیز برای درب های لابی چوبی وجود دارد. ارتفاع زیر ساب فریم تا کف فینیشینگ نباید بیشتر از ۲۱۵ سانتی متر باشد.

در درب ضد سرقت دو لنگه لابی بهتر است از پاشنه سنگی برای درب استفاده شود که هیچگونه ورودی از زیر درب انجام نشود. نوع رویه برای درب دولنگه شبیه درب های تک لنگه می باشد با این تفاومت که به دلیل قرینه بودن این نوع درب ها در عرض های کمتر از ۱۸۰ سعی می شود که لنگه درب بازشو کمی بزرگتر از لنگه درب ثابت باشد.

کدام نوع درب چوبی ورودی لابی برای منزل شما مناسب می باشد ؟

با توجه به بی شمار بودن مدل های درب ورودی توصیه متخصصان درب امن به شما ست کردن مدل درب ورودی با معماری و طراحی داخلی ساختمان می باشد.
هنگام انتخاب درب برای خانه خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  •  مناسب با شرایط آب و هوایی
  • شکل ظاهری و وزن درب
  • مستحکم بودن درب منزل
  • عایق صوتی و حرارتی

درب لابي لاکچری

چوب ها به دلیل جلوه گرم و زیبایی که دارند و به محيط مي دهند و همچنین قابلیت پردازش، برش، خراطی، سمباده خور بودن و ... طرفداران زیادی در صنایع مختلف مخصوصا صنعت دکوراسیون به خود جلب کرده است. طرفداران چوب مخصوصا در صنعت دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که حسی طبیعی ای که چوب به خانه می آورد قابل قیاس با محصولات چوبی مصنوعی نمی باشد که در صورتی که مشکلاتی که در ساخت و پردازش چوب دارد را در نظر نگیریم تا حدودی استدلال بجایی می باشد. گر می خواهید ساختمان لوکس داشته باشید، باید درب لابی لوکس هم انتخاب کنید. هارمونی ساختمان، شما را مجاب می کند که درب لابی لاکچریِ مناسب برای نمای ساختمان خرید کنید که درب لابی فلزی و آهنی، درب لابی چوبی و یا درب لابی استیل می تواند گزینه های برای انتخاب باشد.
امروزه استفاده از مدل های مختلف درب لابی لاکچری و مدرن نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است و ساختمان هاي لوكس با وجود در ورودی لابي كامل مي شوند. به طوری که استفاده از درب های لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار می رود.

مرکز فروش درب ورودی لابی در تهران

در لابی در مدل های یک و نیم لنگه، دولنگه و سه لنگه در بازار موجود می باشد. درب ورودی لابی تولید شده در درب امن دارای رویه ها بسیار مقاوم در برابر رطوبت و تابش نور خورشید می باشند و به همین جهت دارای طول عمر بالایی هستند. همچنین در این درب ها تمام استانداردهای لازم برایضد سرقت و امن بودن درب رعایت شده و شما می توانید دربی شیک، مقاوم و امن را از ما خریداری نمایید. اگر شما ساکن تهران هستید و به دنبال درب لابی از جنس چوب و یا فلز با روکش چوبی هستید، دربی با کیفیت بالا اما قیمت منصفانه، می توانید از محصولات درب، گروه درب امن دیدن فرمایید و در صورت تمایل با ما تماس حاصل فرمایید. 

همچنین نکته حائز اهمیت در مورد خرید از درب امن این است که شما می توانید از تمام شهرها محصولات ما را خریداری نمایید.

در این مجموعه امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران وجود دارد.

سوالات متداول

  • قیمت درب لابی ارزان و لاکچری چقدر است؟

    محصولات درب لابی موجود در درب امن دارای مدلهای بسیار متنوع هستند. برای خرید یک محصول امن و باکیفیت باید حداقل 10,000,000 تومان بودجه در نظر بگیرید. مدلهای لاکچری هم دارای قیمت حدودی 35,000,000 تومان هستند.

  • درب لابی دارای چه مدلهایی است؟

    درب لابی دارای مدلهای روکش چوب طبیعی، فلزی، پی وی سی و استیل هستند که هر یک از این مدلهای دارای محصولات بسیار متنوعی هستند.

  • مرکز فروش درب لابی در تهران کجاست؟

    درب امن تولید کننده و عرضه کننده انواع درب ورودی لابی در تهران است. برای خرید محصول مورد نظر با قیمت و کیفیت مناسب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید