درب یک و نیم لنگه ضد سرقت

مشخصات درب ترمووود یک و نیم لنگه

  • بازدید: 2458 نفر

این درب از جمله درب های یک و نیم لنگه موجود در درب امن می باشد، که می تواند به عنوان درب ورودی آپارتمان و درب لابی مورد استفاده قرار گیرد. برای ثبت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر با درب امن تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت مدل ترموود فنلاندی یک و نیم لنگه

  • مشخصات: ورق 1.5 چهارچوب و لنگه
  • حفاظ فولادی دکورال
  • لنگه کوچک ثابت
  • شیشه سکوریت دودی
  • ورق ایمنی فولادی 100%
  • فوم تزریقی جهت عایق بودن درب با چگالی بالا
  • رویه ترموود فنلاندی دوبل
  • با قفل کاله دوقفل و کاله سنترال

برای ثبت سفارش خرید این درب ورودی چوبی با درب امن تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترمووود یک و نیم لنگه

سایر مشخصات محصول:

تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب140 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن120 kg

توضیحات تکمیلی

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.5 میلی متر، و با کفی 18 می باشد. ورق داخلی لنگه به صورت کاملاً سرتاسری، و با ضخامت 0.6 میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و 4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت لوکس جهت استحکام لنگه به کار رفته است.

لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده، و تعداد 3 عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت قهوه ای را افزایش می دهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست، که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت ترمووود دارد. تعداد 4 عدد لولای 20 در 100 قابل روغن کاری در ساختار به کار رفته است. نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری، جهت عایق بندی صدا، گرد و خاک به کار رفته است.

جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلی متر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای می باشد. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد. روکوب از جنس ترمو چهار چوب فلزی رو پوشانده مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان می باشد. جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده می شود. لاک های ماهگونی، تیک، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش می باشد.

این درب از زیباترین و شیک ترین درب های یک و نیم لنگه ضد سرقت موجود در بازار می باشد، که درعین ظاهری شیک، امنیت را نیز برای شما فراهم می آورد. این درب ضد سرقت قابل استفاده به عنوان درب لابی و درب ورودی آپارتمان ها و منازل ویلایی می باشد. مهم ترین عامل در ایجاد امنیت در یک درب قفل آن می باشد. در این درب از بهترین برند قفل درب موجود در بازار یعنی قفل کاله ترک است شده است. شما امکان نصب انواع قفل دیجیتال و یا سایر یراق آلات، به صورت سفارشی در این درب دارید. شیشه استفاده شده در این درب، شیشه سکوریت و بسیار مقاوم و نشکن می باشد.

محصولات: درب ضد سرقت یک و نیم لنگه، درب ورودی چوبی

 

تماس بگیرید