تعویض درب,تعویض درب قدیمی,تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت,تعویض درب ضد سرقت

آیا امکان جایگزین نمودن درب ضد سرقت با درب قدیمی وجود دارد؟ بدون تخریب؟

  • 05/10/1397 06:10:56 ب.ظ
  • 12705 نفر

امروز افراد زیادی تمایل دارند درب ورودی ساختمان خود را که از نوع درب های فاقد امنیت و کیفیت می باشد را با درب ضد سرقت تعویض نمایید. درب های ضد سرقت امنیت بسیار زیادی را برای شما فراهم می آورد. اما آیا امکان این کار وجود دارد؟ ایا می توان بدون تخریب درب ضد سرقت را جایگزین این درب ها نمود؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالات برسید.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

شاید شما به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانم بدون هزینه های زیاد بازسازی خانه ، درب ورودی را با درب ضد سرقت تعویض کنم. در این میان سوال هایی برای شما وجود دارد. چگونه قیمت درب ضد سرقت را بتوانم با کیفیت ارائه شده فروشنده مطابقت بدهم. آیا میزان پول پرداختی برای خرید در ضد سرقت نیاز ما را تامین می کند؟ نصب درب ضد سرقت چگونه انجام می شود و آیا نیاز به تخریب زیاد است؟

این ها سوالاتی است که برای مشتریان در هنگام انتخاب درب ضد سرقت و جایگزین کردن آن با درب های چوبی قدیمی به وجود می آید.

در بحث تعویض درب ضد سرقت ، بیشتر درب های ضد سرقت یا به عبارتی دیگر درب های پیش ساخته ی ایمنی موجود در بازار از نظر نوع ساختار و طرح بندی به دو گروه درب های ضد سرقت ترک و درهای ضد سرقت چینی تقسیم می شوند که گروهی از درب های ضد سرقت ترک مونتاژ و یا تولید ایران هستند و از نظر ابعادی نیز به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

  • درب ضد سرقت ساخت چین در ابعاد استاندارد 210*105 سانتی متر و ابعاد متفرقه 205*105 سانتی متر 
  • درب ضد سرقت ساخت ترک در ابعاد استاندارد 210*115 سانتی متر و 210*110 سانتی متر

با توجه به ابعاد درب ضد سرقت و ساختار آنها می توان گفت که آیا می توان بدون تخریب درب های ضد سرقت را بر روی چارچوب های قدیمی آن نصب کرد یا خیر؟

با توجه به اینکه بیشتر درب های ضد سرقت ساخت ترک و چینی چه وارداتی و چه تولید داخل در ابعاد استاندارد گفته شده ارائه می شوند پاسخ پرسش فوق را بر اساس ابعاد استاندارد ارائه می کنیم . با توجه به ابعاد استاندارد درب ضد سرقت چینی فضای لازم برای نصب درب از داخل به داخل چارچوب باید حداقل به میزان 105/5*210/5 سانتی متر و حد اکثر به میزان 211*106 سانتی متر باشد . در شرایطی که این فضا موجود باشد به راحتی و بدون هیچ تغییری درب روی چارچوب قدیمی آن نصب خواهد شد .

نکات قابل توجه :

  1.  ابعاد و اندازه ی تو به توی چارچوب باید از برجسته ترین بخش چارچوب از یک طرف (ارتفاع و عرض ) تا برجسته ترین بخش چارچوب از طرف دیگر اندازه گیری شود و به عبارت دیگر دیگر فضای مفید دهانه ی چارچوب برای عبور چقدر است ( عرض و ارتفاع )
  2.  درب ضد سرقت چینی در هر ابعادی که باشد فضای لازم برای نصب آن بایستی حدودا نیم تا یک سانتی متر از ابعاد درب بزرگتر باشد.

اگر فضای داخلی (تو به توی ) چهارچوب از فضای مورد نیاز بیشتر باشد می توان با جوش دادن قوطی آن را به اندازه دلخواه تغییر داد و درب ضد سرقت جدید را بر روی آن نصب نمود اما اگر ابعاد کوچک تر از اندازه ی مورد نیاز باشد دو حالت پیش خواهد آمد که یکی اینکه ابعاد مورد نیاز با ابعاد موجود اختلافی کمتر از 3 سانتی متر داشته باشد که در این حالت قسمت قابلمه ای چارچوب با فرز استیل بر بدون آسیب رساندن به دیوارهای اطراف بریده خواهد شد و سایز تو به تو چارچوب به اندازه دلخواه خواهد رسید و پس از این مرحله درب ضد سرقت روی چارچوب جوش داده خواهد شد. شایان ذکر است در تمامی حالات فوق بخشی یا کل چارچوب قدیمی از بیرون و داخل قابل دیدن خواهد بود که می توان دور تا دور درب ضد سرقت را با چوب ،MDF  و یا پروفیل با رنگ متناسب با درب پوشش داد همچنین توجه کنید که درب های ضد سرقت چینی دارای لاستیک درزگیر و آستانه استیل هستند و امکان نفوذ گرد و غبار و هدر رفت حرارت و صوت را به حداقل می رساند لذا بهتر است پس از پوشش چارچوب قدیمی با موارد گفته شده داخل چارچوب درب ضد سرقت را با فوم تزریق کنیم تا تمامی منافذ موجود را پوشانده و از تبادل حرارت و صوت جلوگیری شود.

نحوه تعویض درب ضد سرقت

در ابتدا سرپرست نصاب شرکت به پروژه فرستاده می شود و اندازه گیری بر مبنای داخل به داخل چهارچوب فلزی قدیمی انجام می شود. در این صورت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چهارچوب فلزی قبلی جوش داده می شود.

مصالح ریزی با ملات در پشت چهارچوب جدید حتما باید انجام شود تا مقاومت درب و چهارچوب در برابر دیلم اندازی افزایش پیدا کند. به منظور پوشش و عدم دید چهارچوب قدیمی ، از هر دو طرف روکوب های چوبی بر روب چهارچوب های  فلزی نصب می شود تا چهارچوب قدیمی کاملا از دید خارج شود.

معمولا مراحل نصب برای یک عدد درب ضد سرقت در 3 الی 4 ساعت انجام می شود. دراین شیوه به دلیل عدم کندن چهارچوب فلزی قدیمی و عدم فرزکاری مشتریان رضایت بیشتری دارند. در عین تعویض درب قدیمی با تعویض درب ضد سرقت زیبایی را نیز با خود به ارمغان می آورند.

برای تعویض درب ضد سرقت بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

با ما در تماس باشید و از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.

درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید