قفل دیجیتال,قفل دیجیتال درب ضد سرقت,قفل و دستگیره هوشمند,درب ضد سرقت هوشمند,درب ضد سرقت اثر انگشتی

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

  • 16/09/1397 11:13:51 ب.ظ
  • 15344 نفر
جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت هوشمند به دربی گفته می شود که انواع یراق آلات دیجیتال و هوشمند مانند قفل، دستگیره و چشمی دیجیتال بر روی این درب ها نصب باشد. استفاده از این یراق آلات هوشمند با عث افزایش قیمت درب ضد سرقت و امنیت این درب ها می شود. معروف ترین برندهای قفل دیجیتال درب می توان به برند کاله، سامسونگ و کاداس اشاره نمود. 

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

درب ضد سرقت هوشمند

قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی و درب ضد سرقت نصب می‌ گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.  قفل های دیجیتال معمولا بر روی انواع درب ضد سرقت لوکس نصب می شود.

به بیان دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

چرا قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی

قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی مجهز به سیستم الکترونیکی می باشد هم زمان با ارتقاء تکنولوژی، پیشرفت فوق العاده ای داشته به طوری که برای شما امنیت و آرامش را به ارمغان می آورد. علاوه بر آن قفل دیجیتال دارای طراحی زیبایی و جذاب بوده که می تواند ظاهر درب شما را زیبا نشان داده و امنیت درب شما را نیز دو چندان نماید. به وسیله قفل دیجیتال  و دستگیره هوشمند شما به راحتی می توانید درب خود را حتی از راه دور نیز  توسط گوشی هوشمند باز و بسته نمایید.

قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند از تکنولوژی های پیشرفته ای همچون باز نمودن درب با اثر انگشت، کارت هوشمند، صفحه کلید رمزی، ریموت کنترل و گوشی هوشمند بدون نیاز به کلید برخوردار می باشد که همه ی این ویژگی ها در کنار هم می تواند راه حل مناسبی برای ساده تر کردن زندگی شما و از بین بردن دردسرهای استفاده از دسته کلیدهای حجیم باشد. همچنین می توان از این محصولات در انواع درب لابی نیز استفاده نمود. درب لابی ضد سرقت از جمله محصولات درب ورودی ساختمان می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ویژگی های قفل و دستگیره هوشمند

  • سیستم ضد سرقت قفل دیجیتال اثر انگشتی

  • در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیکی آلارم دستگاه به صدا در آمده و سیستم قفل دیجیتال برای چند ثانیه از کار می افتد.
  • سیستم ضد شوک دستگیره اثر انگشتی

  • در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز به دستگاه سیستم قفل الکترونیکی بصورت خودکار برای چند ثانیه خاموش شده و آلارم آن به صدا در می آید.
  • سیستم اعلام حریق دستگیره دیجیتال

  • در صورت بروز آتش‌سوزی در محل کار یا زندگی، قفل الکترونیکی به شما هشدار داده و درب برای خارج شدن به موقع به صورت خودکار باز می گردد.
  • مجهز به قفل کودک

  • این سیستم به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند و حیوان خانگی خود از منزل نباشید.
  • مجهز به قفل امنیتی هوشمند

با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن کارت و رمز و یا اثر انگشت بدون اجازه شما نمی‌تواند به قفل دیجیتال دسترسی داشته باشد.

برای خرید انواع درب ضد سرقت هوشمند و با کیفیت می توانید با درب امن تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت دربهای ضد سرقت بر روی عنوان زیر کلیک نمایید. قیمت درب ضد سرقت
درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت ایمن,بهترین درب ضد سرقت,مشخصات درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات باید توجه کنیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم .
مشخصات درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,بهترین درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب ضد سرقت چینی : درب ها ی ضد سرقت چینی دارای 4 عدد لولا هستند که به صورت مخفی بوده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارند و بر روی آن یه عدد چشمی و زنگ نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند می باشند.
اجزای درب ضد سرقت,درب ضد سرقت

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید.
بهترین درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت

مهم ترين سؤالي كه براي خريد ار درب ضد سرقت پيش مي آيد اين است كه چه نوع درب ضد سرقتي بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها وشركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم
تماس بگیرید