درب لابی استیل طلایی سفید

درب وروردی استیل سفید طلایی - مناسب لابی

  • بازدید: 1209 نفر

درب استیل، سفید طلایی محصولی بسیار شیک و لاکچری مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی است. برای خرید و اطلاع از قیمت این محصول با درب امن تماس بگیرید.

اگر به دنبال خرید یک درب لابی شیک و منحصر به فرد هستید، این محصول می تواند یکی از گرینه ها برای ساختمان شما محسوب شود. این مدل از درب استیل لابی در عین اینکه ظاهری شیک و لوکس دارد، از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین درب امن این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است، تا بتوانند طرح دلخواه خود را سفارش داده، و ما مشابه آن را تولید نماییم. گروه طراحی و تولید درب امن، امکان ساخت انواع درب ضد سرقت ساختمانی طبق سلیقه مشتری را فراهم آورده است. کافی است با ما تماس بگیرید و مشخصات درب مورد نظر خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید.

مشخصات درب لابی استیل، سفید طلایی 

تولید شده دردرب امن
کاربرددرب لابی ورودی
ابعاد سفارشی
رنگ دربسفید طلایی
یراق آلاتطبق سلیقه مشتری

همان طور که در جدول مشخصات این محصول اشاره شده است، این مدل از درب لابی را می توانید در ابعاد مختلف سفارش دهید. همچنین می توانید انواع یراق آلات درب (دستگیره، قفل و...) را بر حسب سلیقه و بودجه خود سفارش داده، و تیم ما بر روی درب نصب نمایند. در ساخت این درب برای ایجاد ظاهری شیک تر از انواع شیشه دکورال و نشکن استفاده شده، که می توانید طرح این شیشه ها را بر حسب سلیقه خود انتخاب نموده، و یا درب را به صورت تمام استیل سفارش دهید.

بعد از امنیت یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید درب لابی باید مورد توجه قرار گیرد، زیبایی درب ساختمان است. زیبایی درب می تواند بر روی نمای بیرونی ساختمان شما تاثیر زیادی داشته باشد.

امکان ساخت این در به صورت درب دولنگه یک و نیم لنگه امکان پذیر می باشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت این مدل از درب استیل با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت سفید، درب ورودی ویلایی

تماس بگیرید