درب پلی وود ضد آب کد 021

قیمت خرید درب پلی وود سفید کد 021 مخصوص سرویس بهداشتی

  • بازدید: 1059 نفر

جنس رویه این درب از پی وی سی می باشد و امکان ساخت درب در ابعاد سفارشی امکان پذیر است. این درب از محصولات پرفروش در زمینه درب سرویس ضد آب به شمار می رود. برای خرید و اطلاع از قیمت درب سرویس کد 021 با درب امن تماس بگیرید.

مشخصات درب پلی وود کد 021

تولید کنندهدرب امن
نوع درب سرویس ضد آب پلی وود
کد محصول021
کاربرددرب اتاق، سرویس و حمام
رنگ بندیسفید(امکان ساخت محصول با رنگ دلخواه)
ضخامت رویه0.18
جنس دربچوب پلاست

 

این مدل از درب پلی وود یکی از محبوب ترین مدل های درب زمینه درب سرویس می باشد. در فروشگاه درب امن امکان تولید محصولات با رنگ و ابعاد دلخواه امکان پذیر می باشد. درب پلی وود آنتی باکتریال می باشد و قابل شسشو با انواع مواد شوینده.

درب های چوبپلاست از  جدیدترین و مدرن ترین مدل های درب داخلی ساختمانی به شمار می روند. این درب ها جایگزین بسیار خوبی و مقاومی برای درب های MDF و درب های HDF می باشند.

از مهمترین ویژگی های درب های پلی وود می توان به ضد آب بودن این درب ها اشاره نمود. متریال اصلی برای ساخت این دربها، مواد پلیمری است و به هیچ عنوان آب به درون آن ها نفوذ نمیکند. درب های پلی وود دارای طول عمر بسیار بالاتری نسبت به سایر دربهای ضد آب می باشند.

به جای درب های پلی وود می توان از درب ای بی اس نیز برای درب سرویس استفاده نمایید اما مقاومت دربهای پلی وود بیشتر و ظاهر آن ها شیک تر می باشد.

متریال داخلی درب های چوب پلاست از پلی اتیلن می باشد اما درب های ABS از  چوب و ام دی اف ساخت می شوند که بر روی آن ورق ABS پرس شده و موجب ایجاد خصوصیت ضد آب در آن ها می شود.

 

درب پلی وود ارزان و شیک

 

قیمت درب پلی وود کد 021

 

محصولات: درب ضد آب، درب پلی وود، درب داخلی

 

برای اطلاع از قیمت محصول و ثبت سفارش خرید با درب امن تماس بگیرید.

 

 

تماس بگیرید