درب استیل

درب یک و نیم لنگه استیل کد 06

  • بازدید: 1001 نفر

این مدل از درب استیل یکی از شیک ترین و مقاوم ترین درب های لابی ساختمان می باشد، که با قیمت بسیار مناسب در درب امن عرضه می شود. برای ثبت سفارش خرید تماس بگیرید.

مشخصات درب یک و نیم لنگه استیل کد 06:

درب یک و نیم لنگه استیل توسط لولا به چهارچوب یا پروفیل استیل متصل شده، و به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید. کاربرد قفل و دستگیره مناسب برای درب ضد سرقت استیل ورودی ساختمان می تواند انتخاب درب ایده آل شما را کامل کرده، و استفاده آن را برای کاربر راحت تر کند.
درب ورودی استیل در دو نوع تمام استیل و روکش استیل در اختیار شما قرار می گیرد. در ساخت درب تمام استیل تنها از ورق های استیل 304 استفاده شده است. اما در نوع دوم ان یعنی درب روکش استیل از ورق های آهنی در ساخت درب ها استفده می شود، و سپس یک روکش استیل بر روی آن کشیده می شود. درب های استیل بهترین انتخاب برای مجتمع ها می باشند. درب نفر رو و درب پارکینگ در مجتمع ها به دفعات باز و بسته می شوند. یک درب استیل با کیفیت می تواند انتخابی عاقلانه برای مجتمع ها باشد، زیرا در طول روز افراد زیادی در را باز و بسته می کنند، و این درب ها تحت استهلاک بیشتری قرار می گیرند. با توجه به استحکام و دوام بالای درب های استیل سیلور از این درب ها برای مجتمع های پر رفت و آمد استفاده می شود. امنیت این مجتمع ها اهمیت زیادی داشته و با توجه به اینکه افراد زیادی روزانه کلید در قفل می اندازند، کیفیت قفل بسیار مهم است، و باید از بهترین قفل ها برای آن استفاده شود.

درب یک و نیم لنگه که برای ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری کاربرد دارد می تواند با متریال ها دیگری مانند چوب و شیشه ترکیب شده و ظاهر متفاوت تر و حتی سفارشی شده ای داشته باشد که مناسب ساختمان های مدرن و لوکس است.
علاوه بر این درب های استیل را می توان در کارخانجات، مراکز صنعتی، آزمایشگاهی و بیمارستان ها استفاده کرد. ظاهر صنعتی آن مناسب کارخانجات و همچنین نظافت راحت آن برای محیط های آزمایشگاهی و بیمارستانی بسیار مناسب است.

برای خرید و اطلاع از قیمت درب یک و نیم لنگه استیل با درب امن تماس بگیرید.

محصولات: درب ورودی استیل

تماس بگیرید