درب اتاقی ام دی اف کد 012

درب اتاقی کد 012 - ام دی اف

  • بازدید: 701 نفر

جنس این مدل از درب اتاق از ام دی اف می باشد که با استفاده از رنگ های لوکس ترک در طیف های مختلف سفید تا گردویی می توان آن را رنگ میزی نمود. برای خرید و اطلاع از قیمت روز محصول با درب امن تماس بگیرید.

درب اتاقی از پراستفاده ترین و پرکاربرد ترین مدل های درب داخلی ساختمان می باشد. این درب ها در طرح و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. درب ام دی اف اتاقی معمولاً از درب های مقاوم و ارزان قیمت بازار هستند. نکته مهم در مورد این درب ها این است، که نباید از آن ها به عنوان درب سرویس و حمام استفاده شود، زیرا در مواجه با آب و رطوبت دچار پوسیدگی می شوند. مگر این که این درب ها با استفاده از روکش های پی وی سی و یا دیگر متریال به صورت کامل عایق شوند. در آن هنگام می توان از درب های ام دی اف به عنوان درب سرویس نیز استفاده نمود.

مشخصات فنی درب اتاقی کد 012

تولید شده دردرب امن
کد محصول012
ابعاداستاندارد (امکان تولید در ابعاد سفارشی)
رنگسفید
جنس دربmdf

همان طور که اشاره شد، این درب از ام دی اف ساخته شده است. این امر موجب وزن شبک این درب و نصب آسان آن می شود. درب های ام دی اف از محصولات محبوب در زمینه درب اتاقی و درب داخلی ساختمان می باشند. این درب را می توانید در زنگ های مختلف سفارش دهید. تنوع رنگ بندی موجب شده تا بتوانید از درب ام دی اف کد 012 در دکوراسیون با سبک های مختلف استفاده نمایید.

برای خرید و اطلاع از قیمت درب اتاقی کد 012 با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت، درب پی وی سی

تماس بگیرید