درب لابی استیل دو لنگه

درب لابی دولنگه استیل کد 04

  • بازدید: 967 نفر

این مدل از درب لابی را می توانید به عنوان درب فروشگاه ها نیز نصب و مورد استفاده قرار دهید. دربی با مقاومت بالا و قیمت مناسب عرضه شده در درب امن

 مشخصات درب لابی دو لنگه استیل:

در ادامه با ما همراه باشید، تا با مشخصات این درب استیل دو لنگه آشما شوید:

طول عمر بالا
اگر شما می خواهید یک درب مناسب با طول عمر بالا داشته باشید، قطعاً باید به جای درب چوبی از درب ضد سرقت فلزی استفاده نمایید.

در بین در های فلزی، درب ورودی استیل دارای بیشترین طول عمر می باشند. این نوع از درب ضد سرقت به دلیل اینکه از جنس فلز می باشند، طبیعتاً دارای طول عمر بالایی بوده، و می توانند برای شرایط آب و هوایی مختلف نیز به کار گرفته شوند.

این نوع درب ها می توانند تا چندین سال بدون افت کیفیت عمر کنند. برخلاف درب های چوبی و آهنی که شرایط آب و هوایی می تواند در عمر و کیفیت آن ها تاثیر گذار باشد، شرایط جوی بر این نوع درب ها تاثیر منفی ندارد.

امنیت بالا
امنیت برای ساختمانهای تجاری که با مقادیر زیادی موجودی کالا یا پول نقد سرو کار دارند بسیار ضروری است.

درهای استیل یک درب ضد سرقت از جنس استیل می باشد، چرا که دستکاری یا شکستن درب های فلزی بسیار دشوارتر از درب های چوبی است، و از دسترسی غیر مجاز و ناخوانده به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می کند. درهای استیل اغلب مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند.

نیاز به تعمیر و نگهداری کم
معمولاً درب های چوبی و فلزی از نوع آهنی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، چرا که کثیف شده و یا خراشیده می شوند، یا رنگ خود را از دست می دهند. در صورتی که درب های استیل بسیار مقاوم در برابر عیب های گفته شده می باشد، شما می توانید یک درب از جنس استیل را با یک پارچه نمناک و آب و کف پاک نمایید.

همچنین لازم به ذکر می باشد، که بدانید این درب ها نه زنگ می زنند، و نه خورده می شود، و نه اشیاء تیز می تواند روی آن ها خراش به جای بگذارد.

مقاوم در برابر آتش سوزی
آیا می دانید که درب های استیل دارای مقاومت بسیار مناسبی در برابر آتش و حرارت می باشند. بله درست است آنها می توانند به عنوان یک درب ضد حریق نیز مورد استفاده قرار بگیرد، چرا که می توانند تا 20 دقیق در برابر حرارت آتش دوام بیاورند.

این زمان می تواند یک زمان بسیار مناسب باشد، چرا که در صورتی که ساختمان دچار حریق شد، می تواند یک زمان ایده ال برای خارج شدن افراد از داخل ساختمان باشد. البته این را به خاطر داشته باشید، این مورد در صورتی امکان پذیر می باشد، که درب های استیل به درستی مورد استفاده قرار گرفته باشد، و تمامی اجزاء آن از فلز باشد.

فراهم نمودن ورودی های جذاب، زیبا و چشم نواز
مقاومت در برابر انفجار، گلوله و صدا
سهولت تمیز کردن
مقاومت در برابر خوردگی و ضد زنگ و به مرور زمان از این بابت تغییری در آن ها ایجاد نمی شود.
ایده آل برای محیط داخلی و درونی ساختمان
به دلیل نوع فرآوری و ساخت آلیاژ آن در کارخانه در برابر حرارت های بسیار بالا مقاوم بوده، و هیچ گونه تغییر شکل در آن ها رخ نمی دهد.
به علت قدرت و استحکام بالای آلیاژ آن در برابر هرگونه دزدی و سرقتی مقاوم می باشد.
به علت نوع ساخت و مواد و آلیاژ های آن ضد خش می باشد.

محصولات: درب لابی، درب ضد سرقت دو لنگه

تماس بگیرید