درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ارزان,درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو

درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو

  • بازدید: 6398 نفر

درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت مدل رپینگ ترمو:

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن180 kg

 

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت ۱.۵ میلی متر، با کفی  ۱۸ میباشد. ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌.

قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میذهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. .دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده. دستگیره بلند از جنس استیل. کامپوزیت مشکی زیر دستگیره.

سایر مشخصات محصول:

جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلیمتر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد .روکوب از جنس ترمو چهار چوب فلزی رو پوشانده مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان .

جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده میشود لاکهای ماهگونی، تیک، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش می باشد.

همان طور که در تصویر این درب مشاهده می فرمایید، این محصول دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد. استفاده از رویه چوبی ترمووود و شیشه های سکوریت و هم چنین حفاظ های دکورال موجب شده است شکلی خاص و منحصر به فردی به خود بگیرد. درب های ضد سرقت سه لنگه عمدتا به عنوان درب لابی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجا که درب لابی باید دارای مقاومت بالایی باشد در این درب ها هم از استانداردهای لازم استفاده شده و یکی از مقاوم ترین و شیک ترین درب هایی است که می توانید برای درب لابی از آن استفاده نمایید. مناسب برای درب لابی فضای باز و مناطق شرجی و بارانی و نمای ساختمان های مدرن

  • این درب را میتوان به عنوان درب آپارتمان و درب لابی ساختمانی مورد استفاده قرار دهید.
  • امکان سفارش درب در ایعاد دلخواه
  • ساخته شده از چوب طبیعی و دارای رویه توموود
  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مدل قفل ضد سرقت با 5 سال گارانتی
  • ورق رویه ۸ میل
  • زیبا و با دوام


محصولات: درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ترمووود

تماس بگیرید