درب اتاقی ملامینه کد 043

درب اتاقی ملامینه کد 043

  • بازدید: 1065 نفر

درب اتاقی ملامینه کد 043 را می توانید به عنوان درب اتاقی خریداری و نصب نمایید. برای استفاده از این درب برای درب سرویس و حمام باید درب به خوبی عایق بندی شود. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خرید با درب امن تماس بگیرید.

مشخصات درب اتاقی با روکش اچ پی ال کد 043

کد دربدرب اتاقی 043
نوع رویهملامینه - hpl
رنگ بندیمتنوع
ابعاداستاندارد  و سفارشی
دستگیره و یراق آلاتطیق سفارش مشتری

 

از کاربردهای این مدل از درب داخلی ملامینه می توان به نصب به عنوان درب اتاقی اشاره نمود. البته در صورت انجام عایق بندی های مناسب از این مدل از درب داخلی می توان به عنوان درب سرویس و حمام نیز استفاده نمود. درب اتاقی با روکش اچ پی ال کد 043 یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب اتاقی می باشد. شما از این محصول می توانید در منازل و ادارت استفاده نمایید.

رق های اچ پی ال مورد استفاده برای تولید درب، در اصل ورق های اچ دی اف می باشند که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. ابعاد درب داخلی اچ پی ال با توجه به اندازه چهار چوب های داخلی ساختمان متفاوت است. معمولا ارتفاع درب های اچ پی ال بین 195 تا 210 می باشد و عرض آن بین 70 تا 90 سانتیمتر. حداکثر ابعاد عرض درب های ساختمانی با توجه به نوع روکش های وارداتی این درب ها 92 سانتیمتر است. در فروشگاه درب امن امکان تولید درب در ابعاد دلخواه امکان پذیر می باشد. از این محصول می توان به عنوان درب اتاق در ادارات و منازل استفاده نمایید.

به منظور ثبت سفارش و خرید این درب اتاقی ملامینه کد 043 با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

فروش عمده و تکی محصولات بدون واسطه و قیمت مناسب

 

محصولات: درب ملامینه، درب اتاقی، درب داخلی ساختمان

تماس بگیرید